تحقیق فرمان خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:24
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات12
حجم فایل270 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمان خودرو 

مقدمه

شما میدانید وقتی فرمان خودروی خود را می گردانید چرخهای خودروی شما نیز می گردد.ولی وسایل و جزییات بسیار جالبی میان فرمان و چرخ وجود دارد که باعث این امر مشود.

 

در این مقاله ما نحوه ی کار دو نوع سیستم فرمان رایج را بررسی خواهیم کرد.

  1. rack-and-pinion
  2. recirculating ball

 

سپس یه بررسی فرمانهای power steering خواهیم پرداخت و به بعضی از ویژگی های جالب توسعه یافته در سیستم فرمان پی می بریم.اساسا" گردنده ها (چرخ ها) برای افزایش راندمان ماشین لازم است, اما ابتدا بگذاریید ببینیم که شما چگونه خودروی خود را می گردانید.این به آن آسانی هم که شما فکر می کنید نیست.

 

گردش خودرو

ممکن از شما شگفت زده بشوید اگر بدانید که زمانی شما ماشین خود را می گردانید, چرخ های شما به یک سمت جهت گیری نمی کنند.

 

برای اینکه خودرو به نرمی بگردد هر چرخ باید از یک مسیر دایره ای متفاوت پیروی کنند.زمانی که چرخ درون پیچ از دایره ای  با شعاع کوچکتر پیروی می کند حقیقتا" گردش سخت تری نسبت به چرخ بیرونی دارد.اگر شما برای هر چرخ یک خط عمود منصف رسم کنید این خطوط در نقطه ی مرکز گردش طلاقی می کنند. لذا شکل هندسه ای اهرم فرمان بگونه ای است که چرخ درونی بیش تر از چرخ بیرونی بگردد.

 

دو نوع سیستم فرمان رایج موجود دارد:

1.     rack-and-pinion

2.     ricirculating ball

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

فرم دهی ورق فلزی توسط قالب چند نقطه ایی (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:24
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل602 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرم دهی ورق فلزی توسط قالب چند نقطه ایی پی دی اف 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

فرآیندهای طراحی و ساخت خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:24
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات36
حجم فایل3.899 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرآیندهای طراحی و ساخت خودرو

Automobile Design and Manufacturing Processes

مقدمه

شاید باور این که تمام خودروهایی که امروزه در کوچه و خیابان می بینیم، روزی فقط خط و خطوطی و بر روی کاغذ و تنها به صورت نقاشی بوده اند دشوار باشد اما حقیقت این است که هر محصولی، ابتدا تنها ایده و تصوری در ذهن و سپس نقش و نگاری بر روی صفحۀ کاغذ بوده است در عین حال نیز نباید تصور نمود که تنها با رسم یک خودرو بر روی کاغذ، آن خودرو می تواند صورت واقعیت پیدا کند، زیرا که فرآیند طراحی تا ساخت خودرو، فرآیند پیچیده ای است که دانش ، فن آوری ، سرمایه گذاری و زمان زیادی را می طلبد و اگر طراحی یک خودرو کاری ساده بود، اکنون بسیاری از کشورهای دنیا نیز می توانستند خودروساز شوند. در حقیقت فن آوری طراحی و ساخت خودرو یکی از مهم ترین شاخص های پیشرفت صنعتی در کشورهای طراز اول خودرو ساز دنیا، مانند ژاپن، آلمان و آمریکا به شمار می آید و این در حالی است که هنوز سایر کشورهای دیگر جهان به طور مستقل و بدون وابستگی؛ دارای دانش لازم و کافی و توانایی طراحی، ساخت و تولید اجزاء و قطعات یک خودرو از بدنه و موتور و جعبه دنده گرفته تا شیشه بالابر و برف پاک کن و... مطابق با معیارها و استانداردهای بین المللی، با قیمت های رقابتی و به صورت اقتصادی نیستند. موتور پیچیده ترین بخش یک خودرو از نظر فن آوری است اما حتی طراحی بدنۀ خودرو نیز کار چندان ساده ای نیست چرا که به هر حال طرح رسم شده باید به مرحلۀ ساخت و تولید رسیده و مسائل فنی ـ مهندسی، راحتی، ایمنی، مالی و اقتصادی نیز در آن رعایت گردند. به همین دلیل برای کسب تکنولوژی و دانش طراحی بدنه یا آرشیتکت اتومبیل، یک طراحی باید از تمام فرآیندهای ساخت و تولید و همچنین قوانین و استانداردهای خودرو آگاهی کامل داشته و دورۀ ویژۀ طراحی اتومبیل را در مراکز آموزشی این رشته بگذارند تا قابلیت های لازم را برای این حرفه پیدا کند. در گذشته، طراحان خودرو برای آموختن این حرفه دوره هایی را در کارخانجات خودروسازی می گذراندند تا مهارت های لازم را کسب کنند ولی امروزه در کشورهای پیشرفته دانشکده هایی برای این رشته تأسیس تا  کارشناسان لازم را برای این شاخه از صنعت تربیت نمایند.

طراحی در بخش بازاریابی !

می دانید كه به مجموعه فعالیت هایی كه شامل پیدا كردن مشتری تا قبل از تولید می باشد، "بازاریابی" گفته می شود.

شاید تعجب كنید اگر بدانید در حقیقت كار طراحی اتومبیل در یك كارخانه خودروسازی، بیشتر در بخش بازاریابی انجام می گردد تا در بخش طراحی! در صنعت خودروسازی بازاریابی اهمیت وی‍ژه ای دارد چرا كه تولید با تیراژ بسیار زیاد مطرح می باشد و از آن مهم تر این كه عرضه یك مدل جدید به بازار از مرحله تصمیم گیری تا تولید، حدود سه تا پنج سال طول می كشد و در این مدت سرمایه گذاری بسیار بالایی (درحد میلیون ها دلار) بر روی تجهیزات، ماشین آلات، نیروی متخصص و سازماندهی فروش و خدمات پس از فروش صورت می گیرد. بنابراین اگر چنانچه محصول جدید در بازار موفق نباشد، شركت سازنده ضرر بسیار سنگینی را متحمل خواهد شد. از این رو تصمیم گیری در مورد طرح و ویژگی هایی و حتی با چه شكل و شمایلی باید تولید و به بازار عرضه شود. مثلا ممكن است بخش بازاریابی دریابد كه خریداران این روزها بیشتر طرح های گرد و عضلانی را می پسندند و از این رو به بخش طراحی، سفارش طراحی اتومبیلی مطابق با اطلاعات گردآوری شده بخش بازاریابی داده می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق فرآیند های قالبگیری (جزوه)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:24
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرآیند های قالبگیری :

 

 

 قالب‌گیری تزریقی (Injection molding)

واحد تزریق (Injection unit)

واحد قفل كنند قالب ( Clamping unit)

مشخصات ماشینهای تزریق (Clamping tonnage)

مراحل قالب گیری تزریقی

مزایای فرآیند قالب‌گیری تزریقی

معایب قالب‌گیری تزریقی

 قالب گیری مواد ترموست دانه ای و صفحه ای

قالب‌گیری فشاری (Compression molding)

قالب‌گیری انتقالی (Tranfer molding)

 

 

 در فرآیند های قالبگیری ( Molding processes)، رزینها، پودرها و دانه های پلاستیكی را می توان به محصولات مفید تبدیل نمود. نكته مشترك در همه فرآیندها ی قالب گیری این است كه در تمام این فرآیند ها از نیرو Force استفاده می شود. در قالب گیری مواد پلاستیكی پودری و دنه ای باید از نیروی زیادی استفاده كرد. ولی پركردن قالب با رزین مایع احتیاج به نیروی به مراتب كمتر دارد.

 

فرآیند قالب گیری پلاستیك ها بسیار زیاد است به همین دلیل ما درباره سه گروه اصلی این فرآیندها یعنی قالب گیری تزریقی Injection، فشاری Compression و انتقالی Transfer به صورت مختصر مباحثی ارائه داده ایم.

 

 قالب‌گیری تزریقی (Injection molding):

 

قالب‌گیری تزریقی (Injection molding) یكی از رایج‌ترین روش‌های تولید قطعات پلاستیكی است. بدنه تلوزیون‌ها، مانیتور‌ها، دستگاه پخش CDها، عینك‌ها، مسواك‌ها، قطعات خودرو و بسیاری قطعات دیگر با این روش ساخته می‌شوند.

 

قالب‌گیری تزریقی را می‌توان برای همه ترموپلاست‌ها به جز پلی تترافلوروتین (PTFE)، پلی‌ایمید، بعضی پلی استر‌های آروماتیك و بعضی پلاستیك‌های خاص دیگر به كاربرد. ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی (IMM) خاص ترموست‌ها را می‌توان برای ساخت قطعاتی از جنس فنولیك، ملامین، اپوكسی، سیلیكون، پلی‌استر و الاستومر‌ها استفاده كرد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

فرایند ریخته‌گری تبریدی و كاربرد آن در تولید میل سوپاپ خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:23
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل182 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

موضوع تحقیق : در تولید میل سوپاپ خودرو

فرایند ریخته‌گری تبریدی و كاربرد

 آن در تولید میل سوپاپ خودرو 

تولید قطعات ریختگی نیازمند به عملیات حرارتی بعدی برای سختكاری سطحی، بسیار مناسب است. با انجام این روش، سختی مورد نیاز قطعه (نظیر میل سوپاپ) در حین فرایند ریخته‌گری توسط مبردگذاری در قالب، حاصل می‌شود. بنابراین، قطعات تولید شده با این روش، نیازی به عملیات سختكاری بعدی (نظیر سختكاری القایی یا شعله‌ای) ندارند. انجام این فرایند، از معضلات ناشی از عملیات حرارتی نظیر ترك و عملیات تابگیری بعد از سختكاری، كاسته و در نهایت به كاهش هزینه و افزایش سرعت تولید می‌انجامد.
در این مقاله، سعی شده است تا ضمن معرفی این فرایند، مجموعه فعالیت‌های آزمایشی جایگزین‌سازی تولید قطعه میل سوپاپ خودرو پژو405، با استفاده از ریخته‌گری تبریدی، معرفی و ارزیابی شود.

 

برای افزایش خواص مقاومت قطعه در برابر سایش و حفره‌دار شدن چدن‌ها، 4 روش وجود دارد كه عبارتند از:
1. آبكاری با كرم یا نیكل و یا نیتروره كردن
2. پاشش فلز Mo به سطح فلز
3. سختكاری القایی یا شعله‌ای
4. ریخته‌گری تبریدی با استفاده از مبرد در قالب
دو روش اول، هزینه بالایی دارند و روش سوم نمی‌تواند مقاومت كافی در برابر سایش ایجاد كند، اما روش ریخته‌گری تبریدی، بهتر و در عمل آسانتر بوده و به طور قابل ملاحظه‌ای می‌تواند مقاومت سایشی قطعات را بهبود بخشد. از این روش، به طوری گسترده برای قطعاتی استفاده می‌شود كه دارای چند ویژگی هستند. در صنعت خودرو، قطعاتی نظیر: میل سوپاپ، استكان تایپیت و... با همین روش تولید می‌شوند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق شاسی و انواع آن (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:23
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل277 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شاسی و بدنه

نوعی فنر پیچشی به حساب می آید که به سگدست های چرخ متصل می شود در صورتی که یکی ار چرخ ها دچار نوسان گردد این نوسان را به چرخ دیگر منتقل می کند بنابراین با ایجاد یک تعادل باعث کاهش نوسانات می شود به همین خاطر به آن میله ی تعادل کننده نیز می گویند. میل موج گیر باید قابلیت چرخش را داشته باشد بنابراین از داخل یک بوش که به شاسی متصل می شود عبور می کند.

فنر لاستیکی:

این فنر در محل اتصال فنرهای شمش به شاسی یا در زیر موتور هنگام نصب روی شاسی قرا می گیرند(دسته موتور) و تا حدی ارتعاشات را جذب می کنند به همین خاطر نقش فنر را بازی می کنند.

کمک فنر: نقش کمک فنر در سیستم تعلیق این است که نوسانات را که توسط فنر تولید شده از بین ببرد بهترین حالت برای سیستم تعلیق این است که ضربات به سرعت توسط فنر جذب شده ولی به آهستگی منتقل بشود. هنگامی که فنر در اثر اعمال ضربه در حال جمع شدن است کمک فنر نیز جمع می شود ولی باید به آهستگی باز شود تا انرژی حاصل از ضربه را مستهلک نماید. یعنی کمک فنر باید به راحتی منقبض شده و به آرامی باز شود. کمک فنر از یک سیلندر که درون آن یک پیستون سوراخ دار قرار دارد تشکیل می شود هرگاه به دسته پیستون نیرو وارد شود پیستون درون سیلندر به حرکت در می آید و روغن را از طریق منافذ (سوراخ) روی پیستون بین دو محفظه جابجا می کند. از آنجایی که جابجایی روغن از طریق سوراخ های ریز انجام می شود برای حرکت پیستون نیروی زیادی لازم است و انرژی حاصل از ضربه صرف جابجا کردن روغن می شود.

انواع کمک فنر:

1-  کمک فنر روغنی یا هیدرولیکی: از یک سیلندر پر از روغن که پیستونی سوراخ دار درون آن حرکت می کند تشکیل شده است در موقع جمع شدن کمک فنر روغن محفظه یA  از طریق سوراخ های پیستون به محفظه ی B منتقل می شود، در موقع باز شدن عمل برعکس انجام می شود، یعنی روغن از طریق سوراخ های پیستون از محفظه ی B به محفظه ی A منتقل می شود.

2-  کمک فنر تلسکوپی: این کمک فنر در واقع نوعی خاص از کمک فنر روغنی است. در این کمک فنر روغن از طریق سوراخ های پیستون بین دو محفظه جابجا می شود با این تفاوت که در سیکل جمع شدن روغن از طریق سوراخ های بزرگ پیستون عبور کرده و زودتر جمع می شوند. در سیکل باز شدن روغن از طریق سوراخ های ریز پیستون عبور کرده و به راحتی بسته نخواهد شد و باعث استهلاک نوسانات خواهد شد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق سیکل های تبرید خانگی (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:23
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات73
حجم فایل359 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم گرمایشی تابشی:

این سیستم که با گرمایش هوا مورد استفاده قرار میگیرد در سالنهای مختلف قابل استفاده می باشد. کوره هوای گرم ساخت آساد صنعت و سیستما ایتالیا قادر است با راندمان بالای 98٪ و کاهش مصرف سوخت رقابت چشمگیری با نمونه های موجود داشته باشد. این سیستم دارای فن و ترموستات میباشد که هوای گرم را با دمای لازم در طول سالن توزیع می کند. هوای ورودی و خروجی هیتر از بیرون سالن تهیه می شود و قابل نصب بر روی پنجره می باشد.

 

تجهیزات گرمایشی تابشی

در این سیستم نیازی به گرم كردن هوای داخل سالن نیست و گرما به صورت تابشی نظیر تابش خورشید توسط یك صفحه بازتاب به نقاط مورد نظر در كف سالن تابیده می شود.

 

مدل Baf-Mc منحصراً برای سالنهای پرورش دام و طیور طراحی و ساخته شده و در دنیا منحصر به فرد است و از مزایای آن:

 

- تلفات كمتر و كاهش هزینه های دامپزشكی
- عدم نیاز به ساخت تاسیسات گرمایشی
- كاهش قابل توجه مصرف انرژی
- سازگار با محیط زیست
- ایجاد شرایط محیطی مطلوب برای رشد طیور

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

سیسستم الکترو هیدرولیک جهت تنظیم تراست موتور توربینی (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:23
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات15
حجم فایل6 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم کنترل الکترو هیدرولیک روش مناسبی جهت تنظیم سوخت در موتورهای توربین گاز هوایی می باشد. در این مقاله ابتدا طرحهای مختلفی که بطور مرسوم می توانند برای کنترل دبی سوخت مورد استفاده قرار گیرند ارائه شده است. آنگاه دو طرح جدید یکی بر اساس پمپهای جابجایی متغیر و دیگری بر اساس پمپ جابجایی ثابت و درایو الکتریکی با قابلیت تنظیم دو ارائه شده است. در پایان سیستم الکتروهیدرولیک انتخابی شبیه سازی وعملکرد دینامیکی آن و پاسخ گذاری یک موتور توربوجت ناشی از تنظیم سوخت ارائه شده و نتایج بدست آمده مورد بحث قرار گرفته است.
واژه های کلیدی: موتور توربینی، کنترل سوخت، الکتروهیدرولیک

1) مقدمه
2) واحد کنترل سوخت یکی از مهمترین اجزاء یک موتور توربینی می باشد. این واحد در موتورهای مختلف به اشکال مختلفی وجود دارد لکن وظیفه نهائی تمامی آنها تامین دبی سوخت مصرفی موتور می باشد. بطوریکه نسبت صحیح سوخت و هوا رعایت شود. از دیگر وظایف واحد کنترل سوخت تنظیم سوخت بطور اتوماتیک در ارتفاعات مختلف،

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق سیستمهای هیدرولیک و پنوماتیک (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:22
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه ای بر سیستمهای هیدرولیک و پنوماتیک

آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک

امروزه در بسیاری از فرآیندهای صنعتی ، انتقال قدرت آن هم به صورت کم هزینه و بادقت زیاد مورد نظر است در همین راستا بکارگیری سیال تحت فشار در انتقال و کنترل قدرت در تمام شاخه های صنعت رو به گسترش است. استفاده از قدرت سیال به دو شاخه مهم هیدرولیک و نیوماتیک ( که جدیدتر است ) تقسیم میشود . از نیوماتیک در مواردی که نیروهای نسبتا پایین (حدود یک تن) و سرعت های حرکتی بالا مورد نیاز باشد (مانندسیستمهایی که در قسمتهای محرک رباتها بکار می روند) استفاده میکنند در صورتیکه کاربردهای سیستمهای هیدرولیک عمدتا در مواردی است که قدرتهای بالا و سرعت های کنترل شده دقیق مورد نظر باشد(مانند جک های هیدرولیک ، ترمز و فرمان هیدرولیک و...). حال این سوال پیش میاید که مزایای یک سیستم هیدرولیک یا نیوماتیک نسبت به سایرسیستمهای مکانیکی یا الکتریکی چیست؟در جواب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) طراحی ساده۲) قابلیت افزایش نیرو۳) سادگی و دقت کنترل۴) انعطاف پذیری۵) راندمان بالا۶) اطمینان

در سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک نسبت به سایر سیستمهای مکانیکی قطعات محرک کمتری وجود دارد و میتوان در هر نقطه به حرکتهای خطی یا دورانی با قدرت بالا و کنترل مناسب دست یافت ، چون انتقال قدرت توسط جریان سیال پر فشار در خطوط انتقال (لوله ها و شیلنگ ها) صورت میگیرد ولی درسیستمهای مکانیکی دیگر برای انتقال قدرت از اجزایی مانند بادامک ، چرخ دنده ،گاردان ، اهرم ، کلاچ و... استفاده میکنند. در این سیستمها میتوان با اعمال نیروی کم به نیروی بالا و دقیق دست یافت همچنین میتوان نیرو های بزرگ خروجی را بااعمال نیروی کمی (مانند بازو بسته کردن شیرها و ...) کنترل نمود. استفاده ازشیلنگ های انعطاف پذیر ، سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک را به سیستمهای انعطاف پذیری تبدیل میکند که در آنها از محدودیتهای مکانی که برای نصب سیستمهای دیگر به چشم می خورد خبری نیست. سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک به خاطر اصطکاک کم و هزینه پایین از راندمان بالایی برخوردار هستند همچنین با استفاده از شیرهای اطمینان وسوئیچهای فشاری و حرارتی میتوان سیستمی مقاوم در برابر بارهای ناگهانی ، حرارت یافشار بیش از حد ساخت که نشان از اطمینان بالای این سیستمها دارد. اکنون که به مزایای سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک پی بردیم به توضیح ساده ای در مورد طرز کاراین سیستمها خواهیم پرداخت. برای انتقال قدرت به یک سیال تحت فشار (تراکم پذیر یا تراکم ناپذیر) احتیاج داریم که توسط پمپ های هیدرولیک میتوان نیروی مکانیکی راتبدیل به قدرت سیال تحت فشار نمود. مرحله بعد انتقال نیرو به نقطه دلخواه است که این وظیفه را لوله ها، شیلنگ ها و بست ها به عهده میگیرند . بعد از کنترل فشارو تعیین جهت جریان توسط شیرها سیال تحت فشار به سمت عملگرها (سیلندرها یا موتور های هیدرولیک ) هدایت میشوند تا قدرت سیال به نیروی مکانیکی مورد نیاز(به صورت خطی یادورانی ) تبدیل شود. اساس کار تمام سیستم های هیدرولیکی و نیوماتیکی بر قانون پاسکال استوار است.

 

قانون پاسکال:

۱) فشار سرتاسر سیال در حال سکون یکسان است .(با صرف نظر از وزن سیال)

۲) در هر لحظه فشار استاتیکی در تمام جهات یکسان است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق سیستم های پایداری خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:22
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل233 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم های پایداری خودرو

سیستم های پایداری خودرو امروزه برای پایداری خودرو در شرایط بحرانی از سیستمهای پیشرفه ای استفاده می کنند .
پایداری خودرو باعث ثبات حرکت خودرو در جاده های مار پیچ در شرایط بد آب و هوایی میشود که در نتیجه باعث کاهش تصادفات و تلفات جانی رانندگان و افراد میشود .
در عصر کنونی برای ایجاد پایداری از سیستمهای پیشرفته الکترونیکی , مکانیکی استفاده میکنند .
استفاده بهتر از تکنولوژی و دست آوردهای بشری در زمینه خودرو در آینده نزدیک شرایط امنی برای استفاده بدون دغدغه و آرامش بخشی برای انسانها خواهد داشت .




این سیستمها عبارتند از :

ABS : Anti look braking system

ASR : Acceleration Skid Regulation

BAS : Brake Assistance System

ESP : Electronic Stability Program

SBC : Sensotronic Brake Control 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir