پاورپوینت عایق حرارتی (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:03
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات25
حجم فایل1.341 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چکیده  :

عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد .

این عایق باید بر اساس نوع کاربری ساختمان بررسی شود و با توجه به شرایط بهترین گزینه انتخاب گردد .

 

برای رسیدن به بهترین محل قرار گیری برای عایق حرارتی ساختمانها را به دسته های زیر تقسیم بندی می کنند : 

 

در ساختمانهایی که استفاده دائمی دارند عایق کاری از خارج مناسب است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طرح معماری (معماری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:02
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات1
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

طرح معماری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شیوه های ساختمانی و طرح کلی معماری پاسارگاد (فنی و مهندسی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:02
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل260 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شیوه های ساختمانی و طرح کلی معماری پاسارگاد

ساختن این بناهای شکوهمند و استوار ، نشانه چیره دستی فراوان هنرمندان و سازندگانی است که برای کوروش بزرگ و جانشینانش کار می کرده اند. سنگهایی که در ساختمان های پاسارگاد ( و نیز تخت جمشید ) به کار رفته،  چند گونه است. یکی سنگ آهکی سپید رنگی که به مرمر می نماید،  دیگری سنگی کبود که در سختی به خارا می ماند و در جاهایی هم سنگ سیاه مرمرین اما بسیار شکننده . این سنگ سیاه  پس از گذشت 25 سده چنان پخته و پیر شده است که امروز به آسانی خرد و آردی می شود،  اما دو نوع سنگ دیگر ، بسیار بادوامند و هم چنان پابرجا مانده اند. سنگ های سپید مرمرین را از کوه سیوند می آورند و سنگ های سیاه را از کوه تنگ سیاه و کوه تنگ بلاغی .

ایرانیان قدیم هم مانند ملت های باستانی دیگر،  سنگ های ساختمان ها یشان را از معدن هایی که نزدیک زیستگاهشان می یافتند، می کندند. بدین گونه که گروهی از کارگران در معدن ، تکه سنگ هایی بزرگ و ناتراشیده را با پتک و اهرم و قلم های آهنین می انداختند. در این جا گروه دیگری  از کارگران آن تخته سنگ ها را با گردونه و چهارپایان بارکش و یا اگر رودی در آن نزدیکی بود، با بلم به ساختمان می بردند . گروه سوم از سنگ تراشان ، تخته سنگ ها را با قلم و پتک و دیگر افزارهایی که مخصوص تراش سنگ است ، به اندازه و صورت دلخواه در می آوردند. برای این که حمل و نقل آن آسان شود، در چند طرف سنگ های بزرگ ، دسته هایی را به صورت ناتراشیده باقی می گذاردند و از آن ها به عنوان دستگیره و محل پیچیدن طناب های کلفت استفاده می کردند.  پس از این که تخته سنگ ها در جای معین قرار داده می شد، آن دستگیره ها را می تراشیدند و بدنه را صاف می کردند. در معادن نزدیک تخت جمشید و پاسارگاد کلیه مراحل کندن سنگ ها به خوبی نمایان است. بهترین جایی که می شود این وضع را مورد بررسی قرار داد، 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق شیشه و انواع آن (معماری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:02
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل107 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شیشه و انواع آن 

شیمیایی شیشه صنعت چسب سازی شیشه بوروسیلیکات تاریخچه شیشه ترکیبات ثانوی شیشه شیمی عکاسی آجر نسوز شیشه سیلیسی یا کوارتزی شیمی و مسکن مواد خام شیشه شیشه و شکل دهی آن شیشه و انواع آن فهرست شیشه های ویژه جریان تولید شیشه تخت شیمی شیشه انجماد 

از نظر فیزیکی ، می‌توان شیشه را مایعی صلب ، فوق‌العاده سرد و بدون نقطه ذوب مشخص تعریف کرد که گرانروی زیاد ، مانع تبلور آن می‌شود.

می‌توان شیشه را از نظر شمیایی ، یکی شدن اکسیدهای غیرفرار معدنی حاصل از تجزیه و گداختگی ترکیبات قلیایی و قلیایی خاکی ، ماسه و سایر اجزای شیشه دانست که منتهی به ایجاد محصولی با ساختار کتره‌ای اتم‌ها می‌شود.

 

تاریخچه

مانند بسیاری از مواد دیگر ، در مورد اختراع شیشه نیز تردید بسیاری وجود دارد. یکی از قدیمی‌ترین استفاده‌های موجود در این ماده ، از "پلینی" نقل شده که در طی آن ، گفته می‌شود که بازرگانان فنیقی ، ضمن پختن غذا در ظرفی که برحسب اتفاق روی توده‌ای از لزونا در ساحل دریا قرار گرفته بود، به وجود این ماده پی بردند. یکی شدن ماسه و قلیا نظر آنان را به خود جلب کرد و سبب انجام تلاشهای بعدی در راه تقلید این عمل شد.مصری‌ها در هزاره ششم پیش از میلاد ، جواهرات بدلی شیشه‌ای می‌ساختند. در سال 290 میلادی ، شیشه پنجره ساخته شد. در طی قرون وسطی ، ونیز به مرکز انحصاری صنعت شیشه بدل شده بود. در سال 1688 شیشه جام در فرانسه به شکل فراورده نو عرضه گردید. در سال 1608 میلادی ، در ایالات متحده ، در "جیمزتاون" در ویرجینیا ، صنعت شیشه پایه‌گذاری شد. در سال 1914، فرایند فورکالت در بلژیک برای کشش مداوم ورق شیشه بوجود آمد.

مصارف و جنبه‌های اقتصادی

 

مصارف و کاربردهای شیشه بسیار متعدد است. در مجموع شیشه سازی در ایالات متحده ، سالانه یک صنعت 7 میلیارد دلاری را تشکیل می‌دهد و در آن میان ، شیشه خودرو ، سالانه نیمی از مقدار تولید شیشه تخت را به خود اختصاص می‌دهد. در معماری ، گرایش بیشتری به استفاده از شیشه در ساختمانهای تجاری و بویژه مصرف شیشه‌های رنگی ، پدید آمده است.

ترکیب شیشه

 

شیشه ، محصولی کاملا «شیشه‌ای شده» یا دست کم فراورده‌ای است که مقدار مواد معلق غیرشیشه‌ای موجود در آن نسبتا کم است. با وجود هزاران فرمول جدید شیشه که طی 30 سال گذشته بوجود آمده، درخور توجه است که هنوز مانند 2000 سال پیش ، 90 درصد تمام شیشه‌های جهان از آهک ، سیلیس و کربنات سدیم تشکیل یافته‌اند. اما نباید چنین استنتاج کرد که در طی این مدت ، هیچ تحول مهمی در ترکیب شیشه صورت نگرفته است. بلکه در واقع تغییرات جزئی در اجزای اصلی ترکیب و تغییرات مهم در اجزای فرعی ترکیب ، پدید آمده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شگفتیهای معماری هند (فنی و مهندسی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:02
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات4
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شگفتیهایمعماریهند

 

تاج‌ محل‌ كه‌ یكی‌ از شاهكارهای‌ معماری‌ دنیا محسوب‌ می‌شود، سبك‌ معماری‌ مغولی‌ را دارد كه‌ تلفیقی‌ از معماری‌ و هنر ایرانی‌ است‌. یكی‌ از مظاهر تمدن‌، میراث‌ معماری‌ آن‌ است‌. هندوستان‌ از این‌ نظر در جایگاه‌ پیشكسوتان‌ قرار دارد، معماری‌ هند در واقع‌ پاسخگوی‌ شرایط‌ محیطی‌ كشور و در تطابق‌ با فرهنگ‌ و سنن‌ آن‌ است‌

تاج‌ محل‌ كه‌ یكی‌ از شاهكارهای‌ معماری‌ دنیا محسوب‌ می‌شود، سبك‌ معماری‌ مغولی‌ را دارد كه‌ تلفیقی‌ از معماری‌ و هنر ایرانی‌ است‌. یكی‌ از مظاهر تمدن‌، میراث‌ معماری‌ آن‌ است‌. هندوستان‌ از این‌ نظر در جایگاه‌ پیشكسوتان‌ قرار دارد، معماری‌ هند در واقع‌ پاسخگوی‌ شرایط‌ محیطی‌ كشور و در تطابق‌ با فرهنگ‌ و سنن‌ آن‌ است‌.معماری‌ سبك‌ بودایی‌ در طول‌ سلطنت‌ امپراتور آشوكا اهمیت‌ و رونق‌ بسیار زیادی‌ پیدا كرد. معرف‌ این‌ سبك‌ معماری‌ سه‌ بنای‌ مشهور چایتاهال‌ (مكان‌ عبادت)، ویهارا (دیر) و استوپا (مكان‌ زیارتی) هستند كه‌ غارهای‌ شگفت‌انگیز آجانتا و الورا و بنای‌ تاریخی‌ سانچی‌ استوپا نمایانگر آنها هستند. با نفوذ سبك‌ معماری‌ یونانی‌، سبك‌ معماری‌ هند دوگونه‌ متمایز پیدا كرد. مكتب‌ هنری‌ مت‌ هورا كه‌ كاملا هندی‌ بود و مكتب‌ هنری‌ گاندهاروا كه‌ متاثر از سبك‌ معماری‌ و هنری‌ یونانیان‌ بود. تفكیك‌ سبك‌ بودایی‌ به‌ هینایانا و ماهایانا بر ماهیت‌ هنر مردمی‌ تاثیر گذاشت‌.

تاریخ‌ معابد هند به‌ معابد پانینی‌ و پاتانجاسی‌ كه‌ پراساداس‌ نامیده‌ می‌شدند، برمی‌گردد. نخستین‌ نشانه‌های‌ معماری‌ معابد هندو به‌ آثار به‌ جامانده‌ در آیهوله‌ و پاتاداكال‌ در عصر حاضر اطلاق‌ می‌شود. بعدها با وقوع‌ اختلافات‌، دراویدین‌، سبك‌ جنوبی‌ و هندو آریایی‌، شمالی‌، سبك‌ ناگارا معماری‌ معابد به‌ عنوان‌ سبك‌های‌ قالب‌ ظهور پیدا كردند كه‌ معابد بریها دیسوارا، تهانجاور وسان‌ نمونه‌های‌ بارز این‌ سبك‌ معماری‌ هستند. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اموزش ویژوال بیسیک (visual basic)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:02
جمشید راد
دسته بندیvisual basic
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات441
حجم فایل2.596 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اموزش ویژوال بیسیک

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق شکل گیری معماری معاصر (فنی و مهندسی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:01
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نگاهی به روند شكل گیری آنچه كه می توان آن را هویت معماری معاصر ایران نامید

جریانی نو در معماری معاصرایران 

دین اسلام با توجه به جهان بینی خاص خود، آثار معماری بعد از اسلام ایران را تحت تاثیر قرار داد و به آن كیفیت جدیدی بخشید

تحلیل معماری ایران نشان می دهد كه به رغم كثرت ، تنوع و پیچیدگی بناها، اصول و مبانی و الگوهای نسبتاً معدودی در طول زمان به اشكال مختلف دراین معماری به كار گرفته شده اند

 

 

 

 

 

ایران دارای میراث بزرگ معماری جهان است. از كهن ترین بنای مهم معماری ایران یعنی زیگورات چغازنبیل كه در حدود 1250 سال قبل از میلاد مسیح بنا شده است تا بناهای دوره معاصر ایران ، تاریخی بیش از 3 هزار سال را در بر می گیرد . در تمامی این زمان طولانی یك جریان قوی و مهم معماری در این كشور وجود داشته است و به جرات می توان گفت كه در تمامی دوره های تحول تاریخ معماری تا آستانه معماری معاصر، آثار زیادی در گوشه و كنار این سرزمین كهن وجود دارد كه سهم بزرگی را در شكل دادن و پیشبرد جریان معماری جهان به عهده داشته اند.
تاریخ معماری ایران به دو بخش اصلی ، معماری قبل و بعد از اسلام تقسیم می شود. دین اسلام كه در حدود 1400 سال پیش در ایران مستقر شد با توجه به جهان بینی خاص خود آثار معماری بعد از اسلام ایران را تحت تاثیر قرار داد و به آن كیفیت جدیدی بخشید ، با این حال پیوند محكمی بین این دوبخش معماری ایران وجود دارد.

هر دو بخش معماری ایران، چه بخش قبل از اسلام كه دو دوره درخشان طولانی و چندین صد ساله هخامنشی و ساسانی را در بر می گیرد و چه بخش بعد از اسلام كه حداقل تا زمان صفوی ، یعنی در یك دوره هزار ساله ، سیر تكاملی مستمری داشته است، از قسمت های مهم تاریخ معماری جهان به حساب می آیند . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق شرایط فیزیكی استاندارد كلاس (معماری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:01
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شرایط فیزیكی استاندارد كلاس :

 

نور و متغیرهای مربوط به آن:
به طور كلی در فرآیند یادگیری، ۸۳ درصد یادگیری به وسیله حس بینایی صورت می‌گیرد بنابراین، اگرعمل دیدن با اشكال رو به رو شود، افت در یادگیری ایجاد می‌گردد. هدف تأمین روشنایی درمدرسه، عبارت از به وجود آوردن محیطی است كه درآن، عمل دیدن به بهترین وجه و با حداقل زحمت و كوشش انجام گیرد تا نیروی دانش‌آموزان، صرف جذب اطلاعات و فرآیند یادگیری شود، نه اینكه این نیرو برای مبارزه با اشكالات دیدن- كه درمحیط كم نور وجود دارد- صرف شود. البته باید یادآوری كنیم كه هنگام انجام هر فعالیتی، میزان نور مورد نیاز متفاوت است.
روشنایی كلاس ازطریق نور طبیعی )پنجره‌ها، دریچه‌هاو( یا نور مصنوعی )لامپها و انواع چراغها( تأمین می‌گردد كه درهر صورت باید به میزان نور، جهت و كیفیت آن توجه گردد  : شدت روشنایی مورد نیاز در موقعیتهای مختلف :
نوع فعالیت/شرایط/شدت و روشنایی بر حسب لوكس :
تدریس و سخنرانی/تخته سبز/۵۰۰-۲۰۰/
تدریس و سخنرانی/تخته سیاه/۵۰۰-۳۰۰
آزمایش/میز آزمایشگاه/۵۰۰-۲۰۰/
مطالعه/بین قفسه‌ها/۲۰۰-۱۰۰
مطالعه/میز مطالعه/۵۰۰-۳۰۰
مأخذ: مؤسسه استاندارد ایران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شرایط فیزیكی استاندارد در مدرسه (فنی و مهندسی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:01
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات4
حجم فایل6 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شرایط فیزیكی استاندارد در مدرسه :

 

فضای فیزیکی مدرسه ظرف تحقق این اهداف سازنده و مقدس است که باید با مظروف خود تناسب کافی داشته باشد در نتیجه در مدرسه دو نوع امکانات فیزیکی و تجهیزات و تأسیسات نیاز می باشد.
الف- امکانات آموزشی نظیر کلاس درس ، میز و صندلی ، تخته و گچ ، آزمایشگاه و کارگاه ...
ب- امکانات تربیتی نظیر نمازخانه ، وسایل ورزشی ، فضای سبز ، وسایل سمعی بصری ، زمین ورزش و...
این دو مجموعه به هم پیوسته در واقع یک هدف واحد و تفکیک ناپذیر را تعقیب می کنند که کمبود هر یک، حرکت شتابنده بسوی اهداف آموزش و پرور را آسیب پذیر می کنند و با مشکل روبرو می سازد. بنابراین در مدرسه مطلوب باید امکانات، تأسیسات و تجهیزات لازم متناسب با شرایط سنی و روانی دانش آموزان، برای انجام مطلوب فعالیتهای آموزشی و تربیتی فراهم آید تا تلاشهای معمول ، حداکثر بهره وری را به همراه داشته باشد.
فراهم آوردن این امکانات در مدارس غیرانتفاعی از اولویت وحساسیت بیشتری برخوردار است زیرا والدین دانش آموزان با پرداخت شهریه انتظار دارند فرزندان آنان از امکانات و تجهیزات آموزشی و تربیتی مناسب بهره مند گردند و وجود این تأسیسات و تجهیزات را در مدارس به عنوان امتیاز مثبت در انتخاب مدرسه مطلوب تلقی می کنند.
در ساخت و تجهیزات مدارس دولتی سعی شده است در حد مقدورات، شرایط مذکور فراهم آید و طراحی و ساخت مدارس بر اساس ضوابط و استانداردهای مورد قبول صورت پذیرد
لیکن از آنجا که احداث مدارس غیرانتفاعی با مشکلات اعتباری و تهیه زمین مناسب روبرو هستند لذا ضوابط و استانداردهای فضاهای آموزشی مدارس غیرانتفاعی پس از تجدید نظر و با اعمال تسهیلاتی به شرح زیر اعلام می شود:
حداکثر تراکم برای ساخت فضاهای آموزشی 200% زمین می باشد.

حداکثر زیربنا در یک طبقه 50% زمین می باشد.

احداث بنا در محدوده 60% طول زمین انجام می شود.

ضوابط نورگیری از طرف همسایه بر اساس ضوابط شهرداری اعمال می گردد.

ارتفاع طبقات از کف تمام شده تا زیر سقف 3 متر خواهد بود.

ارتفاع پیلوت 70/2 و زیرزمین 80/2 متر در نظر گرفته شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شرایط استاندارد مدرسه و كلاس (معماری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
15:00
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شرایط استاندارد مدرسه و كلاس :

معیار محاسبه مساحت زمین مورد نیاز به منظور احداث مدرسه ، تعداد دانش آموزانی خواهد بود كه در آن مدرسه به تحصیل اشتغال خواهند داشت و متناسب با دوره های ابتدایی

برای احداث مدارس فنی و حرفه ای ،  مدارس شبانه روزی و مدارس كار و دانش حسب مورد علاوه بر زمین اشاره شده در ماده 2 این آیین نامه باید زمین كافی جهت احداث كارگاه ،  آزمایشگاه اختصاصی ،  فضاهای ورزشی ،  خوابگاه ،  سالن غذا خوری ،  آشپزخانه و انبار در نظر گرفته شود .

تعداد طبقات مدارس برای دوره های ابتدایی و راهنمایی حتی الامكان  دو طبقه  و در صورت ضرورت حداكثر سه طبقه  و برای دبیرستان های فنی و حرفه ای و كار و دانش حداكثر چهار طبقه مجاز است .

ضوابط احداث خوابگاه ،  سالن غذاخوری ،  آشپزخانه ،  انبار ،  سردخانه ،  بوفه ،  حمام ،  سرویس های بهداشتی و ضوابط و معیارهای  طراحی فضاهای آموزشی و پرورشی سازمان نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس كشور رعایت گردد .

آیین كار مكان یابی و ساختمان ،  تجهیزات و بهداشت بوفه مدارس می بایست با استاندارد 4072 مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مطابقت داشته باشد

لازم است نقشه های ساختمانی مدارس و سایر فضاهای مرتبط در مقطع مختلف تحصیلی منطبق با معیارهای بهداشتی  وبر اساس استانداردهای موجود در ضوابط طراحی فضاها ( مربوط به سازمان نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس كشور و بند 7 استاندارد ملی ایران ، شماره 2086 مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ) طراحی شود .

هر گونه اصلاحات ،  تعویض محل و توسعه ساختمان مشمول ماده 3 این آیین نامه خواهد بود .

دیوارهای كلاسها باید كاملاٌ خشك،  بدون درز ،  صاف و حداقل تا ارتفاع كف پنجره ها از سنگ مناسب استفاده شده و بقیه سطح دیوار مطابق با جدول رنگ فضاهای آموزشی و جدا ول نازك كاری رنگ آمیزی گردد و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از انتقال صوت  به كلاس مجاور انجام شود 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir