پروپوزال بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
19:59
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات26
حجم فایل82 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی

بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی و راه کارهای بهبود آن

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

امروزه نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، با مسائل و مشکلات عدیده ای روبروست و کارشناسان مدیریت و روان شناسان سازمانی می توانند با توجه به عوامل موثر در افزایش یا کاهش کارایی انسان، بر تاثیر عوامل مثبت افزوده و از نقش عوامل منفی بکاهند(آذری و داودیان طلب،13:1390). یکی از عمده ترین مسائل شغلی که معمولاً به شکل واکنش در برابر تنیدگی های شغلی و سازمانی در میان کارکنان دیده می شود پدیده فرسودگی شغلی است. این پدیده از جمله خطرات شغلی است که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این معضل علاوه بر بروز اثرات نامطلوب جسمی، عوارض روانی متعددی نیز به همراه داشته است.فرسودگی شغلی به عنوان حالت روان شناختی تعریف می شود که از سطوح بالای استرس های طولانی مدت در زندگی شغلی ناشی می شود (بحری بیناباج و همکاران،2007).
فرسودگی یک سندرم جسمانی و روانی به همراه خستگی است که منجر به رفتار و نگرش منفی نسبت به خود،کار و مددجویان، کار غیر مولد و غیبت از کار، کج خلقی و عدم رضایت شغلی می گردد(وینبرگ،2000).

كاركنان امروزه با افزایش مداوم وظایف شغلی در محل كار روبرو هستند. این در حالی است كه اوقات بیشتری را صرف كار می كنند و این موجب وارد آمدن فشار بیش از اندازه بر آنان می شود و پرستاران بیمارستان خصوصی نیز از این امر استثنا نیستند. امروزه انتظارات از كاركنان در درون و بیرون این سیستم بسیار زیادشده است و آن ها دائماً تحت فشار كاری هستند. این فشار احتمالاً آنان را بیش از پیش تحت تأثیر قرار مى دهد، سلامت و آسایش شخصی آنان را به خطر می اندازد، آنان را دچار استرس )فشار روانی ( می كند و در اثر فشارهایی كه بر آنان وارد می شود، پس از مدتی از توان و انرژی اولیه این نیروی مهم كاسته می شود و به همین خاطر ممكن است از كارایی و اثربخشی آن ها نیز كاسته شود. این استرس اگر ادامه داشته باشد، موجبات واماندگی و فرسودگی آنان را به وجود می آورد )مورهد و گریفین، 1382 ،ص 165).

تحلیل رفتگی شغلی کاهش قدرت سازگاری فرد با عوامل فشارزا است و سندرمی است مرکب از خستگی جسمی و عاطفی که منجر به ایجاد خودپنداره منفی در فرد، نگرش منفی نسبت به شغل و فقدان احساس ارتباط با مراجعان به هنگام انجام وظیفه می گردد(مسلش و جکسون،1986).فشارهای شغلی در جهت سازگاری با تقاضاهای شغلی امری اجتناب ناپذیر است، اگرچه این فشارهای فزاینده ممکن است در کوتاه مدت قابل تحمل باشد اما در دراز مدت مقاومت بدنی و روان شناختی آدمیان تحلیل رفته، در نهایت به فرسودگی منتهی می شود بر همین اساس پژوهش های متعدد نشان از اثر سوء فشارهای شغلی و فرسودگی شغلی بر سلامت عمومی افراد و تأثیرپذیری از آن دارد(بیرامی و همکاران،1390).عوامل موجود در محیط کار به طور وسیعی با سلامت یا بیماری افراد شاغل در ارتباطند. بنابراین توجه به بهداشت روانی در تمام عرصه های زندگی از جمله زندگی کاری افراد بسیار مهم است(امیری، اسدی و دلبری راغب،1389:38).نتایج برخی از پژوهش ها نشان می دهد، بین فشار های روانی و فرسودگی شغلی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از آن جا که فرسودگی شغلی نیز موجب کاهش کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان و ارباب رجوع و به دنبال آن نارضایتی از خدمات می شود، شناخت و پیشگیری از فرسودگی شغلی در ارتقاء بهداشت روانی افراد و افزایش سطح کیفیت خدمات ارایه شده؛ نقش بسزای خواهد داشت(همان).

هدف از این تحقیق بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی و راه کارهای بهبود آن می باشد با آگاهی از یافته های این پژوهش می توان ضمن پی بردن به میزان فرسودگی شغلی و همچنین میزان توانمندسازی روانشناختی کارکنان و نقش آن در کاهش فرسودگی شغلی می توان فعالیت های خدمات کارکنان را طوری تنظیم کرد که ضمن ارتقا ء و حفظ بهداشت جسمی و روانی کارکنان ، محیط مناسبی در جهت افزایش کارایی حرفه ای، مهارت های عملی و خلاقیت هایی که موجب افزایش بازدهی کاری کارکنان و بهبود کیفیت ارائه خدمات اجتماعی می شود نیز ایجاد گردد.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین فشار های روانی و فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1-بین سنوات خدمت مددکاران اجتماعی مورد مطالعه و میانگین شاخص های فرسودگی شغلی تفاوت معناداری وجود دارد.

2-بین وضعیت استخدامی مددکاران اجتماعی مورد مطالعه و میانگین شاخص های فرسودگی شغلی تفاوت معناداری وجود دارد..

3-بین میانگین رضایت از درآمد ماهیانه مددکاران اجتماعی و میانگین شاخص های فرسودگی شغلی تفاوت معناداری وجود دارد.

4-بین میانگین رضایت از آموزش های ضمن خدمت مددکاران اجتماعی و میانگین شاخص های فرسودگی شغلی تفاوت معناداری وجود دارد.

5-بین میانگین توانمندسازی روانشناختی مددکاران اجتماعی و میانگین شاخص های فرسودگی شغلی تفاوت معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر در انتخاب رشته تحصیلی دانشجویان (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
19:59
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر در انتخاب رشته تحصیلی دانشجویان

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

 

شناسایی عوامل دخیل در انتخاب رشتة تحصیلی دانشجویان امری مهم و ضروری محسوب می‌شود، زیرا انتخاب رشته‌ای كه با علاقه، سلیقه، استعداد و توانایی فرد در تعارض باشد اثرات درازمدت و نامطلوب روانی، اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.سیل عظیم قشر مشتاق ورود به دانشگاه از یك سو و تخصصی‌شدن مشاغل، پایین‌بودن فرصت‌های شغلی، مشكلات اقتصادی/ اجتماعی و روانی از سوی دیگر عواملی هستند كه بخشی از این جمعیت را ناگزیر به انتخاب نامناسب رشتة تحصیلی می‌كنند.داوطلبان كنكور با امید كسب موقعیت و جایگاه قابل احترام و بهره‌وری از مزایای اقتصادی تحصیلات عالی و بسیاری انگیزه‌های دیگر، اشتیاق فراوانی به حضور در دانشگاه از خود نشان می‌دهند. ولی این هجوم به تحصیلات عالی و عدم توسعة دانشگاه‌ها، به ناكامی بیش از 80 درصد از داوطلبان كنكور منجر می‌شود.

به‌هرحال از میان كسانی‌كه موفق به عبور از سد‌ّ كنكور و سایر مشكلات ورود به دانشگاه می‌شوند تعداد بسیاری به‌دلیل نارضایتی از رشتة تحصیلی خود، از ادامة تحصیل منصرف می‌شوند و یا ناامیدانه تن به ادامة تحصیل می‌دهند. چون تدوین برنامه‌ای صحیح و دقیق برای بهینه‌كردن شیوة پذیرش دانشجو و تأمین آتیه آنان، نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت كشور دارد، آموزش وتربیت دانشجویان بر مبنای انگیزه‌های درونی و استعدادهای آنان از مهم‌ترین وظایف برنامه‌ریزان كشور است.بنابراین همسوكردن علائق و توانایی‌های این قشر با نیازها و امكانات موجود در جامعه از وظایف اصلی دستگاه آموزشی و فرهنگی كشور شمرده می‌شود. بررسی و هدایت این ویژگی‌ها و نیازها در راستای برنامه‌ریزی در سطوح پیش‌دانشگاه و ایجاد جاذبه برای رشته‌هایی كه جامعه به آن‌ها نیاز دارد مفید خواهد بود. مشكلات موجود در فرایند انتخاب رشته و تبعات آن، انگیزة اصلی این تحقیق بوده است.

هدف این تحقیق، شناسایی عوامل موثر در انتخاب رشتة تحصیلی در بین دانشجویان است.دلیل و علت اصلی این تحقیق آن است که در نگاه اول بتوان آماری از عوامل موثر در انتخاب رشته تحصیلی در بین دانشجویان را بدست آورد و سپس با توجه به این آمار بدست آمده دلایل و عوامل مؤثر را شناسایی کرده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرارداد و در نگاه بعد تلاشی گسترده برای یافتن راه حل های مورد نیاز انجام داد تا بتوان آینده را آن چنان تنظیم کرد که بهترین شرایط فراهم گردد.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی

چه عواملی در انتخاب رشته تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه ....موثر است.

فرضیه های فرعی

1) میزان آگاهی دانشجویان پیش از ورود به دانشگاه در انتخاب رشته شان مؤثر است.

2) سطح تحصیلات خانواده و راهنمایی های خویشاوندان در انتخاب رشته دانشجویان نقش دارد.

3) مدرک گرایی صرف باعث انتخاب رشته دانشجویان می گردد.

4) آینده رشته و بازار کار در انتخاب رشته و علاقه دانشجویان نقش دارد.

5) شیوه تدریس اساتید و سطح عملی آنان موجب علاقه مند شدن دانشجویان می گردد.

6) تاثیر پذیری از دوستان و همسالان در انتخاب این رشته نقش داشته است.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده (حسابداری)

شنبه 7 بهمن 1396
19:59
جمشید راد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل112 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

بررسی عوامل موثر بر عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

پروپوزال عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده,عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده

 

بیان مسئله

قانون مالیات بر ارزش افزوده همه كالاها و خدماتی كه در بازار به فروش می‏رسند را شامل می شود، البته در ماده 12 این قانون 17 قلم كالا از جمله کالاهای اساسی مانند قند، شکر، روغن خوراکی و...از شمول این قانون مستثنی شده اند و درباره 2 كالای خاص سیگار و سوخت هواپیما هم این قانون استثنا دارد كه از سیگار 12 درصد و از سوخت هواپیما 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده اخذ خواهد شد. با این حال، براساس توافق اولیه مجلس و دولت مقرر شده است در گام اول، صرفاً واردكنندگان و توزیع‏كنندگانی كه حجم گردش مالی آنها سالانه از سیصد میلیون تومان تجاوز می‏كند، مشمول این مالیات باشند. به این ترتیب بسیاری از اصناف خرده‏پا و ارایه‏كنندگان خدمات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند .همچنین در قانون مالیات بر ارزش افزوده مقرر شده در هر مرحله تولید یا توزیع كالا به هر میزان كه ارزش محصول تولیدی افزایش می‌یابد، به همان میزان خریدار هزینه ای معادل 3 درصد به عنوان مالیات (1.5درصد به شهرداری و 1.5درصد مالیات) پرداخت کند.

در زمینه افزایش درآمدهای مالیاتی معرفی مالیات­های جدید مانند مالیات بر ارزش افزوده با توجه به مشخصات آن می تواند در افزایش نسبت مالیات­ها به هزینه­های جاری کمک نماید. این نوع مالیات نوعی مالیات بر فروش چند مرحله­ای است که به عنوان درصدی از ارزش افزوده کالاها و خدمات محاسبه و اخذ می شود.  مالیات بر ارزش افزوده مبنای وسیع­تری دارد و امکان وصول بخش اعظم ظرفیت­های بالقوه مالیاتی را در فراهم می سازد، مبنای وسیع این مالیات و خاصیت درآمدزایی بالای و توان کسب درآمد قابل توجه آن باعث شده است که این مالیات را به ماشین پول تعبیر کنند.

اما با توجه به سهم پایین مالیات­ها در تامین مخارج دولت در ایران و ناکارآمدی سیستم موجود در    سال­های اخیر، تلاش­هایی برای تدوین قانون مالیات بر ارزش افزوده انجام گرفته و این قانون به اجرا گذاشته شده است. در استان تهران هم مرحله اول اجرای این نوع مالیات با فراخوانی مشمولان مرحله اول از اول مهرماه سال1387 به اجرا درآمد. در این مرحله تعداد 80 مودی مالیاتی و در مراحل دوم و سوم نیز به ترتیب تعداد 100 و 20 مودی ثبت نام نمودند. طبق قانون مذکور این مودیان مکلف بودند بابت ارائه خدمات و فروش کالاهای خود، نرخ مالیات بر ارزش افزوده را اعمال و آن را از مصرف کننده اخذ کنند و در پایان هر فصل، با ارائه اظهارنامه مبالغ فوق را به حساب­های اعلام شده از طرف معاونت مالیات بر ارزش افزوده استان تهران و به عنوان مالیات و عوارض پرداخت نمایند.

مدل پژوهشی تحقیق

اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده ,قانون مالیات ارزش افزوده,اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده,موانع اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده,مالیات بر ارزش افزوده,

فرضیه‏ های تحقیق:

این تحقیق به دنبال به اثبات رسانیدن سه فرضیه اصلی و 5 فرضیه فرعی است که عبارتند از:

عدم آگاهی مودیان در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

ضعف اطلاع رسانی به مودیان در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

عدم سهولت دسترسی به منابع مرتبط با ارزش افزوده از سوی مودیان در اجرای صحیح این قانون تاثیر منفی و معنی دار دارد.

داشتن ذهنیت منفی نسبت به مالیات بر ارزش افزوده در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

فقدان عوامل زیرساختی مناسب در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

ضعف مسائل حسابداری مرتبط در زمینه مالیات بر ارزش افزوده در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

پایین بودن دسترسی به شبکه اینترنت در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

اشکالات قانونی  در اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاثیر منفی و معنی دار دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
19:59
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی

بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 منابع ,تجهیز , منابع , تجهیز منابع پولی, شعب بانک ها,دانلود رایگان دانشنامه بانکی,بانک مهر اقتصاد,تجهیز منابع در بانکداری یعنی چه؟,تجهیز منابع در بانکداری چگونه است؟,منابع بانکی,تجهیز منابع

بیان مسئله

تجهیز منابع همواره اصلی‌ترین وظیفه سیستم بانکی بوده است. بانک‌ها وجوه مازاد را جمع‌آوری و با دادن وام به متقاضیان، وظیفه سنتی خود یعنی واسطه‌گری را میان سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان ایفا می نمایند. معمولاً در فعالیت های یک بانک، جذب منابع مالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا موفقیت در این زمینه می تواند عاملی برای موفقیت در سایر زمینه ها باشد، جذب منابع مالی برای هر بانک و سیستم بانکی هم به عوامل برون سازمانی و هم به عوامل درون سازمانی مربوط می شود، لذا شناخت این عوامل و میزان تأثیرگذاری هر کدام از آنها برای موفقیت در این زمینه مهم و اساسی است. در این پژوهش عوامل مؤثر درجذب منابع بانکی که تحت تأثیر عوامل داخلی و قابل کنترل مدیریت می باشد، مورد مطالعه قرار می گیرد.

 

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

عوامل تاثیرگذار بر تجهیز منابع مالی برموفقیت بانك‌ها در جذب منابع پولی تاثیر بسیار زیاد دارد .

فرضیات فرعی:

بین اهمیت دادن و استفاده بهینه بانك‌ها از عوامل تاثیرگذار در تجهیز منابع پولی و موفقیت بانك‌ها در جذب منابع مالی، رابطه معناداری وجود دارد.

محیط داخلی شعب و محل استقرار شعب برتجهیز منابع مالی در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

نیروی انسانی، تنوع خدمات، كیفیت خدمات، رضایت مشتریان از كاركنان در موفقیت شعب برای جذب منابع مالی و تامین مالی برای بانك نقش بسیار مهم و موثری دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی (حسابداری)

شنبه 7 بهمن 1396
19:58
جمشید راد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات31
حجم فایل165 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی(مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی استان یزد)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مالیات,مالیات الکترونیک,مالیات الکترونیکی,خدمات مالیات الکترونیک,

بیان مسئله

 

رشد ­سریع ­فناوری ­اطلاعات ­خصوصاً در ­دو ­دهه ­گذشته،­ به­ عنوان ­مهمترین ­عامل ­تغییر­ در­ سطح­ ­جامعه­ و ­سازمان­­­ها ­­تلقی ­­می­شود.یکی ­از­ مهم­ترین ­انواع­ کاربرد ­دولت ­الکترونیک، ­ارائه ­خدمات ­مالیاتی ­الکترونیکی ­دولت ­به مؤدیان مالیاتی­ است که ­در ­آن­، ­مؤدیان ­با ­پر نمودن ­اظهارنامه­­های ­الکترونیکی ­به­ صورت ­آنلاین­ (­اینترنتی­)­ ضمن صرفه­­جویی ­­قابل ­توجه ­­­در ­­وقت و ­زمان ­­و ­­کاهش­­ هزینه­­ها­ به ­­بهترین ­­صورت ­­ممکن ­­مالیات­های خود­ را پرداخت­­­ می­­نمایند.­ لذا افزایش تمایل به­ دولت الکترونیک ­این ­سوال ­را­ در­ ذهن ­ایجاد ­می­نماید ­که ­آیا­­­ مودیان ­­­مالیاتی­­ تمایل ­­به­­ پرداخت مالیات به­ صورت الکترونیکی را­ دارند؟( رضایی­، 1383).

  نظر به تأثیراتی که مالیات­ها بر متغیرهای اقتصادی به جای می­گذارند­، اتخاذ سیاست­های مالیاتی مناسب در راستای اصلاح و بهبود سیستم از اهمیت فوق­العاده­ای برخوردار است­. ­ استفاده از­ فن­آوری اطلاعات در اجرای ­مالیات­ ستانی ­الکترونیکی­ و مکانیزه ­نمودن ­نظام مالیاتی کشو­ر­ می­تواند بر رضایت مؤدیان و سهل الوصول بودن اخذ مالیات بیفزاید. شناسایی ظرفیت­های مالیاتی، ایجاد شبکه­های اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی (مؤدیان مالیاتی) و نیز ارتقای­ کارایی جمع­آوری مالیات کشور مستلزم بکارگیری فن­آوری­های نوین در زمینه پیاده­سازی سیستم­های الکترونیکی اخذ مالیات و مکانیزاسیون اداری می­باشد.

   یکی ­از­ مهم­ترین عوامل تأثیر­گذار در­تغییر  نظام مالیاتی سنتی به نظام مالیاتی الکترونیکی­، توجه به خواسته­های مالیات دهندگان و  ­همراهی ­و ­همکاری ­آنان است. بررسی ­مطالعات ­محققان ­و ­تجارب­­ مدیران­ در کشورهای ­پیشرفته بیانگر ­آن ­است­ که ­اصلاح­ و تجدید نظر مستمر در ­سیستم­ها­ و­ روش­های ­انجام­ کار­ و بهبود آن با توجه به پیشرفت علوم و فناوری­های روز دنیا امری اجتناب ناپذیر است­، چرا­­ که­ در­ غیر­ این ­صورت ­سیستم ­پاسخگوی ­نیازهای ­رو ­به ­رشد ­جامعه ­نبوده­ و­ محکوم به زوال است. (كریمی، عباسعلی، 1378)

فرضیه ‏های تحقیق

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان  مالیاتی نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

مالیات الکترونیکی,عوامل پذیرش مالیات الکترونیک,پذیرش مالیات الکترونیک,

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آموزش SkyDrive (کامپیوتر و IT)

شنبه 7 بهمن 1396
19:58
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات14
حجم فایل1.084 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اسکای درایو (SkyDrive) مایکروسافت یک نرم افزار ذخیره داده و بک آپ آنلاین است که از همه فایل های مهم تان در کلاد بک آپ می گیرد. با استفاده از اسکای درایو شما می توانید فایل های خودتان به صورت ایمن ذخیره کرده و هر زمانی که شما بخواهید می توانید به آنها دسترسی داشته باشید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آموزش HTML 5 (HTML)

شنبه 7 بهمن 1396
19:58
جمشید راد
دسته بندیHTML
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات61
حجم فایل1.137 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
19:58
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل91 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملكرد

مدل های ارزیابی عملكرد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل, مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی,مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل های ارزیابی عملکرد,دانلود مقاله مفاهیم ارزیابی عملکرد,سیستم ارزیابی عملکرد,مدیریت عملکرد,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقاله کیفیت,ارزیابی عملکرد کارکنان

چکیده

سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد. و به بررسی مقایسه ای دو مدل BSC وEFQM که هر دو از مقبولیت گسترده ای در اغلب کسب و کار ها برخوردار هستند، پرداخته می شود. و نقاط ضعف و قوت هر یک، امکان استفاده همزمان از دو مدل بررسی می شود.

کلمات کلیدی: عملکرد ، مدیریت عملکرد ، ارزیابی عملکرد ، شاخص های سنجش

مقدمه

مدیریت عملکرد و سیستم ها و روش های مربوط به آن در سازمان های مختلف از جمله شاخه های مدیریت امروز است که بحث توانمندسازی و قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت را برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی دنبال می کند. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384، ص125).

با افزایش رقابت در عرصه تولید و خدمات ، سازمانها به شاخصها و الگوهایی برای بررسی عملکرد خود نیاز پیدا کردند. بروز چنین نیازی و کارایی نداشتن سیستم های اندازه‌گیری با عملکرد سنتی، باعث خلق مدل های جدید ارزیابی عملکرد در سطح سازمانها شد. مدل های قدیمی اندازه گیری عملکرد که عموماً مبتنی بر شاخصهای مالی‌اند.

مفهوم ارزیابی عملکرد

 از واژه «ارزیابی عملکرد» تعاریف بسیاری ارائه شده است. به منظور درک صحیح هر پدیده یا موضوع لازم است آن پدیده تعریف تا برداشت و فهم مشترکی حاصل شود. موضوع ارزیابی عملکرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است با توجه به تشابه نسبی، مفهوم ارزیابی در بعد کارکنان، سپس در بعد استفاده از منابع و امکانات، و نهایتاً در قالب سازمانی تعریف ‌گردد. ارزیابی عملکرد عبارت است از: «فرایند کمی کردن کارایی و اثربخشی عملیات»( Neely, A.D., Gregory, M., Platts, K.W,1995) که با مروری بر ادبیات موضوع می توان دلایل آن را به سه گروه اصلی زیر تقسیم کرد:
1-اهداف استراتژیک : که شامل مدیریت استراتژیک و تجدید نظر در استراتژی هاست؛

2- اهداف ارتباطی : که شامل کنترل موقعیت فعلی ، نشان دادن مسیر آینده ، ارائه بازخور و الگوبرداری از سازمانهای دیگر است؛

3- اهداف انگیزشی : که شامل تدوین سیستم پاداش و همچنین تشویق بهبود و یادگیری است.
مسئله ارزیابی عملکرد (عامل موردبررسی و روش ارزیابی) سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. سازمانهای تجاری در گذشته از شاخصهای مالی به عنوان تنها ابزار ارزیابی عملکرد استفاده می کردند تا اینکه جانسون و کاپلن در اوایل دهه 1980 پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت بسیاری از ناکاراییهای این اطلاعات را برای ارزیابی عملکرد سازمانها نمایان ساختند که این ناکارایی ناشی از افزایش پیچیدگی سازمانها و رقابت بازار بود (Kaplan, R.S. and Norton, D.P,1992)

ارزیابی عملکرد فرآیندی به منظور سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های دولتی در قالب عباراتی نظیر کارآیی، اثربخشی، توانمندسازی است که این مساله قابلیت پاسخگویی را در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی برعهده دارد

ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل کارت امتیازی متوازن,لزوم ارزیابی عملکرد,مدل سرآمدی(EFQM),ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد,مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد,کارت امتیازی متوازن,(BSC),

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه

مدیریت عملکرد سازمان

 

ضرورت و اهمیت مدیریت عملکرد

 

تعریف و مفهوم مدیریت عملکرد

 

فرایند مدیریت عملکرد

مفهوم ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تاریخچه ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت برمبنای هدف

مدیریت براساس ارزش ها

جایزه ملی BALDRIGE

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

نظام مدیریت هوشین

ارزش ها و مفاهیم بنیادی

 

 

مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد
معرفی مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل سرآمدی (EFQM)
کارت امتیازی متوازن(BSC)
مدل سرآمدی(EFQM)
از مدل سرآمدی به كارت امتیازی متوازن
از مدل كارت امتیازی متوازن به سمت مدل سرآمدی
نتیجه‌گیری
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
19:58
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات19
حجم فایل110 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

دانلود مقاله بررسی مسائل فساد مالی(رشوه) در نظام اداری و بی تفاوتی در كاركنان و اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 نظارت کارآمد در سازمان ها,نظارت در سازمان ها,دانلود مقالات مدیریت,بررسی مسائل فساد مالی در سازمان و نظارت در سازمان ها,مسائل ساختاری در سازمان ها,رفتار سازمانی,مسائل اخلاقی در سازمان ها ,دانلود مقاله رشوه در اداره,دانلود مقاله بی تفاوتی کارکنان,بی تفاوتی کارکنان,مطالعه مسائل سازمانی,دانلود مقاله فاسد مالی در اداره,دانلود مقاله رشوه در اداره,مسائل سازمانی,دانلود تحقیق بی تفاوتی کارکنان,

چکیده

در این مطلب مسائل مطرح شده را در سطوح گروه،سازمان و محیط بیان کرده ام.از آن جا که مسائل مطرح شده از جمله مشکلات اصلی و پراهمیت سازمانها بوده اند لذا به بیان مشکلات این سازمان ها پرداخته ام مشکلاتی از قبیل:

- فساد مالی(رشوه) در نظام اداری

- بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

- موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

در این مقاله ابتدا شرح مختصری از موضوع مسئله مربوطه بیان شده و مسئله هر سازمان را مطرح کرده ام و  نهایتا راهکارها و نتایج حاصل از آنها را قید کرده و سخن را به پایان میبرم

تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری

 رشوه عبارت است از دادن مالی منقول یا غیر منقول و یا وجه نقد به كسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود یا ابتكردن باطل و حق جلوه دادن آن.

بطور كلی رشوه در سازمانها و ادارات دولتی تحت دو عامل شكل می گیرد:

عوامل شخصیتی

عوامل اداری سازمانی

الف)عوامل شخصیتی:در یك سازمان اداری ساختار پرسنلی خوب همراه محیط سالم اداری باعث جلوگیری از تخریب شخصیت افراد خواهد شد ودریافت رشوه نیز از مصادیق بارز تخلفاتی است كه در میان كارمندان و كاركنان یك اداره تحت اختلال شخصیت تحقق پیدا می كند و فرد بر اساس كمبودهای شخصیتی یا مادی خود مرتكب بزه رشوه خواری می گردد.

ب): عوامل اداری سازمانیفرهنگ سازمانی یكی از بهترین راه كارهای شناخت افراد بوده و به دلیل ماهیت موثر و قوی خود كه می تواند بر رفتارهای اعضاء اداره موثر باشد و نقش مهمی را در مهار درونی رفتارهای كاركنان و پیش گیری از فساد اداری(رشوه) توسط آنان ایفا می نماید.فرهنگ سازمانی كه پیوندی نزدیك با فرهنگی عمومی جامعه دارد و عامل مهمی در شكل گیری رفتارهای سازمانی و سلامت شخصیتی افراد كاركن در آن سازمان می باشد و این فرهنگ شامل آداب و رسوم و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و اعتقادات و قوانین حاكم بر آن الویتها می باشد كه در صورت بهینه سازی می تواند باعث ارتقاء سلامت اداری گردد

علل بروز بی تفاوتی در كاركنان و روش های مقابله

 بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشكلات سازمان، مشكلی است كه در ایران گریبانگیر اكثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عكس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره كار را آموزش كاركنان می دانند،‌ بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. آنها در سازمان خود مشكلی نمی بینند. بی تفاوتی نوعی انحراف از وضعیت متعادل در سازمان است. در مدیریت بحران نیز، بحران را انحراف از وضعیت تعادل تعریف كرده اند. پس شاید بتوان بی تفاوتی را نیز نوعی بحران نامید. اگر به بی تفاوتی مانند دیگر عوامل بحران زا از قبیل: كاهش نقدینگی، یا عدم فروش كالای تولید شده و مواردی از این دست، توجه شود، می توان به آن بعنوان یك عامل تخریبی در سازمان نگاه كرد. بی تفاوتی را شاید بتوان یك بحران خاموش، سقوط آرام و تخریب مستمر و بدون صدا نام نهاد. نگرش این چنینی به موضوع بی تفاوتی با توجه به اینكه تأثیر زیادی بر سیستمهای مختلف در سازمان، بخصوص بر تولید دارد، بسیار جای تأمل است.

موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

 نتایج مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان دهنده این واقعیت تلخ است که فساد در شکل های مختلف در دستگاه های اداری وجود دارد و سازمانهای نظارتی به رغم تمامی تلاش های انجام شده، قادر به مقابله و برخورد با آن نبوده اند. هرچند ارزیابی وضعیت نظارت در کشور منوط به اطلاعات و آمار عملکرد سازمانهای نظارتی و تحلیل کیفیت اثربخشی فعالیت ها و اقدامات آنها در سطح کشور می باشد، اما در یک دیدگاه کلی به نظرمی رسد مجموعه اقداماتی که تحت عنوان نظارت در کشور انجام می شودبه لحاظ موانع، محدودیت ها و مشکلات از کفایت و کارایی لازم برخوردار نبوده ونتوانسته در برخورد با پدیده های مختلف فساد نقش سالم سازی را ایفاء نماید و همه زوایا و عرصه ها را تحت پوشش قرار دهد. نظارت و ارزشیابی بعنوان یکی از اصول مدیریت باید از کارآیی و اثربخشی برخوردار باشد و متناسب با شرایط محیطی و هدف در اشکال گوناگون انجام شود. نظارت دقیق و کامل بر دستگاههای مختلف کشور یک ضرورت است. و باید برای این مهم تدابیر ویژه ای اتخاذ گردد.

فهرست مطالب:


چکیده
مسئله اول: مسائل اخلاقی و شرعی د رسازمان ها
بررسی فساد مالی (رشوه) در نظام اداری
تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری
دلایل و علل رشوه در سازمان ها
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با رشوه خواری
راهکارها
مسئله دوم: مسائل رفتاری در سازمان ها
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله
بعضی از علل بروز بی تفاوتی در کارکنان
عوامل موثر بر کنترل و کاهش بی تفاوتی در کارکنان
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با بی تفاوتی در سازمان ها
پیشنهادات
مسئله سوم: مسائل ساختاری در سازمان ها
موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها
عوامل و علل محدودیت ها نظارت های کارآمد در سازمان ها
نتیجه گیری و پیشنهاد
فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کتاب آشنایی با گوگل گلس (کامپیوتر و IT)

شنبه 7 بهمن 1396
19:57
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات21
حجم فایل812 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گوگل گلس (Google Glass) یا پروژه عینک یک برنامه‌ی تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه و ساخت یک نمایشگر سربند  واقعیت افزوده می‌باشد و توسط گوگل پشتیبانی می‌شود. اگر چه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده، ایده جدیدی نیست، اما توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. هرچند این یک طرح اولیه است اما از نمایشگرهای سربند طراحی شده قبلی بسیار کوچکتر و باریکتر می‌باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با این تکنولوژی آشنا خواهید شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir