تحقیق دیفرانسیل.. (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:21
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل125 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دیفرانسیل

 

دیفرانسیل (خودرو)

دیفرانسیل قطعه‌ای است در زیر خودرو بین دو چرخ جلو یا عقب که قدرت موتور را بین دو چرخ تقسیم می‌کند.

دیفرانسیل

 

اگر اتومبیل همیشه بر روی خط راست حرکت می کرد و احتیاجی به پیچیدن نبود لزومی نداشت از دیفرانسیل استفاده کنیم و انتقال نیرو می توانست به شکل های مختلف انجام گیرد .

در سر پیچ ها و جاده های ناهموار (یا وقتی که چرخ ها در گِل یا برف گیر می کند ) چرخ های سمت چپ و سمت راست اتومبیل مسافت های متفاوتی را طی می کند . اگر این چنین نبود یعنی چرخ ها دوران مساوی داشتند یکی از چرخ ها ( چرخی که مسافت کمتری را طی می کند ) در روی جاده سر می خورد تا هماهنگی لازم در چرخ ها ایجاد شود که در این حالت خطرات و خسارت های زیاد به اتومبیل وارد می شد مانند سائیدگی لاستیک ها افزایش می یابد و در سرعت های زیاد خطر انحراف اتومبیل زیاد است . برای رهایی از دست چنین مشکلاتی نیاز به مکانیزم است که بتواند دوران چرخ ها متناسب با مسیری را که طی می کند تنظیم کند این مکانیزم دیفرانسیل خواهد بود .

قسمت های یک دیفرانسیل ساده :دنده پنیون ،دنده کرانویل ، هوزینگ ، دنده های هرز گرد ، دنده های پولوس

وظایف دیفرانسیل :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دیزل (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:21
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل0 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همه چیز در مورد دیزل


مقدمه
آقای رودلف کریستین کارل دیزل در سال 1858 در پاریس به دنیا آ مد. رودلف فرزند خانواده ای کم درآمد و پر جمعیت بود ولی سعی و تلاش و جدیت در کار او را به مرتبه ای رساند که یکی از معروفترین محصولات ساخت بشر را به اسم او نام گذاری کردند.
دیزل خواهان راندمان احتراقی بالاتر و مصرف سوخت پایین تر در موتورهای درون سوز بود. راه حل پیشنهادی دیزل بکار گیری یک موتور درون سوز با ضریب تراکم بالاتر و سوخت مصرفی سنگین تر بود. بر طبق قانون « بویل ـ ماریوت »، بین کاهش حجم و افزایش فشار گازها همواره نسبت ثابتی وجود دارد یعنی هر چه گازها فشرده تر کنیم، بر فشار آنها افزوده ایم. وقتی فشار و جنبش مولکولی یک گاز افزایش پیدا کند بر حرارت آن نیز افزوده خواهد شد و این دقیقاً پایه و اساس سیکل دیزل است. تفاوت عمده موتورهای بنزینی و دیزل در نحوه احتراق سوخت آنهاست بدین شکل که در موتورهای بنزینی مخلوط سوخت و هوا پس از فشرده شدن توسط جرقه شمع محترق می شود ولی در موتورهای دیزل هوا به تنهایی متراکم وگرم می شود و سپس بر اثر پاشش یا تزریق گازوئیل، عمل احتراق صورت می گیرد.  
چهار سیکل اساسی در موتورهای دیزل چهار زمانه عبارتند از :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دستگاه و وسائل موتوری بالابر (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:21
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دستگاه و وسائل موتوری بالابر:

دستگاه ها و وسائل موتوری بالابر عبارتند از كلیة وسائل و تجهیزات ثابت و متحرك موتوری كه برای بالا بردن، پایین آوردن و جابجایی و نصب مصالح و وسائل و تجهیزات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، از قبیل انواع مختلف جزثقیل های ثابت (تاوركرین ها و وینچ ها) و جرثقیل های كامیونی، آسانسورهای موقت و نظایر آن

قسمتهای تشكیل دهندة دستگاه ها و وسائل بالابر و اجزاء آنها شامل (قطعات اصلی، اتصالات، كابل ها و زنجیرها، قلاب های بلند كننده، مهارها، پایه ها، پی ها، تكیه گاه‌ها، ریل ها، كابین ها و غیره)كه  با رعایت اصول و قواعد فنی و دستورالعمل باید دارای ضریب اطمینان حداقل 4 باشد و توسط اشخاص ذیصلاح نصب و آماده بكار شوند.

هر وسیلة بالابر دارای ظرفیت بار مجاز و همچنین سرعت كار مطمئن و مشخصی است كه باید این مشخصات روی تابلویی درج و در محل مناسبی بر روی دستگاه نصب شود تا باری كه حمل می شود و سرعت كار بالابر، به هیچ وجه نباید از ظرفیت بار و سرعت كار مطمئن آن بیشتر باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

خودروهای چهار چرخ محرک (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:21
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل120 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خودروهای چهار چرخ محرک

 

سیستم 4WD مدت مدیدی است كه ابداع شده و انواع متنوعی از آن به بازار آمده است كه همه آنها با همین نام شناخته می‌شوند، اما در واقع موارد استفاده آنها متفاوت است.

 

 Part Time 4WD 

 سیستمی است كه در آن، فقط می‌توان برای مدتی معین از چهار چرخ محرك استفاده كرد. این نوع سیستم 4WD برای ایجاد قدرت كشش بیشتر در وسائط نقلیه برای حمل بارهای سنگین‌تر و یا حركت در شرایط نامساعد جاده‌ای ساخته شده است. از این سیستم، فقط می‌توان در شرایط نامساعد جاده‌ای و نه در جاده‌های مسطح و خشك بهره‌برداری كرد، لذا واضح است كه این سیستم برای انجام كارهای سخت و سنگین ساخته شده است. در جاده‌های هموار، می‌توان وسیله نقلیه را در حالت 4WD قرار داد.


حالات قرار گرفتن دنده عبارتند از: 4WD Hi, 2WD و 4WD LO. این سیستم برای استفاده در مكان‌های بدون جاده عالی است و هنگامی كه همزمان با قفل دیفرانسیل به‌كار گرفته ‌شود، بیشترین كارایی را خواهد داشت (جیب ویلیز 1942).


Full Time 4WD

 از این سیستم می‌توان همیشه و در تمامی مسیرها از جمله آسفالته استفاده كرد.این سیستم 4WD برای ایجاد قدرت كشش بیشتر در وسیله نقلیه و كارامدتر كردن 4WD برای استفاده روزمره ساخته شده است. به این سیستم، 4WD دائم نیز می‌گویند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

خلاصه پروژه بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:20
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات48
حجم فایل90 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

خلاصه پروژه بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

 

 

 

 

 

فهرست عناوین و مندرجات

1- مقدمه و سابقه

2- چكیده

3- آلودگی هوا و اثرات منفی آن بر محیط زیست

4- عوامل آلوده كننده هوا

5- آمار خودروهای تهران بزرگ و روش انتخاب

6- شرح دستگاه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری

7- نتایج آزمایشات

8- بحث و نتیجه‌گیری

9- مراجع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- مقدمه و سابقه

این گزارش مرتبط با بند (4- ج) مهندسی می‌باشد. هدف از تهیه این گزارش، مطالعه و تدوین اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد پیشینة اجرای طرح‌های مشابه بوده؛ تا بتوان دیدی جامع نسبت به مراحل انجام پروژه‌های مشابه به‌دست آورده و در نهایت بتوان این پروژة در دست اجرا (BE1) را به صورت جامع و حتی كاملتر از موارد مشابه قبلی انجام داد. همچنین این مطالعه كمك می‌كند كه از انجام كارهای تكراری (در صورت وجود ) خودداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- چكیده

گزارش بررسی میزان كاهش آلاینده‌های خروجی اگزوز در اثر سرویس و تنظیم موتور خودرو شامل دو قسمت عمده می‌باشد. قسمت اول توسط شركت كنترل ترافیك تهران به تشریح متد انتخاب خودروهایی كه آزمایشات برروی آن‌ها انجام می‌شود پرداخته و نتایج حاصل از بررسی وضعیت سلامت فنی خودروهای بنزینی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. قسمت دوم ارائة نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده در پژوهشگاه صنعت نفت برروی خودروهای انتخابی و تحلیل آن‌ها می‌باشد.

درقسمت اول، یعنی متد انتخاب خودروهایی كه آزمایشات برروی آن‌ها صورت گرفته، ابتدا خودروهایی كه تعداد آن‌ها بسیار كم است از سیستم حذف گردیده‌اند. سپس جامعه مورد بررسی را به9 نوع اتومبیل (2 نوع ایرانی و 7 نوع خارجی) طبقه‌بندی كرده‌اند. این 9 نوع عبارتند از پیكان، رنو، پژو، تویوتا، شورلت، نیسان، ب.ام.و ، مزدا و جیپ . این خودروها در سه دهه 40-49 ، 50-59 ، 60-69 و70-71 مد نظر قرارگرفته‌اند چون از نظر فراوانی تجمعی، دارای اكثریت مطلق از نظر تعداد می‌باشند. در نهایت این جامعه به 17 زیرمجموعه تقسیم شده‌است كه 7 نمونه از آن‌ها مربوط به پیكان و رنو و 9 نمونه دیگر مربوط به دیگر خودروهای موجود در سیستم می‌باشد. در ادامه، مطابق جدول زیر حجم هر طبقه از جامعه را به صورت زیر قرار داده‌اند.

شماره طبقه

نوع خودرو

دهه ساخت

تعداد

1

پیكان

60-69

112700

2

پیكان

70-71

4680

3

پیكان

50-59

376150

4

پیكان

40-49

41000

5

رنو

60-69

40240

6

رنو

50-59

14905

7

رنو

70-71

11710

8

پژو

50-59

34440

9

پژو

70-71

920

10

تویوتا

50-59

28400

11

تویوتا

60-69

8335

12

تویوتا

70-71

1555

13

شورلت

50-59

27575

14

نیسان

60-69

26075

15

ب.ام.و

50-59

23200

16

مزدا

60-69

12655

17

جیپ

60-69

8020

پس از مشخص كردن حجم هر نمونه در یك نمونه‌گیری مقدماتی ( pre sampling )، تعدادی خودرو از هر نمونه انتخاب شده‌اند. ضمناً در نمونه‌های انتخاب شده پارامترهای روغن سوزنی، وضعیت شمع ، وضعیت پلاتین، وضعیت فیلتر، وضعیت تعمیر خودرو و تنظیم موتور بررسی شده‌اند. در ادامه حجم نمونه از هر طبقه (ni) از روش انتساب نیمن تعیین گردیده است.                                 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

حسگرهای نیمه هادی در خودرو (کامپیوتر و IT)

شنبه 7 بهمن 1396
5:20
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست                         شماره صفحه

مقدمه                               

حسگرهای نیمه هادی در خودرو

ناگفته ها در مورد باتری خودرو و چگونگی نگهداری آن

پیشرفته ترین چراغ های جلو برای خودروهای جدید

استفاده از حسگرهای خازنی در سیستم فاصله یاب دنده عقب

آینه های الكترونیكی و گسترش میدان دید راننده

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آزمونهای غیرمخرب (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:20
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات47
حجم فایل42 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آزمونهای غیرمخرب

 

1- ضرورت بازرسی

 

مهندسان باتعیین خواص بوسیله انجام آزمونهای استاندارد برروی قطعات آزمون کاملاآشنایند . بیشتردانستنیهای ارزشمندازقبیل داده های مربوط به خواص کششی فشاری برشی وضربه ای ماده به کمک این آزمونها بدست می آید.امااینگونه آز-

مونهاماهیتی ویرانگردارند.وانگهی خواص ماده که به کمک آزمون استانداردویرا-

نگرتعیین می شوند.لزوما"رهنمون روشنی بسوی مشخصه های کاربردی قطعه

پیچیده ای که بخشی ازمجموعه مهندسی بزرگتری است ارائه نمیکند.

درماده یاقطعه درحین ساخت انواع نقصهابه اندازه های مختلف ممکن است بوجود

آیدوماهیت واندازه دقیق نقص برکارکردآنی آن قطعه تاثیرمیگذارد نقصهای دیگر

مانندترکهای ناشی ازخستگی یاخوردگی درحین کارباماده نیزممکن است بوجود

آیدبنابراین برای آشکارسازی نقصهادرمرحله ساخت وهمچنین برای آشکارسازی

ومشاهده آهنگ رشد آنها درحین عمرکاری هرقطعه یا مجموعه باید وسایل  قابل

اعتمادی دراختیارداشت.

 

 

 

 

 

منشاء انواع نقص درموادوقطعات

نقصهایی که ممکن است درحین ساخت مواداولیه ویاتولیدریختگیهابوجودآید

1- جدانشینی    2 – آخال های سرباره 3 – تخلخل گازی 4 – تخلخل انقباضی5 – ترک تنشی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

توربوماشینها (فنی و مهندسی)

شنبه 7 بهمن 1396
5:20
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل76 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

برای آن كه امتداد جریانی را منحرف كنیم یا سرعت آن را تغییر دهیم ، باید نیرویی به آن وارد كنیم . هنگامی كه یك پره متحرك امتداد جریانی را منحرف می كند و مومنتم آن را تغییر می دهد ، نیرویی از پره به سیال ـ یا بعكس از سیال به پره ـ وارد می شود . با حركت پره و جابجا شدن نیرو ، كار انجام می شود . اساس كار توربوماشین ها بر مبنای همین اصل است . پمپها ، دمنده ها و كمپرسورها بر روی سیال كار انجام می دهند و بر انرژی آن می افزایند . توربین های آبی ، گازی و بخاری انرژی سیال را می گیرند و به انرژی مكانیكی روی محور گردنده تبدیل می كنند . كوپلینگ سیالی و مبدل گشتاور ، متشكل از یك پمپ و یك توربین هستند و برای انتقال ملایم قدرت مكانیكی به كار می روند .

تبدیل انرژی در توربوماشین ها پیوسته است . درطراحی توربوماشین ها هم از تئوری بهره می گیرند و هم از آزمایش .

با كاربرد تئوری تشابه می توان از طرح ماشینی كه دارای ابعاد و سرعت دورانی مشخصی است و كارآمد بودن خود را در عمل نشان داده است استفاده كرده ، ماشین های مشابه دیگری با ابعاد و سرعت های متفاوت طراحی نمود .

در این گزارش ابتدا تشابه هندسی و تشابه كاری توربوماشین ها را تعریف كرده ، روابط تشابه را به دست می آوریم . سپس تئوری كسكیدها و به دنبال آن تئوری توربوماشین ها را ارائه می دهیم . آنگاه به ترتیب به بررسی توربین های عكس العملی ، پمپها و دمنده ها ، توربین های ضربه ای و كمپرسورهای سانتریفوژ می پردازیم . در انتها نیز پدیده كاویتاسیون را شرح خواهیم داد .

 

ماشینهای مشابه ، سرعت مخصوص

دو توربو ماشین را درنظر بگیرید كه دارای تشابه هندسی باشند یعنی با ضرب ابعاد هندسی یكی از آنها در عدد ثابتی ، ابعاد هندسی متناظر ماشین دیگربه دست آید . اگر این دو ماشین طوری كار كنند كه خطوط جریان آنها نیز تشابه هندسی داشته باشند ، گوییم دو ماشین تشابه كاری دارند . در این صورت بین مشخصات كاری دو ماشین نیز تشابه وجود خواهد داشت . برای آنكه بتوانیم در طراحی یك توربوماشین نمونه از اطلاعات مربوط به مدل آن استفاده كنیم ،

بایستی مدل و نمونه علاوه بر تشابه هندسی ، تشابه كاری نیز داشته باشند . متأسفانه مجبوریم از اثرات لزجت صرف نظر كنیم ، زیرا عموما نمی توان هم دو شرط فوق الذكر را برقرار كرد و هم اعداد رینولدز مدل و نمونه را برابر نمود .

در صورتی كه خطوط جریان در دو ماشین مشابه باشند ، دیاگرام سرعت ها در ورود به یا خروج از پروانه های دو ماشین مشابه خواهند بود . در شكل(1) دیاگرام سرعت ها در خروجی پروانه یك پمپ نشان داده شده است . حال با        نشان می دهیم . استفاده از این شكل ، شرط تشابه الگوی جریان را فرمول بندی می كنیم . زاویه پره را به 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ترمزهای ABS (مکانیک)

شنبه 7 بهمن 1396
5:20
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست

عنوان                                  صفحه

تاریخچه ABS...............................................................................................................

سیستم ABS چه امكاناتی را فراهم می آورد................................................................

مسافتهای توقف..............................................................................................................

توقف در خط مستقیم.....................................................................................................

كنترل فرمان....................................................................................................................

سیستم ABS چیست.....................................................................................................

احتیاط های پیشگیرانه در سیستم ترمز ضد قفل ABS................................................

اصطلاحات مربوط به ABS..........................................................................................

سیستم های باز و بسته.....................................................................................................

سیستم های مجتمع و غیر مجتمع...................................................................................

توضیحاتی در مورد مدارهای هیدرولیكی ترمز.............................................................

مدارهای جلو- عقب مجزا..............................................................................................

مدارهای قطری مجزا.......................................................................................................

كانال های ABS............................................................................................................

سیستم های یك كاناله ..................................................................................................

سیستم های سه كاناله......................................................................................................

سیستم های چهار كاناله..................................................................................................

سولونوئید و شیرهای موجود در ترمز ABS سمند LX..............................................

شیرهای سولونوئیدی 3 وضعیتی..................................................................................

شیرهای سولونوئیدی دو وضعیتی.................................................................................

اصول كاركرد و عملكرد كلی سیستم ABS در سمند LX.......................................

عملكرد كلی..................................................................................................................

كنترل قدرت..................................................................................................................

اجزای سیستم ABS در سمند LX..............................................................................

سنسورهای سرعت.........................................................................................................

آكومولاتور (واحد كنترل هیدرولیك) در خودروی سمند LX................................

رابطه ی واحد كنترل هیدرولیك با واحد كنترل الكترونیكی در خودروی سمند LX............

ترمزهای چرخ................................................................................................................

عملكرد واحد هیدرولیكی سیستم ABS.....................................................................

ترمز گیری عادی...........................................................................................................

فاز تثبیت فشار................................................................................................................

فاز كاهش فشار..............................................................................................................

فاز افزایش فشار.............................................................................................................

معرفی شیرهای برقی و اجزای موجود در كنترل یونیت هیدرولیكی سمند LX........

واحد كنترل الكترونیك ECU در سمند LX............................................................

سیستم توزیع الكترونیكی نیروی ترمز EBU.............................................................

اصول عملكرد سیستم....................................................................................................

 

 

 

 

تاریخچه ABS:

در ابتدای دهه 1970 كمپانی دایملر بنز گروهی از مهندسین و كارشناسان فنی خود را مامور بررسی و آزمایش سیستمی نمود كه از سال 1959 پیشنهاد گردیده و به طور مقطعی بر روی آن كار شده بود.

گروه مهندسی دایملر بنز برای پیشبرد كار خود با كمپانی تلدیكس وارد عمل شد و مدتها بر روی آن كار شد اما نتیجه مطلوبی نداد و گروه مهندسی مجبور گشتند قرارداد خود را با كمپانی فوق لغو كرده و یك قرار داد جدید با كمپانی بوش ببندند. این گروه پس از ماهها فعالیت موفق گردیدند سیستم ضد بلوكه ترمز (ABS) را در اواسط دهه هفتاد عرضه كنند. بدین ترتیب كمپانی دایملر بنز اولین كمپانی بود كه توانست این سیستم را به صورت گسترده در خودروهای خود بكار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق ترمزگیری (مکانیک)

شنبه 7 بهمن 1396
5:19
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات49
حجم فایل239 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 كنترل ترمز گیری

2.1 مقدمه

این فصل ترمز گیری را با آزمون های بنیادی ترمز گیری وسائط نقلیه توضیح می دهد كه شامل موارد سطح مشترك لاستیك با جاده، دینامیك خودرو، و اجزای سیستم ترمز معمولی، و پیشرفت اهداف سیستم های ضد قفل، اجزای آن، ملاحظات ایمنی، منطق كنترل، و مراحل تست می باشد. این فصل با تشریح سیستم های ترمز گیری خودروهای آینده به پایان می رسد.

برای سادگی و به خاطر اینكه برای بیشتر خودروها روی جاده، قابلیت كاربرد، وجود داشته باشد، سیستم های ترمز هیدرولیكی مورد استفاده روی دو محور به عنوان یك موضوع انحصاری توضیح داده نشده اند. این نوع از سیستمها دراتومبیل های مسافرتی كامیونهای سبك، و درآمریكای شمالی روی كامیونهای سبك استفاده می شوند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir