تحقیق اجرای طرح (جزوه)

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل5 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اجرای طرح

پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت (ایزو 9001 ویرایش سال 2000) در شركت توانیر مراحل مختلف سازماندهی، آموزش (شامل آموزش استاندارد. مستندسازی و انجام ممیزی)، شناسایی وضعیت موجود و پر كردن فاصله ها برای رسیدن به وضعیت و ممیزی داخلی را شامل میشود كه در نهایت در صورتیكه توانیر تمایلی به دریافت گواهینامه داشته باشد طی قرارداد با یكی از شركتهای گواهی دهنده این كار نیز انجام میشود.


مهندس توكلی میگوید در واقع اولین حركت ما تشكیل جلسه با حضور دكتر احمدیان و معاونان و مدیران دفاتر توانیر بود كه در آن نشست مقدمهای به منظور آشنایی بیشتر با این استاندارد ارایه شد. قدم بعدی معرفی نمایندگان كیفیت هر یك از واحدها، دفاتر و امورهای مختلف توانیر بودند كه طی آن افرادی به عنوان نماینده كیفیت معرفی شدند و در مرحله بعد آموزش نمایندگان مورد توجه قرار گرفت كه در حال انجام است. سپس نمایندگان، آموزشها را به همكاران واحدها منتقل میكنند و از سوی دیگر دیگر با كمك همكاران و هدایت مشاور فرایندهای آن دفتر احصاء و مستند میشود در این روند نگهداری سیستم به مراتب مهمتر از پیاده سازی آن است و برای آنكه حداقل نیروی اضافه برای پیاده سازی و به روزرسانی سیستم احتیاج باشد سعی شده با مكانیزه شدن طرح این امر نیز محقق شود. كاركنان توانیر باید از فلسفه و نقاط حساس این استاندارد آگاهی داشته باشند. و در این زمینه آموزشهایی برای تمامی پرسنل توانیر پیش بنی و اجرا میشود.


بنابراین اقدام اول تصمیم مدیریت برای پیاده سازی استاندارد است كه معمولاً در سطح مدیریت ارشد شركت این تصمیم گیری انجام میشود سپس ‚وزشهای مرتبط به پرسنل منتقل میشود و كاركنان روشهای كاری خود را مدون و خلاء های موجود را با استفاده از استاندارد مشخص و پر می كنند در این حالت شركت آماده ممیزی می شود كه قبل از انجام ممیزی یك پیش ممیزی در داخل توانیر انجام و آمادگی توانیر در انجام ممیزی مشخص می شود. در ادامه طی یك فرایند چند روزه ممیزی استاندارد از طریق یك شركت صاحب صلاحیت انجام و گواهی مربوط صادر می شود. این مرحله پیاده سازی است و طبعاً شركت باید سیستمی را برای نگهداری و به روز رسانی سیستم پیش بینی كند اعتبار گواهینامه محدود است و بعد از مدت معین دوباره ممیزی انجام می شود و در مرحله بعد شركت سعی می كند به مرحله بالاتری از كیفیت دست یابد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تجزیه و تحلیل (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

عنوان                                           صفحه

ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات............. 1

تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره.................. 1

معرفی و خلاصه.................................... 2

پیشرفتهایی دردستیابی به طراحی................... 2

سیستم چیست؟..................................... 3

پویایی یك سیستم................................. 3

یك بازنگری در نگرش تحلیلانه تصمیم :.............. 6

طراحی احتمالی: از داده ها تا معلومات قطعی....... 6

فرایند تصمیم گیری............................... 8

نمونه هایی از كاربرد تجاری :.................... 9

تجزیه و تحلیل تصمیم : قابل تصدیق كردن تصمیمات قابل دفاع  9

عوامل مدلهای تحلیلی تصمیم...................... 11

عوامل مشكلات تجزیه و تحلیل تصمیم به قرار زیر است: 11

منبع خطاها در تصمیم گیری:...................... 12

برخورد بانامعینات:............................. 13

تصمیم گیری تحت نامعینات مطلق................... 15

تصمیم گیری تحت احتمال خطر...................... 15


ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات

تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره

این سایت اینترنتی فرآیند تجزیه و تحلیل تصمیمات را برای تصمیم گیری شخصی و اجتماعی توصیف می كند، همچنین استفاده معیار تصمیم گیری مختلف اطلاعات و كیفیت های گوناگون را بیان میكند.

 

لیست

1-معرفی وخلاصه

2-مدلهای اجتماعی: از داده ها به اطلاعات قطعی

3-تجزیه و تحلیل طرح: توجیح پذیر كردن و طرحهای قابل دفاع

4-عوامل مدلهای تجزیه و تحلیل طرح

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاور پوینت مدیریت کیفیت فراگیر (جزوه)

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت

فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است             

کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند                               

مدیریت: فن هنر- یا روش اداره کردن کنترل کردن و...

است .                                                          

 

lفراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد lبا کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت علمی تیلور (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت علمی تیلور بر 7 اصل استوار بود

اصول بر مبنای علمی حرف اول تیلور بود. او گفت كار تخصصی انجام دهید و به ازا كار بیشتر  پاداش ایراد: تیلور آدمها را ماشین فرض كرد.

برای رفع این ایراد ؟؟ نئوكلاسیك بوجود آمد. مشكلات این مكتب این بود كه اجزا هر كدام به سمت خودش می رفت مثلا اگر شهرداری، دانشگاه،‌ بیمارستان و … را در نظر بگیرم هر كدام كار خود را میكرد بری رفع این كمبود تفكر سیستمی نیاز داریم.

این تفكر می خواهد: اجزا را طوری كنار هم بچیند كه آنچه قرار حاصل شود به بهترین وجه باشدعلم سیستم ها را دانشمندی بنام

 

تعریف: سیستم عبارت است از كل متشكل از اجزا كه این اجزا در جهت رسیدن به یك هدف مشخص با یكدیگر در تعامل باشند. و برای تكمیل این تعریف یك نظریه داد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شركت مشاور بهبود مستمر پایدار (جزوه)

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات7
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

راهنمای اجرا و بهبود سیستم مدیریت كیفیت (ISO 9001 : 2000  )

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مركزی

موضوع :

كاربرد و تعامل فرآیندها

مدارك ذیربط:

نظامنامه كیفیت ( بندهای 1-4 و 4-5 ) ، ضمائم نظامنامه كیفیت ( جداول كاربرد و نمودارهای تعامل فرآیندها )

مسئولیتها

فعالیتها

1 – ریاست سازمان : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

1 – رعایت موارد قید شده در جداول كاربرد فرآیندها

2 – نماینده مدیریت : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

2 – برقراری تعامل بین فرآیندهای سازمان ( و سایر سازمانها  و دستگاههای اجرائی ذیربط )

- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها

 

3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها

3 – سایر الزامات مندرج در مدارك ذیربط

- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها

 

4 – مسئولین و كارشناسان : آگاهی از فعالیتها و اجرای مطلوب آنها

 

 

موضوع :

كنترل مدارك

مدارك ذیربط:

نظامنامه كیفیت ( بند3-2-4 ) ، روش اجرایی كنترل مدارك ( p-423-01 )

مسئولیتها

فعالیتها

1 – ریاست سازمان : تصویب مدارك عمومی سیستم

1 – به روز نگه‌داشتن فهرست مدارك ذیربط ( به تفكیك درون سازمانی و برون سازمانی )

2 – نماینده مدیریت : تائید مدارك عمومی سیستم

2 – نگهداری مناسب ، در دسترس بودن ، سهولت و مطابقت مدارك ذیربط با فهرست‌های مذكور

- حصول اطمینان از اجرای طرحها

 

3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از مدارك عمومی سیستم

3 – پیشگیری و عدم استفاده سهوی از مدارك منسوخ كه با مهر فاقد اعتبار مشخص شده‌اند.

4 - مسئولین و كارشناسان : اجرای مطلوب فعالیتها

4 – سایر الزامات مندرج در مدارك ذیربط

 

یادآوری 1 : مدارك شامل روشهای اجرایی ، دستورالعملها ، قوانین و مقررات ، مصوبات ذیربط منجمله اطلاعات نرم افزاری می‌باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و

شنبه 7 بهمن 1396
5:38
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات28
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه با روش های خلاقانه

عنوان گزارش تخصصی :

 علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس زبان و ادبیات فارسی بوسیله آموزشهای دانش آموز محور و مدرسه محور

مقدمه کوتاه

مدیریت مدرسه محور یا تصمیم گیری مشارکتی از ویژگی های بارز نظام های آموزشی در دهه اخیر به شمار می رود. این مهم، به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان به دگرگونی های مهمی در روش های اداره و راهبری مراکز آموزشی و آموزشگاهی به وجود آورده است. آشنایی با این شیوه ها، رهبران آموزشی و آموزشگاهی را قادر می سازد تا تب رهبری سازمان خود را بسنجند و به عنوان قلب نمای علمی، حرکت خود را از برنامه روزی به برنامه ریزی تغییر داده، هم چنین به رفع ابهامات عملکردی بپردازند؛ در نتیجه اهداف و رسالت های مدارس را محقق سازند. مدرسه محوری به این امر اشاره دارد که در فرآیند تصمیم گیری جامع و فراگیر، همه اعضای گروه به طور برابر شرکت داشته باشند.

مشکلاتی که امروزه در دانش آموزان مقطع متوسطه اول در افت تحصیلیشان مشاهده می کنیم همگی به وسیله راهکار های مدرسه محور قابل حل هستند . همانطور که می دانیم، ادبیات فارسی درسی آسان قلمداد می شود  كه هر دبیر غیر‌متخصص و كم سوادی می تواند از عهده ی تدریس آن برآید و چنان شد كه خود به خود و از آغاز نیز گروه كم سوادان به سوی رشته ی ادبیات كشیده شدند. اكنون نیز اگر به نحوه ی هدایت تحصیلی دانش آموزان  گذری بیندازیم، متوجه این قضیه خواهیم شد . دانش آموزانی كه حتی رشته ی ادبیات را كسب نكرده اند نیز، با تشكیل كمیسیون خاص در ادارات آموزش و پرورش به سوی این رشته گسیل داده می شوند . رشته ای كه خود دانش آموز به رفتن و ادامه‌ی تحصیل در آن راغب نیست و حتی با توجه به سوابق موجود استعداد راه یابی بدان رشته را ندارد . این است حال و روز رشته ی ادبیات در این روزگار .به همین دلیل بنده در این طرح سعی بر این دارم که بوسیله راهکار های مدرسه محور درس ادبیات و زبان فارسی را در کلاسم جذاب نموده و به دانش آموزم دانش آموزان کمک کنم تا در رویارویی با مشکلات فرارویش در این درس موفق شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش تخصصی تقویت خلاقیت ادبی و پرورش ذوق هنری دانش آموزان دوره ی راهنمایی تحصیلی با روش های خلاقانه

شنبه 7 بهمن 1396
5:37
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات13
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسمه تعالی

 

گزارش تخصصی :

تقویت خلاقیت ادبی و پرورش ذوق هنری دانش آموزان دوره ی راهنمایی تحصیلی با روش های خلاقانه

 چکیده

ضعف وکم کاری که دانش آموزان مقطع .......... درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم.همین امر باعث شده دست به تحقیق دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی  این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم.که بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگاه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم.نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی (آموزشی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:37
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات30
حجم فایل59 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی :

علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی آنها با روش های خلاقانه

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه : ( بیان مساله ، سابقه موضوع ووضعیت ) 5

اهداف گزارش : 6

هدف اصلی.. 6

اهداف جزئی : 6

بررسی موانع نقاط قوت ونقاط ضعف تدریس ادبیات فارسی.. 7

اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه. 7

بیان مسئله. 11

افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن. 12

منظور از افت تحصیلی چیست؟. 12

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی: 14

عوامل موثر بر افت تحصیلی: 15

ارزیابی وضع موجود. 18

الف- شاخص های کیفی وضع موجود : 18

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : 18

ب - شاخص های کمی وضع موجود : 19

جدول شماره 1: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی 95-94. 19

مقایسه با شاخص... 20

انتخاب راه حل های جدید و اجرای آن. 20

1- پرسش و پاسخ گروهی.. 20

2- استفاده از رایانه. 21

3- استفاده از تصاویر. 21

4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی.. 22

5- روش نمایشی.. 22

6- دست سازه های دانش آموزان. 22

توصیف وضع مطلوب.. 23

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب.. 23

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب.. 23

موانع موجود در راه تحقق اهداف : 24

نقاط قوت کار : 24

نقاط ضعف : 24

گزارش نهایی و نتیجه گیری.. 25

پیشنهادات.. 25

منابع و مآخذ. 27

چکیده

من در این گزارش تخصصی روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را  جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

در نتیجه ی این عمل گزارش تخصصی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها پرداختم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق مدیریت زنجیره تامین (مدیریت)

شنبه 7 بهمن 1396
5:37
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات55
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 مقدمه:


در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار داد. خواست مشترى بر كیفیت بالا و خدمت رسانى سریع، موجب افزایش فشارهایى شده است كه قبلاً وجود نداشته است، در نتیجه شركت‌ها بیش از این نمى‌توانند به تنهایى از عهده تمامى كارها برآیند. در بازار رقابتى موجود، بنگاه‌هاى اقتصادى و تولیدى علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلى، خود را به مدیریت و نظارت بر منابع و اركان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافته‌اند. علت این امر در واقع دستیابى به مزیت یا مزایاى رقابتى با هدف كسب سهم بیشترى از بازار است. بر این اساس، فعالیت‌هاى نظیر برنامه ریزى عرضه و تقاضا، تهیه مواد، تولید و برنامه ریزى محصول، خدمت نگهدارى كالا، كنترل موجودى، توزیع ، تحویل و خدمت به مشترى كه قبلا همگى در سطح شركت انجام مى شده اینك به سطح زنجیره عرضه انتقال پیدا كرده است. مسئله كلیدى در یك زنجیره تامین، مدیریت و كنترل هماهنگ تمامى این فعالیت‌ها است. مدیریت زنجیره تامین  (SCM ) پدیده‌اى است كه این كار را به طریقى انجام مى‌دهد كه مشتریان بتوانند خدمت قابل اطمینان و سریع را با محصولات با كیفیت در حداقل هزینه دریافت كنند.

در حالت كلى زنجیره تامین از دو یا چند سازمان تشكیل مى‌شود كه رسماً از یكدیگر جدا هستند و به وسیله جریان‌هاى مواد، اطلاعات و جریان‌هاى مالى به یكدیگر مربوط مى‌شوند. این سازمان‌ها مى‌توانند بنگاه‌هایى باشند كه مواد اولیه، قطعات، محصول نهایى و یا خدماتى چون توزیع، انبارش، عمده فروشى و خرده فروشى تولید مى‌كنند. حتى خود مصرف كننده نهایى را نیز مى‌توان یكى از این سازمان‌ها در نظر گرفت.

 

 


تاریخچه مدیریت زنجیره تامین:


در دو دهه 60 و 70 میلادى، سازمان‌ها براى افزایش توان رقابتى خود تلاش مى‌كردند تا با استاندارد سازى و بهبود فرایندهاى داخلى خود محصولى با كیفیت بهتر و هزینه كمتر تولید كنند. در آن زمان تفكر غالب این بود كه مهندسى و طراحى قوى و نیز عملیات تولید منسجم و هماهنگ، پیش‌نیاز دستیابى به خواسته‌هاى بازار و درنتیجه كسب سهم بازار بیشترى است. به همین دلیل سازمان‌ها تمام تلاش خود را بر افزایش كارایى معطوف مى‌كردند.
در دهه 80 میلادى با افزایش تنوع در الگوهاى مورد انتظار مشتریان، سازمان‌ها به طور فزاینده اى به

افزایش انعطاف پذیرش در خطوط تولید و توسعه محصولات جدید براى ارضاى نیازهاى مشتریان علاقه مند شدند. در دهه 90 میلادى، به همراه بهبود در فرایندهاى تولید و به كارگیرى الگوهاى مهندسى مجدد، مدیران بسیارى از صنایع دریافتند كه براى ادامه حضور در بازار تنها بهبود فرایندهاى داخلى و انعطاف پذیرى در توانایى‌هاى شـــــركت كافى نیست، بلكه تامین كنندگان قطعات و مواد نیز باید موادى با بهترین كیفیت و كمترین هزینه تولید كنند و توزیع كنندگان محصولات نیز باید ارتباط نزدیكى با سیاست‌هاى توسعه بازار تولید كننده داشته باشند. با چنین نگرشى، رویكردهاى زنجیره تامین و مدیریت آن پا به عرصه وجود نهاد. از طرف دیگر با توسعه سریع فناورى اطلاعات در سال‌هاى اخیر و كاربرد وسیع آن در مدیریت زنجیره تامین، بسیارى از فعالیت‌هاى اساسى مدیریت زنجیره با روش‌هاى جدید درحال انجام است.


 تعریف مدیریت زنجیره تامین:


تعاریف مختصر و جامعى كه مى توان از زنجیره تامین و مدیریت زنجیره تامین ارایه داد، عبارت‌اند از:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش تخصصی چگونگی کنترل رفتارهای نامتعارف و عدم مسئولیت پذیری در دانش آموزان راهنمایی دبیرستان (عمو

شنبه 7 بهمن 1396
5:37
جمشید راد
دسته بندیعمومی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات33
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونگی کنترل رفتارهای نامتعارف و عدم مسئولیت پذیری در دانش آموزان راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده 3

کلید واژه : 3

مقدمه. 4

توصیف مسئله و وضعیت موجود. 4

شواهد 1. 7

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. 7

مشاهده 10

پیشینه تحقیق: 12

1- خانواده : 14

2- دانش آموز 18

3- محیط مدرسه. 23

4- معلم. 26

5- اجتماع. 28

ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها (شواهد 2 ) 29

منابع. 34

 

چکیده

در سال تحصیلی اخیر  كه بطور تمام وقت در روستا مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران می شد، بودم.

تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یكی از همكاران می نالید در حالی كه از شدت عصبانیت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس نهم  می نالیدند و آن ها را دانش ‌آموزانی نفهم و بی انضباط می خوانند كه به همه چیز توّجه دارند مگر درس و تكالیفشان و اینك آن ها هیچ احساس مسئولیتی در قبال وظایف تحصیلی و مدرسه خود ندارند و تنها برای گذراندن وقت به مدرسه می آیند و هیچ ارزشی برای زحمات معلم هایشان قائل نیستند.

خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

کلید واژه :

 بی انضباطی علوم پایه نهم 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir