مقاله پمپهای هیدرولیک (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل129 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پمپهای هیدرولیک 

 

سیستم کنترل الکترو هیدرولیک روش مناسبی جهت تنظیم سوخت در موتورهای توربین گاز هوایی می باشد. در این مقاله ابتدا طرحهای مختلفی که بطور مرسوم می توانند برای کنترل دبی سوخت مورد استفاده قرار گیرند ارائه شده است. آنگاه دو طرح جدید یکی بر اساس پمپهای جابجایی متغیر و دیگری بر اساس پمپ جابجایی ثابت و درایو الکتریکی با قابلیت تنظیم دو ارائه شده است. در پایان سیستم الکتروهیدرولیک انتخابی شبیه سازی وعملکرد دینامیکی آن و پاسخ گذاری یک موتور توربوجت ناشی از تنظیم سوخت ارائه شده و نتایج بدست آمده مورد بحث قرار گرفته است.
واژه های کلیدی: موتور توربینی، کنترل سوخت، الکتروهیدرولیک


1) مقدمه
2) واحد کنترل سوخت یکی از مهمترین اجزاء یک موتور توربینی می باشد. این واحد در موتورهای مختلف به اشکال مختلفی وجود دارد لکن وظیفه نهائی تمامی آنها تامین دبی سوخت مصرفی موتور می باشد. بطوریکه نسبت صحیح سوخت و هوا رعایت شود. از دیگر وظایف واحد کنترل سوخت تنظیم سوخت بطور اتوماتیک در ارتفاعات مختلف، جلوگیری از Stall و Surge جلوگیری از ازدیاد دما و جلوگیری از ازدیاد دور موتور می باشد. یکی دیگر از وظایف واحد کنترل سوخت تغییر و تنظیم تراست موتور متناسب با فرمان خلبان است. سیستمهای کنترل مرسوم و قدیمی عمدتا هیدرومکانیکی بودند، لکن در سالهای اخیر از سیستمهای الکتروهیدرولیک، و شیرهای دینامیکی جهت تنظیم دبی سوخت استفاده می شود. در این مقاله دو طرح جدید، یکی بر اساس استفاده از پمپهای جابجایی متغییر و دیگری بر اساس محرک الکتریکی قابل کنترل برای تنظیم دبی سوخت بمنظور کنترل نیروی تراست موتور توربوجت ارائه شده است. همچنین چهار طرح الکتروهیدرولیکی بر اساس پمپ جابجائی ثابت که محرک آن محور موتور توربینی می باشد ارائه شده است. در پایان عملکرد دینامیکی سیستم انتخابی شبیه سازی شده و نتایج آن رائه گردیده است.
3) سیستم کنترل سوخت
دیاگرام واحد کنترل سوخت موتور یک سیستم بدون قابلیت تنظیم می باشد که در شکل 1 نشان داده شده است. همانطوریکه در این شکل دیده می شود جریان سیال از تانک سوخت توسط پمپ مکیده شده و پس از عبور از فیلتر وارد سیستم می شود. در ابتدای کار فشار پمپ به حدی نرسیده است که بتواند سوخت را در مسیر تزریق کند، لذا سوخت از طریق مدار By-Pass بطرف محفظه احتراق می رود. بعد از آنکه دو موتور به تبع آن دور پمپ بالا رفت، فشار سوخت توسط پمپ بالا رفته و باعث بسته شدن مدار By-Pass میگردد. از این مرحله به بعد فشار پمپ عامل تزریق سوخت به درون محفظه احتراق میباشد. میگذرد. در اینجا اریفیس Orl مانند یک مقاومت هیدرولیکی عمل کرده و همچنین نوسانات سیستم را میرا میکند. با افزایش درو دبی سوخت، فشار پمپ و به تبع آن فشار محفظه احتراق افزایش می یابد. این روند تا زمانیکه فشار پمپ و فشار محفظه احتراق تا حد مشخصی برسند ادامه دارد. در این وضعیت چنانچه فشار سوخت بیش از حد بالا رود، شیر کنترل وارد عمل شده و مقداری از سوخت را به پشت پمپ By-Pass میکند. فلسفه وجودی شیر کنترل ایجاد یک اختلاف فشار بین دو طرف آن یعنی فشار خروجی کمپرسور و فشار پمپ می باشد. پس از تنظیم اختلاف فشار، شیر شتاب دهی وارد عمل می شود عاملی که باعث باز شدن و هدایت جریان سوخت به مسیر اصلی می گردد، نیروی ناشی از فشار خروجی کمپرسور و از سوی دیگر نیروی ناشی از فشار ورودی کمپرسور می باشد. اختلاف فشار بین ورودی کمپرسور و خروجی کمپرسور از طریق دیافراگم بر نیروی فنر شیر غلبه کرده و شیر شتاب دهی باز میگردد و جریان سوخت بیشتری وارد مسیر اصلی میگردد. با بالا رفتن دبی سوخت، فشار خروجی کمپرسور نیز افزایش یافته و موتور شتاب میگیرد. سپس مقدار دبی سوخت که در مرحله شتاب رو به افزایش است محدود میشود. این امر توسط محدود کنند دبی (Flow-Bounder) انجام میگیرد. بعد از این مرحله مقدار دبی سوخت ثابت باقی مانده و در نهایت موتور به حالت پایدار خود با یک تراست ثابت می رسد. شیرکنترل و شتاب دهی نیز در آخرین وضعیت خود در حالت پایدار باقی می مانند مگر آنکه در حین پرواز تغییراتی در محیط بوجود آید که تاثیر آن در فشار خروجی کمپرسور نمایان شود، آنگاه شیر کنترل با تطبیق مجدد خود وارد عمل شده تا Thrust موتور ثابت بماند.
برای ایجاد قابلیت فرمانپذیری و تنظیم دبی واحد کنترل سوخت بمنظور تغییر نیروی تراست موتور بر اساس فرامین خلبانف دو دسته روش در این مقاله پیشنهاد شده است. دسته اول روشهائی هستند که از واحد کنترل سوخت فعلی استفاده نموده و تنها با افزودن المانهائی و یا تغییرات جزئی سیستم کنترل را فرمان پذیر می نماید. دسته دوم روشهایی هستند که در آنها واحد کنتر سوخت فعلی حذف شده و واحد کنترل جدیدی طراحی می گردد. روشهای دسته اول در قسمت 3 و روشهای دوم در قسمتهای 4 و 5 توضیح داده شده اند.
3)طرحهای الکتروهیدرولیکی با بکارگیری واحد کنترل سوخت فعلی
واحد کنترل سوخت فعلی دارای یک پمپ دنده ای می باشد که از خانواده پمپهای جابجائی مثبت هستند. این پمپها اصولا در یک دور و فشار ثابت، دبی ثابتی می دهند. لذا برای آنکه دبی سوخت را کنترل نموده و مقدار آنرا تنظیم نمائیم بایستی مقدار دبی اضافه بر مصرف مورد نیاز را بطریقی از مدار خارج نماییم. در این قسمت دو طرح برای تنظیم دبی سوخت ارائه شده است. شیر کنترل موجود در مدار، فشار سیستم را ثابت نگه می دارد. لذا در روش اول با حفظ فشار لازم مقدار سوخت ورودی به محفظه احتراق تغییر یافته و بر اساس تنظیم شیر دینامیک کنترل جریان که د ر شکل 2 نشان داده شده است سوخت تنظیم می گردد. عیب این روش در اینست که بخاطر وجود افت فشار ناشی از شیر کنترل جریان بویزه در شرایطی که نیاز به کاهش دبی سوخت باشد، سوخت در مدار گرم شد و ممکنست موجب پدیده Vapor Lock ناشی از بخار سوخت در نازل سوخت پاش گردد.
روش دیگر آنست که مقدار سوخت اضافه بر مصرف را از خروجی واحد کنترل سوخت، By-pass نمائیم. در این طرح که در شکل 3 نشان داده شده است از یک شیر دینامیکی کنترل جهت برای تنظیم دبی مدار By-pass استفاده شده است. در این روش در مسیر سوختی که به نازل می رود انشعابی قرار داده شده تا توسط آن مقدار اضافی سوخت به تانک و یا پشت پمپ By-pass گردد. این طرح دارای این مزیت است که در مسیر سوخت مقاومت زیاد وجود نداشته و در نتیجه پدیده گرم شدن زیاد سوخت اتفاق نمی افتد. البته در این طرح بایستی عملکرد By-pass شیر کنترل جهت و شیر کنترل با یکدیگر بصورت یک مجموعه مورد ارزیابی قرار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق پمپهای هیدرولیكی (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل221 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پمپهای هیدرولیكی

قسمت اول

 با توجه به نفوذ روز افزون سیستم های هیدرولیکی در صنایع مختلف وجود پمپ هایی با توان و فشار های مختلف بیش از پیش مورد نیاز است . پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و ... تامین می گردد به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع پمپ در یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی انرژی سیال را افزایش می دهد تا در مکان مورد نیاز این انرژی افزوده به کار مطلوب تبدیل گردد.

فشار اتمسفر در اثر خلا نسبی بوجود آمده به خاطر عملکرد اجزای مکانیکی پمپ ،  سیال را مجبور به حرکت به سمت مجرای ورودی آن نموده تا توسط پمپ به سایر قسمت های مدار هیدرولیک رانده شود.

حجم روغن پر فشار تحویل داده شده به مدار هیدرولیکی بستگی به ظرفیت پمپ و در نتیجه به حجم جابه جا شده سیال در هر دور و تعداد دور پمپ دارد. ظرفیت پمپ با واحد گالن در دقیقه یا لیتر بر دقیقه بیان می شود.

نکته قابل توجه در در مکش سیال ارتفاع عمودی مجاز پمپ نسبت به سطح آزاد سیال می باشد ، در مورد روغن این ارتفاع نباید بیش از 10 متر باشد زیرا بر اثر بوجود آمدن خلا نسبی اگر ارتفاع بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع ، بخار روغن وارد پمپ شده و در کار سیکل اختلال بوجود خواهد آورد . اما در مورد ارتفاع خروجی پمپ هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها توان پمپ است که می تواند آن رامعین کند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله پژو 807 (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل58 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پژو 807

در نمایشگاه بین المللی خودرو امسال شاهد نمایش پژو 807 در غرفه ایران خودرو بودیم كه توجه بسیاری از هموطنان و علاقمندان به صنایع خودروسازی را به خود جلب نموده بود . قبل از پرداختن به این خودرو شاید بهتر باشد مقدمه ای از این كلاس خودرو كه به آن كلاس خودروهای چند منظوره ( MPV ) اطلاق میشود ، داشته باشیم .

در سال 1984 شركت خودروسازی كوچك Matra طرحی را به شركت Talbot ارائه نمود ، كه مدیران این شركت از قبول آن سر باز زدند ، چند وقت بعد شركت رنو همان طرح را با نام رنو اسپیس ( Espace ) به بازار ارائه نمود كه نسل كنونی آن هنوز هم جزء پر فروشترینMPV ها است و شركتTalbot نیز چند وقت بعد ورشكست گردید .MPV ها را باید از لحاظ كاربری ، خودروهای جادار و نسبتا لوكس دانست كه از لحاظ قابلیتهای رانندگی و حركتی قابل مقایسه با بسیاری از خودروهای سواری بوده و بر خلاف ظاهرشان ربطی به خودروهای باری كوچك ندارند .

عمده خریداران این نوع خودروها را خانواده های پر جمعیت با وضع اقتصادی مناسب و آژانسها و هتلها تشكیل میدهند . اولین نسل MPV پژو با نام 806 در اواسط دهه 90 به طور مشترك با لانچیا ، فیات و سیتروئن عرضه گردید . نسل جدید این خودرو با نام 807 امسال به بازار عرضه گشته كه ابعاد آن در طول و ارتفاع به ترتیب mm 273 و mm 38 افزایش یافته است . در این خودرو نیز مثل دیگر انواع MPV ، جای حمل وسائل نسبتا كم است و بنا به سفارش خریدار میتواند 7 یا 8 صندلی مجهز داشته باشند . مدل Pulmann پژو 807 كه بیشتر جنبه تشریفاتی دارد ، مجهز به 6 صندلی بسیار راحت و مجزا میباشد . حساسیت پژو در مورد ایمنی سرنشینان در بین خودروسازان زبانزد است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق پرچ توپر سرگرد (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل48 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرچ کاری

برای اتصال دو یا چند قطعه به یگدیگر می توان از میخ پرچ استفاده کرد . برای این کار ابتدا سوراخی در قطعات ایجاد کرده میخ پرچ را در آن قرار داده و سپس با استفاده از پرچ کن عمل پرچ کاری انجام می شود . این کار اغلب بدون اشکال صورت می گیرد .
در صورت بروز مشکل با استفاده از میخ پرچ دیگری می توان اشکال را برطرف کرد .
چون هزینه پرچ کاری در تیراژ زیاد قابل تو جه است,بنابراین برای جلوگیری از اشکالات و کاهش هزینه ها باید در انتخاب میخ پرچ دقت شود . مطلب زیر برای مصرف کنندگانی تهیه شده است که مصرف میخ پرچ آنها زیاد می باشد.

1- انتخاب میخ پرچ

برای پرچ کاری صحیح و با استحکام کافی می بایست میخ پرچ مناسبی را انتخاب کرد . برای انتخاب درست میخ پرچ باید عوامل زیر را مورد توجه قرار داد .

 

1-1-انتخاب جنس و قطر میخ پرچ

جنس و قطر میخ پرچ از عوامل موثر در اتصال محکم دو قطعه می باشد.با مراجعه به جدول مشخصات میخ پرچ و در نظر گرفتن مقاومت کششی و برشی شما می توانید جنس و قطر میخ پرچ را مناسب کارتان انتخاب کنید .

1-2-فاصله دو میخ پرچ

پس از مشخص شدن قطر و جنس میخ پرچ, مقاومت کششی و برشی آن مشخص می شود.سپس باتعیین مقاومت لازم, تعداد میخ پرچ ها و فاصله آنها از یگدیگر معلوم می شود .

1-3-تعیین طول پرچ

طول پرچ باید در حدود قطر پرچ به اضافه ضخامت کار باشد .مثلاًمیخ پرچ 10*4 میلیمتر می تواند در قطعه کاری با ضخامت حدود 6 میلیمتر به کار گرفته شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق بوستر ترمز چگونه کار می کند (جزوه)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بوستر ترمز چگونه کار می کند؟ 

اگر تا به حال کاپوت ماشین خود را باز کرده باشید،احتمالا بوستر ترمز را دیده اید.قوطی گرد سیاه رنگی که در پشت موتور و معمولا طرف راننده قرار گرفته است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق برق و الکترونیک خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل63 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برق و الکترونیک خودرو

موتوربرف پاک کن

اغلب موتور های برف پاک کنی که امروزه به کار میروند الکتروموتورهایی سه زغاله با آهنربای دائمی اند که از طریق یک چرخدنده حلزونی (دنده ماردون) نیرو را انتقال می دهندتاگشتاور افزایش و سرعت کاهش یابد.

بااستفاده ازسه زغال موتور با دو سرعت کار میکند.سرعت عادی به کمک دوزغال که به صورت معمولی درمقابل یکدیگرقرار گرفته اند تامین میشودزغال سوم را نزدیکتربه زغال بدنه نصب کرده اند تا سرعت بالاترراتامین کند. بدین ترتیب تعداد سیم پیچهای آرمیچر کاهش می یابد ومقاومت الکتریکی کمترمی شود،  بنا بر این جریان و،در نتیجه، دور موتور یا سرعت حرکت تیغه افزایش می یابد.

مشخصات فنی موتوربرف پاک کن ازلحاظه دور،درنتیجه،فرکانس پاک کردن شیشه عبارت است

 از45 دور در دقیقه در سرعت معمولی و 65 دور در دقیقه در سرعت بالا. موتور برف پاک کن باید بتواند با دور حد اقل 5دور در دقیقه بر اصطکاک اولیه هر تیغه غلبه کند.

موتور برف پاک کن یا مدارهای مربوط به آن ،غالبا" به نوعی محافظ اتصال کوتاه مجهزند. وظیفه این محافظ حفاظت از موتور در صورت واایستادن تیغه برف پاک کن،مثلا" براثریخ زدن و چسبیدن به شیشه است. در صورتی که مدار برف پاک کن واحد کنترول الکترونیکی داشته باشد، غالبا"از نوعی قطع کن گرمایی یا مدار حسگر جریان استفاده می شود. موتورها را غالبا" بر اساس حداکثر زمانی که می توانند در برابر جریان واایستادن پایداری کنند می شنا سند. این زمان حداکثر معمولا" در حدود 15 دقیقه است.

موتور فن

 موتور پروانه رادیاتور

موتور بیشتری پروانه های رادیاتور آهنربای دائمی دارد. پره های پروانه های مورد استفاده غالبا" به صورت بی تقارن نصب می شوند تا درهنگام کار کمتر سر وصدا کنند . یکی از نکات شایان ذکر این است که درصورت استفاده از دو پروانه می توان آنها را به صورت متوالی یا موازی به کار انداخت.

غالبا" هنگامی از دو پروانه برای خنک شدن رادیاتوراستفاده می کنند که اتومبیل کولر داشته باشد زیرا چنگالنده سیستم تهویه مطبوع را معمولا" در جلو رادیاتور نصب می کنند و ممکن است افزایش سرعت هوای خنک کن رادیاتور ضروری باشد .

بوق

بر اساس مقررات جاری در جامعه اروپا، بوق (یا وسیله هشدار دهنده صوتی)باید صدایی یکنواخت تولید کند . طبق این مقررات استفاده ازبوقهای آژیر مانند یا آهنگین ممنوع است .بیشتر بوقها جریان زیادی می کشند 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق برق خودرو (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل33 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برق خودرو

 

 

اکثر عیوب جزئی و اشکالات که باعث روشن نشدن و یا درست کار نکردن موتور می شود را می توان به درست کارنکردن سیستم جرقه نسبت داد. اصول کار مدار جرقه بصورت زیر است:

ولتاژ خیلی کم باتری(۱۲ولت)به کمک کویل و پلاتینهای دلکو در لحظه معینی به ولتاژ نسبتاً زیادی تبدیل شده و به وسیله چکش برق و درب دلکو به شمع سیلندری که در اواخر مرحله تراکم قرار دارد منتقل می شود. بدین صورت که هنگامی که دهانه پلاتینهای دلکو بسته است هسته مرکزی کویل در اثر عبور جریان باتری از سیم پیچی اولیه کویل آهنربا شده و درست در لحظه ای که دهانه پلاتینهای دلکو بوسیله چهار ضلعی میل دلکو از یکدیگر جدا می شوند، به کمک خازن (فیوز دلکو)ولتاژ فوق العاده زیادی در سیم پیچی ثانویه کویل پدید می آید،این ولتاژ زیاد به برج مرکزی درب دلکو منتقل شده و از آنجا توسط چکش برق و بنا به ترتیب احتراق صحیح به شمع سیلندری از موتور که در حوالی انتهای مرحله تراکم قراردارد می رسد(هر یک از برجهای فرعی درب دلکو توسط سیم ولتاژ زیاد که به وایر موسوم است به یکی از شمع ها متصل هستند. ضمناً برج اصلی درب دلکو نیز توسط وایر به برج مرکزی کویل مرتبط است).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سامانه برق خودرو

سامانه (سیستم) برق رسانی خودرو


دستگاه برق رسانی که در زمان انتهای تراکم و ابتدای انفجار باعث جرقه زدن شمع می گردد.
اطلاعات مختصری در زمینه باتری ، مدارهای الکتریکی ،دینام، استارت،کویل،دلکو


الف )باتری  

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق درباره شبکه های کامپیوتر (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات109
حجم فایل740 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

با استفاده از شبکه، یک کامپیوتر قادر به ارسال  و دریافت اطلاعات از کامپیوتر دیگر است . اینترنت نمونه ای عینی از یک شبکه کامپیوتری است . در این شبکه میلیون ها کامپیوتر در اقصی نقاط جهان به یکدیگر متصل شده اند.اینترنت شبکه ای است مشتمل بر زنجیره ای از شبکه های کوچکتراست . نقش شبکه های کوچک برای ایجاد تصویری با نام اینترنت بسیار حائز اهمیت است . تصویری که هر کاربر با نگاه کردن به آن گمشده خود را در آن پیدا خواهد کرد. در این بخش به بررسی شبکه های کامپیوتری و جایگاه مهم آنان در زمینه تکنولوژی اطلاعات و مدیریت الکترونیکی اطلاعات خواهیم داشت

فهرست

شبکه اترنت

شبکه های محلی و شبکه های گسترده

پروتکل

اترنت

Bridegs و سگمنت

تکنولوژی متفاوت شبکه

تقسیم بندی شبکه ها

تقسیم بندی براساس توپولوژِی

توپولوژی bus

توپولوژی star

توپولوژی ring

شبکه های lan

شبکه های wan

کاببل کواکسیال

فیبر نوری

اجزای پروتکلtcp/ip

مدار ادرس دهیip

نحوه اختصاص ip

لایه های osi

پروتکل های پشته ای

شبکه های بدون کابل

فایروال

تکنولوژی سوئیچ ها

اینترفیسwinsock

قابلیت های nat

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه چک لیست ممیزی آموزش به بیمار(پرسشنامه حین پذیرش،حین بستری،حین ترخیص) می باشد (پزشکی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیپزشکی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات1
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 پرسشنامه چک لیست ممیزی آموزش به بیمار(پرسشنامه حین پذیرش،حین بستری،حین ترخیص) در قالب ورد می باشد

و شامل پرسشنامه آموزش حین پذیرش

پرسشنامه آموزش حین بستری

پرسشنامه آموزش حین ترخیص

می باشد و قابل ارائه در کلیه رشته های شاخه علوم پزشکی و تجربی می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت کامل استاندارد های اتاق عمل (پزشکی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیپزشکی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات65
حجم فایل6.78 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت در 65 اسلاید به صورت کامل مقوله استاندارد های اتاق عمل را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

آشنایی با اتاق عمل وتاریخچه ی آن

آشنایی با پرسنل اتاق عمل

آشنایی با خصوصیات فیزیکی اتاق عمل

آشنایی با تجهیزات اتاق عمل

آشنایی با ارتباط اتاق عمل با سایر بخش

اتاق عمل Operating theatre or Operating room (OR)

تاریخچه

لباس سبز یا آبی پرسنل اتاق عمل

منطقه اتاق عمل

ساختمان اتاق عمل

اندازه ی اتاق عمل

هدف اصلی در تمامی طرح های اتاق عمل

طرح اتاق عمل

نمونه ای از اتاق اسکراب

خصوصیات فیزیکی اتاق عمل

گازهای طبی موجود دراتاق عمل

دما و رطوبت اتاق عمل

تهویه اتاق عمل

كنترل عفونت در اتاق عمل

كنترل محیط اتاق عمل

تخت اتاق عمل  Surgical operating table

چراغ های سیالیتیك

دستگاه ساکشن Suction) ) یا وکیوم پمپ Vacuum Pump) )

مانیتور علائم حیاتی ( مانیتورینگ فیزیولوژیک )

الکتروکوتر Electrocauter 

الکترو شوک (دفیبریلاتور)

دفع زباله های اتاق عمل

مركز استریل (CSR)

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir