ایمنی در برق (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:48
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انسان در زندگی روزمره خود به ویژه در محیط كار همواره با خطرات مختلفی روبروست اما همین انسان می تواند با رعایت نكات ایمنی از تبدیل این خطرات به واقعه ای غیر منتظره یا حادثه ای تلخ جلوگیری نماید. ایمنی دارای ابعاد مختلفی است كه انسان با توجه به مقتضیات زمانی و مكانی كم و بیش با آنها روبرو می شود یكی از ابزارهای مهم رقابت كشورها در دنیای امروز تولید است و عواملی چون كار، سرمایه وعامل طبیعی مهم ترین نقش را در آن ایفا می كنند در دنیای امروز سرمایه یك سازمان یا شركت شامل نیروی انسانی ،مواد،ماشین، روش ها ، نقدینگی یا پول و كالای تولیدی است كه در كتاب های مدیریتی با عنوان 6 ام(ms 6) نام برده می شود یكی از مهم ترین سرمایه های باارزش هر سازمان نیروی انسانی آن است نیرویی كه می تواند با بكارگیری توان و تفكر خود چرخهای صنایع را به گردش در آورد وبا خلاقیت و نوآوری خویش باعث پویایی و سودآوری سازمان شود پس وظیفه مدیریت جهت پیشبرد اهداف سازمان حفظ این نیروی باارزش و ایجاد فضایی سالم به منظور تولید بیش تر و بهتر و با بهره وری بالا می باشد و در این رهگذر آموزش كاركنان به منظور رعایت نكات ایمنی الزامی است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق ایران و تجارت جهانی (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:48
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بر اساس یك سنت دیرینه كشورهای مختلف جهان عموما بخش كشاورزی خود را طی سالیان گذشته به طرق مختلف تحت حمایت خاص قرار داده اند. كشورهای وارد كننده كالاهای كشاورزی با اعمال تعرفه‌‌های گمركی و محدودیت های وارداتی بخش كشاورزی را از رقابت با كالاهای جایگزین وارداتی مصون داشته‌اند. كشورهای بزرگ صادر كنده این كالاها نیز با پرداخت سوبسیدهای صادراتی بخش كشاورزی خود را در بازارهای جهانی فعال نگه داشته‌اند. مقررات گات هم قبل از توفقهای دوراروگوئه مانعی برای این گونه حمایتها ایجاد نمی‌نمود.

از مدیت قبل روال گذشته دستخوش تغییر گردید. تلاش همه جانبه ای برای آزادسازی تجارت كالاهای كشاورزی در جهتی مشابه با آنچه در مورد كالاهای صنعتی انجام می‌شد شروع گشت. این تلاشها نهایتا منجر به توافقهای جدیدی در بین اعضاء سازمان تجارت جهانی (WTO) بر روی تجارت كالاهای كشاورزی گردید كه اهم آن به شرح زیر می‌باشد :

1- مقرر گردید كلیه موانع غیر تعرفه‌ای (NTTS) به معادل تعرفه مستقیم تبدیل شود و سقف معلوم و محدودی بر روی نرخ تعرفه ها گذشته شود.

2- مقرر گردید نرخ تعرفه و معادل تعرفه در كشورهای پیشرفته به میزان 36% ظرف مدت 6 سال كاهش یابد و این نرخ به میزان 24%و طی 10 سال برای كشورهای در حال توسعه تقلیل داده شود.

3- مقرر گردید نرخ سوبسید صادرات در كشورهای صادر كننده به میزان 36% طی مدت 6 سال كاهش یابد و كل حجم صادرات سوبسیددار نیز به میزان 21% طی همین مدت كاهش داده شود. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اولویت انتخاب بین مدیریت دانش و مهندسی مجدد در سازمان (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات5
حجم فایل117 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اولویت انتخاب
بین مدیریت دانش و مهندسی مجدد در سازمان

چكیده

مدیریت دانش روشی سیستماتیك برای تشخیص، سازماندهی و به اشتراك گذاشتن دانش در سازمان است كه می‌تواند در نهایت به تولید دانش بیشتر در سازمان نیز منجر گردد. امروزه مدیران ارشد سازمانها دریافته‌اند كه سرمایه‌های دانشی در سازمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و می‌بایست توان زیادی را برای مدیریت سرمایه‌های دانشی و دانش نهفته در فرایندهای سازمان خود صرف كنند. از طرفی، گاه فرایندهای سازمان از كارایی كافی برخوردار نبوده و مدیران را به اندیشه‌هایی چون مهندسی مجدد، فرایندها جهت اصلاح مكانیسمها و فرایندهای سازمان خود وا می‌دارند. ولی سوال اینجاست كه بین مدیریت دانش و مهندسی مجدد، كدام یك می‌بایست در ابتدا در دستور كار سازمان قرار گیرد تا بهترین نتیجه عاید سازمان گردد؟
این مقاله به دنبال پیدا كردن پاسخی به این پرسش است.

مقدمه
سیر تغییرات كنونی در فضای كسب وكار به گونه‌ای است كه اكثر سازمانها ضرورت تحول را احساس كرده و مرتباً خود را با تغییرات همسو می‌كنند. رسانه‌های خبری، ما را با این حقیقت آشنا می‌سازند كه مجموعه‌های ایجاد شده اغلب سمت و سوی خلاقیت را در پیش گرفته‌اند و تغییرات سازمانی نیز با چنان سرعتی می‌بایست صورت پذیرند تا سازمان با نیازهای كسب و كار تطابق داشته باشند. همگرایی فناوری اطلاع‌رسانی و فرایند جهانی شدن آن سبب می‌شود تا نیازها و ضروریات نسبت به سرعت تغییر و پیشرفتهای سازمانی بیش از پیش احساس شود.
مدیریت دانش به عنوان یك استراتژی كاری و شغلی به طور همزمان برروی مرزهای چندگانه سازمان عمل كرده و نیز ابزاری برای پیشرفت كلی برنامه یك سازمان محسوب می‌گردد. مدیریت دانش با ایجاد قدرت داخلی در سازمان سعی در برطرف ساختن چالشهای خارجی را دارد و این امر با بهره‌برداری از منابع دانش موجود در كاركنان، منابع اطلاع‌رسانی، فناوری اطلاعاتی و كاربردهای آن و همچنین ارتباط آنها با مشتریان و تامین‌كنندگان انجام خواهد شد. مفهوم مدیریت دانش تعیین كننده ابزاری برای انجام و پیشرفتهای كاری است كه می‌تواند شامل اجزای مختلف كار، توزیع، توسعه محصولات و خدمات باشد و كلید موفقیت آن در این نكته نهفته است كه توانایی اجرای فعالانه برای توسعه و بهبود مستمر را در بر داشته باشد.
امروزه همه مدیران مكانیسم‌های متعددی را جهت بهبود كارآیی داخلی و مواجه شدن با چالشهای موثر و متعدد در رقابت تجاری در اختیار دارند، اما در اصل دو عامل عمده و اساسی وجود دارد كه تاثیر فراوانی در فضای رقابت برای سازمانها ایجاد می‌كنند: مشتریان و كاركنان. كیفیت كار كارمندان، چگونگی همكاری و یاری آنها و زمینه‌های مشترك تصمیم‌گیری عوامل برتری و رقابت‌پذیری سازمان هستند. هم اكنون بیشتر سازمانها، استراتژی مدیریت دانش را به عنوان پایه اساسی توان رقابتی سازمان به كار می‌برند. به هر حال، مدیریت دانش به عنوان یك استراتژی شغلی تنها وقتی به نتیجه نهایی خواهد رسید كه نیازهای اساسی آن برآورده شده باشند. برخی از این نیازها به قرار ذیل است:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

فرم تعیین اهداف كیفیت (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شركت پارس جهد

 

كد سند: F-06-02           

تاریخ:                    13/4/83

شماره بازنگری:           00

فرم تعیین اهداف كیفیت

 

 

ردیف

رئوس خط مشی كیفیت اعلام شده توسط مدیریت شركت

اهداف تعیین شده به منظورنیل به رئوس خط مشی كیفیت

فرمول/روش پیشنهادی برای تعیین وضعیت میزان حصول به

این اهداف

 

1

 

افزایش رضا یت مشتریان

 

1- تحویل بموقع محصولا ت

 

مقایسه نموداز مغایرتها نیبت به برنامه. هرسه ماه یكبار

 

2- كاهش شكایات مشتریان

 

بررسی تعداد شكایات یا انتقادهای رسیده ازسوی مشتریان      (كتبی یا شفاهی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق انگیزه در محیط كار (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات64
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انگیزه را این گونه تعریف می كند:

میل به كوشش فراوان در جهت تامین هدفهای سازمان به گونه ای كه این تلاش در جهت ارضای برخی از نیازهای فردی سوق داده شود.

یكی از فعالیتهای مدیر این است كه موجبات انگیزش كاركنان را در سطح بالایی از عملكرد فراهم سازد بدین معنی كه اطمینان یابد كه افراد كار می كنند بطور منظم سر كار حاضر می شوند و سهم مثبتی در رسالت سازمان دارند عملكرد شغلی به توانایی محیط و همچنین انگیزش مرتبط است. (محمد زاده – مهروژان ، 1375 ،121-120)

انگیزه بعنوان یكی از فرآیندهای ارضای نیاز به حساب می آید این مطلب در شكل زیر ارائه شده است.

نیازهای ارضا نشده           تنش        حركت         رفتار كوششی        نیازهای ارضا شده         كاهش تنش

شكل 1-2 :فرآیند انگیزش

نیاز به عنوان یك واژه فنی حالتی درونی است كه باعث می شود نتیجه پی آمد خاص جالب به نظر برسد یك نیاز ارضا شده تنش ایجاد می كند و در نتیجه در درون فرد نوعی سائقه یا پویایی بوجود می آورد این پویایی موجب بروز نوعی رفتار پژوهشی در فرد می شود و او در پی تامین هدفهای ویژه ای بر می اید اگر آن هدفها را تامین كند نیاز مزبور ارضا می شود و در نتیجه تنش كاهش می یابد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اندازه گیری مزیت نسبی در صنعت قطعه سازی خودرو كشور از طریق DRC (جزوه)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اندازه‌گیری مزیت نسبی در صنعت قطعه‌سازی خودرو كشور

از طریق DRC ã

 

 

 

 

چكیده

این مقاله به اندازه‌گیری مزیت نسبی تولیدات شركت‌های تولیدكننده قطعات تندمصرف خودرو طی یك دوره 5 ساله براساس روش هزینه منابع داخلی (برمبنای روش حسابهای صنعتی) می‌پردازد. بكارگیری این رویكرد جدید در ارزیابی هزینه منابع داخلی تولیدات بنگاه‌ها ( از طریق هزینه‌های واحدهای تولیدی) به دلیل بهره‌گیری از اطلاعات به هنگام، قیمت‌های سایه‌ای و ... از توانایی بیشتری نسبت به روش‌های متنوع قبلی برخوردار است. بدین منظور مقاله حاضر ابتدا به شاخص‌های اندازه‌گیری هزینه‌ منابع داخلی پرداخته و سپس ضمن معرفی روش شناسی رهیافت جدید DRC به اندازه‌گیری مزیت نسبی چند شركت منتخب تولیدكننده قطعات تند مصرف خودرو و تجزیه و تحلیل آن می‌پردازد.

 

 

 


ã  این مقاله مستخرج از طرح ”بررسی مزیت نسبی و شناسایی  بازارهای هدف صادراتی قطعات خودرو ایران“ است كه در مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی انجام گرفته است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق اندازه گیری كار یا كارسنجی (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل یازدهم     

اندازه گیری كار یا كارسنجی

در هر سازمان هزینه های پرسنلی یكی از بزرگترین ارقام هزینه را تشكیل می‌دهند . پس از یكی مهمترین موضوعات مدیریت استفاده صحیح از پرسنل سازمان ات . با بكاربردن تكنیك اندازه گیری كار می توان میزان كارآیی و راندمان پرسنلی را اندازه گرفت و در نتیجه رابطه‌ای منطقی بین هزینه های پرسنلی (حقوق ، مزایا و ...) و میزان بازده كار آنان برقرار كرد . تیلور معتقد است كه حداكثر كارایی زمانی حاصل می شود كه به كارگر انجام وظیفه ای مشخص در زمانی مشخص و با روشی مشخص واگذار شود . هدف این است كه بر هر یك از كاركنان معلوم باشد كه چه وظیفه‌ای بر عهده دارند و چگونه و در چه مدت زمانی باید آن را به انجام برساند این حدود یا «استانداردهای كاری» را می توان از طریق اندازه گیری كار بدست آورد . كارسنجی بیشتر از این نظر ضرورت دارد كه معیاری برای كنترل به دست می دهد . به عقیده یكی از صاحب‌نظران ، مدیریت علمی چیزی جز اندازه گیری و كنترل نیست .

مدیریت علمی = كنترل + اندازه گیری كار

 

تعریف كارسنجی

كارسنجی یعنی تعیین نسبت بین دو عامل نیروی انسانی مصرف شده و كار انجام شده و یا طبق تعریف دیگر اندازه گیری كار عبارتست از روش برقراری ضوابط و معیارهای علمی برای تعیین حجم كاری كه باید در یك مدت مشخص انجام شود 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اندازه گیری اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:47
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل59 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم مدیریت كیفیت سازمان را قادر می سازد تا كیفیت  را بطور اقتصای ایجاد كرده ، حفظ و بهبود بخشد

 

سیستمهای مدیریت  كیفیت مانند ISO 9001 در صورتی كاربردی و اثر بخش خواهند بود كه  مدیریت كیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام  كارگروهی  هدفدار و آموزش مداوم  به سمت نقص صفر و حركت در جهت افزایش مستمررضایت مشتری دست یابند.

 

سوال اینجاست که اساسا در فرایند ارتقا کیفیت در شرکتهای ایرانی با اجرای این استاندارد ها چه پیامد هایی حاصل شده است ؟

آیا اجرای این استاندارد ها توانسه پیامدهای مثبت به همراه داشته باشد؟ 

 

1- شناسایی  و مدل سازی تاثیرات  یا پیامد های مثبت و منفی حاصل از اجرای استادارد های مدیریت کیفیت درشرکتهای ایرانی

 

2- ارائه یك مدل جهت ارزیابی اثر بخشی سیستم مدیریت كیفیت كه منتهی به ارائه راهكارهای لازم برای بهبود سیستم مدیریت كیفیت در آن سازمان خواهد شد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

انتخاب،انتصاب و تغییر مدیران( تجارب كشورهای فرانسه، ژاپن، انگلیس ، آمریكا و كره جنوبی) (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:46
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات110
حجم فایل80 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان                                                                        صفحه

 پیش‌گفتار………………………………………..………………………………………………………3

1) مقدمه:......................................... 4

2) وضعیت راهبردی نظام شایسته سالار................. 5

اهداف:............................................ 7

ویژگی‌های نظام شایسته سالاری مطلوب.................. 8

روند مطلوب انتخاب و انتصاب مدیریت................ 12

ملزومات نظام انتخاب و انتصاب مدیران.............. 13

فرایند شایسته سالاری.............................. 15

3) مدیران شایسته در نظام جمهوری اسلامی ایران...... 20

1- جایگاه مدیریت................................. 20

2- ویژگی‌های شغلی و نقشهای مدیران................. 21

3- خصوصیات و ویژگی‌های فردی مدیران................ 25

4-توانایی‌های مدیران.............................. 30

5- مهارتهای مدیران............................... 32

6- شایستگی‌های مدیریتی............................ 32

7- جمع‌بندی....................................... 35

8- كشف متغیرهای انتخاب و پرورش مدیران درایران.... 36

4- مطالعات تطبیقی................................ 41

شیوه استخدام و ارتقاء در فرانسه.................. 41

شایسته سالاری در ژاپن............................. 44

شیوه استخدام و ارتقاء در انگلیس.................. 46

نظام استخدام  و ارتقا در آمریكا.................. 55

نظام شایسته‌سالاری در كره جنوبی.................... 58

5)جداول:......................................... 61

6)منابع:......................................... 75

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آنالیز حالات بالقوه شكست وخرابی (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:46
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات110
حجم فایل942 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

1-مقدمه..................................................................................................6

1-1سیری در نگرش به کیفیت.......................................................................................................................7 

.1-2مدیریت کیفیت جامع..............................................................................................................................8

1-3نگرش تولید بی نقص................................................................................................................................9

1-4استاندارد های نظام کیفیت....................................................................................................................10.

13………………………………………………………………………FMEA2-معرفی

...........................................................................................................................13FMEAمعنی و مفهوم1-2 

....................................................................................................................................14FMEAتاریخچه2-2 

........................................................................................................................................14FMEA2-3هدف  

......................................................................................................................................15 FMEA2-4ویژگی

5-2كاربرد FMEA......................................................................................................................................16

2-6تاثیر FMEA بر نرخ خرابی محصول...................................................................................................16

7-2مراحل تهیه FMEA ...........................................................................................................................17

8-2فواید اجرای FMEA ................... ......................................................................................................18

).................................19System-FMEA كاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی سیستم( 3

تعریف سیستم.......................................................................................................................................20 1-3

2-3تعریف System-FMEA...................................................................................................................20

3-3خروجی System-FMEA...................................................................................................................21

3-4فواید اجرای System-FMEA..........................................................................................................21

3-5نام اجزای سیستم یا زیر سیستم ها/تشریح عملكرد .......................................................................22

3-6حالات بالقوه خرابی ..............................................................................................................................22

3-7آثار بالقوه خرابی ..................................................................................................................................22

3-8شدت.....................................................................................................................................................22

3-9علل بالقوه خرابی .................................................................................................................................23

3-10وقوع ....................................................................................................................................................24

3-11كنترلهای جاری (متدها و روشهای نشحیص) ....................................................................................26

3-12رتبه تشخیص......................................................................................................................................26

3-13محاسبه RPN.....................................................................................................................................26

3-14اقدامات پیشنهادی............................................................................................................................ 27

3-15تجدید نظر در RPN .........................................................................................................................28

 

29………….(Design-FMEA) كاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی قطعه / محصول4

4-1مبنا و هدف از تهیه FMEA ..............................................................................................................30

4-2تعریف حالات بالقوه خرابی .................................................................................................................31

4-3تعریف DFMEA................................................................................................................................31

4-4كاربردهای DFMEA ........................................................................................................................32

4-5فواید استفاده از DFMEA...............................................................................................................32.

4-6مشتری در DFMEA.........................................................................................................................32

4-7نقطه شروع كار...................................................................................................................................33

4-8آثار بالقوه حالات خرابی ....................................................................................................................34

4-9شدت (Severity) .............................................................................................................................35

4-10كلاسه بندی........................................................................................................................................35

4-11علل بالقوه خرابی .............................................................................................................................37

4-12وقوع .................................................................................................................................................38

4-13كنترلهای جاری در طراحی..............................................................................................................39

4-14تشخیص.............................................................................................................................................41

4-15نمره ریسك پذیری خرابی (RPN) ................................................................................................42

4-16اقدامات پیشنهادی...........................................................................................................................43

17-4نتایج اقدامات انجام شده..................................................................................................................44

خلاصه.........................................................................................................................................................45

46  ............................. (Process-FMAE)كاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در فرآیندهای تولید5

1-5چرا از Process FMEA استفاده می كنیم؟.....................................................................................47

2-5حالت خرابی در فرآیند.......................................................................................................................47

3-5تعریف Process FMEA..................................................................................................................47

4-5كاربردهای PFMEA .........................................................................................................................47

كاربرد PFMEA در صنعت خودرو..........................................................................................................48

5-5فواید بالقوه اجرای PFMEA ...........................................................................................................48

6-5تیم PFMEA ....................................................................................................................................49

7-5نقطه شروع كار....................................................................................................................................49

8-5مراحل طراحی PFMEA ..................................................................................................................49

5-9آثار بالقوه خرابی .................................................................................................................................50

5-10شدت ...................................................................................................................................................51

5-11كلاسه بندی.........................................................................................................................................55

5-12علل بالقوه خرابی................................................................................................................................55

5-13رتبه وقوع............................................................................................................................................56

5-14كنترلهای جاری فرآیند  .....................................................................................................................57          

 

5-15رتبه تشخیص (Detection) ...........................................................................................................58

5-16محاسبه نمره ریسك پذیری خرابی (RPN) ...................................................................................59

5-17اقدامات پیشنهادی/اصلاحی (Recommended Actions) ..........................................................60

5-18مسئول و زمان اقدام پیشنهادی .......................................................................................................61

خلاصه: .......................................................................................................................................................62

63 ........... (Machinery-FMEA) كاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در طراحی ماشین آلات و ابزارهای تولید

6-1تعریف MFMEA ...............................................................................................................................64

6-2فواید اجرای MFMEA ..................................................................................................................... 64

6-3تشریح مفاهیم ستون های یك فرم MFMEA.................................................................................65

6-3-1نام زیر سیستم و تشریح عملكرد...................................................................................................65

6-3-2حالات خرابی در ماشین..................................................................................................................66

6-4اثر خرابی در ماشین .............................................................................................................................66

6-5شدت ....................................................................................................................................................66

6-7وقوع حالت خرابی ..............................................................................................................................68

6-8كنترل  های طراحی/كنترل های ماشین ............................................................................................68

6-9تشخیص.................................................................................................................................................69

6-10نمره ریسك پذیری خرابی RPN.......................................................................................................69

6-11اقدامات اصلاحی پیشنهادی................................................................................................................69

.........................................72. (Service-FMEA) در ارائه خدمات كاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی

7-1تعریف Service-FMEA.....................................................................................................................73

7-2اهداف اجرای Service-FMEA..........................................................................................................74

..................................................................................74.Service-FMEA3تشخیص ستونهای یك فرم-7

7-4شرح عملكرد (وظیفه) خدمت..............................................................................................................74

7-5حالات خرابی بالقوه ..............................................................................................................................75

7-6آثار بالقوه خرابی ..................................................................................................................................75

7-7مشخصه های بحرانی............................................................................................................................76

8-7شدت ....................................................................................................................................................76

9-7علل بالقوه خرابی .................................................................................................................................78

10-7وقوع.....................................................................................................................................................78

7-11روشهای كنترل (تشخیص) .................................................................................................................79

7-12رتبه تشخیص .......................................................................................................................................81

7-13نمره ریسك پذیری (RPN) ..............................................................................................................82

-714اقدامات پیشنهادی.............................................................................................................................83

-715تاریخ تكمیل و مسئول اجرا...............................................................................................................83

-716ثبت نتایج اقدامات اجرا شده: ...........................................................................................................83

17-7تجدید نظر در RPN...........................................................................................................................84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

برچسب‌ها: <-TagName->

صفحه قبل 1 ... 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir