مراجعه به پزشک (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست:

مقدمه

داده ها

جدول فراوانی

نمودار مستطیلی

نمودار چند بر فراوانی

نمودار دایره ای

نمودار جعبه ای

نمودار ساقه و برگ و واریانس

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

هدف این پروژه بررسی تعداد مراجعه كنندگان به یك پزشك در هر روز در طول یك ماه است برای ما بیماران قلبی كه به این پزشك مراجعه كردند مدنظر نیست فقط اینكه آن پزشك در یكماه چقدر مراجعه كننده داشته و اینكه در چه ماهی میزان مراجعه به پزشكان كمتر و كدامیك بیشتر است و آیا در هر ماه میزان مراجعه به پزشك تغییر كند یا نه؟ مردم بیش تر در چه ماهی به پزشك مراجعه می كنند.

به دلیل مشكلات موجود در جمع آوری اطلاعات و داده ها از تمام پزشكان به یك پزشك مشخص مراجعه كردیم و تعداد مراجعه كنندگان به آن پزشك را از تاریخ 2 فروردین تا 14 اردیبهشت بدون در نظر گرفتن روزهای تعطیل را یادداشت كردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

«تعداد مراجعه كنندگان به پزشك در طول یك ماه»

جامعه: تمام بیماران قلبی      نمونه= مطب دكتر كاشانی(مراجعه كنندگان)

    
 

تاریخ

تعداد مراجعه كننده

29/1/86

33 نفر

30/1/86

30 نفر

31/1/86

18 نفر

2/2/86

29 نفر

3/2/86

30 نفر

4/2/86

31 نفر

5/2/86

37 نفر

6/2/86

38 نفر

7/2/86

30 نفر

9/2/86

32 نفر

10/2/86

30 نفر

11/2/86

24 نفر

12/2/86

35 نفر

13/2/86

22 نفر

14/2/86

21 نفر

 

 
 

تاریخ

تعداد مراجعه كننده

2/1/86

16 نفر

3/1/86

13 نفر

5/1/86

38 نفر

6/1/86

34 نفر

14/1/86

44 نفر

15/1/86

30 نفر

16/1/86

26 نفر

17/1/86

23 نفر

19/1/86

32 نفر

20/1/86

33 نفر

21/1/86

30 نفر

22/1/86

37 نفر

23/1/86

39 نفر

24/1/86

31 نفر

26/1/86

42 نفر

28/1/86

45 نفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آیا بیشتر پدران دانش آموزان دارای مدرک تحصیلی بالایی هستند؟ (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل71 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

خلاصه

بیشتر افراد جامعه فکر می کنند با توجه به پیشرفت علم و فن آوری و ارتقاع سطح فرهنگ جامعه به طبع والدین دانش آموزان(جامعهء پدران)دارای مدرک تحصیلی بالایی هستند.همچنین بعضی از افراد نیز فکر می کنند با عنایت به اینکه بالا رفتن سطح فرهنگ به دوره ی پدران مربوط نمی شود ؛ سطح علمی والدین(پدران)تغییری نکرده و در سطح پایینی باقی مانده است.

حال به این سوال می رسیم که آیا بیشتر پدران دانش آموزان دارای مدرک تحصیلی بالایی هستند؟ در این پروژه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

هدف این پروژه مقایسهء میزان سطح علمی پدران دانش آموزان می باشد.

ممکن گاهی دانش آموزان در مدرسه از یکدیگر در مورد میزان سطح علمی پدرانشان سوال هایی بپرسند.ممکن است بعضی ها در جواب به مدارک بالایی اشاره کرده وبعضی ها نیز مدارک پایین را نقل کنند.حتی ممکن است بعضی ها پاسخ درست ندهند.

حال می خواهیم به واقعیت موضوع دست پیدا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمع آوری داده ها

به دلیل مشكلات موجود برای جمع آوری داده ها در مدارس، دبیرستان شاهد امام رضا (ع) در شهرستان خمین با تعداد 450 دانش آموز به عنوان نمونه انتخاب شد . جامعه از پایه ی اوّل دبیرستان تا دوره پیش دانشگاهی بودند . جمع آوری داده ها می توانست از سه راه تهیه پرسش نامه،مصاحبه شفاهی و استفاده از داده های از پیش تعیین شده انجام شود.ولی به دلیل كمبود وقت و نیز اینكه از طریق مصاحبه و پرسش نامه كتبی ممكن بود تعدادی از افراد جامعه پاسخ درست ندهند یااز دادن پاسخ درست امتناع كنند ویا ممكن بود بعضی از اعضای جامعه از قلم بیفتند; راه داده های از پیش تعیین شده به نظر مناسب تر آمد.داده های جمع آوری شده در جدول زیر آورده شده اند. 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کاربرد علم آمار (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل103 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربرد علم آمار

علم آمار كاربرد علمی مبانی ریاضی برای جمع آوری، تجزیه وتحلیل و ارائه اطلاعات ارقامی‌‌ می باشد. آمار گران با بكار بردن  دانش ریاضیشان در طراحی مطالعات  وتحقیقات ؛ جمع آوری ، پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات‌؛ و تفسیر نتایج ؛ در پژوهشهای علمی شركت می كنند. متخصصین آمار اغلب دانششان در روشهای آماری را در علوم گوناگونی مانند زیست شناسی ، اقتصاد ، مهندسی ، پزشكی ، بهداشت عمومی ، روانشناسی ، بازار یابی، آموزش و ورزش بكار می‌‌گیرند. بسیاری از امور به عنوان مثال، طراحی روشهای آزمایشی برای  تایید دارویی جدید از طرف دولت،  بدون بهره گیری از روشهای آماری قابل اجرا نمی باشند.  

  نمونه گیری یكی از فنونی است كه آمار گران از آن بهره می گیرند. نمونه گیری یعنی جمع آوری اطلاعات درباره گروهی از مردم یا مجموعه ای از چیزها  توسط بررسی قسمت كوچكی ازكل مجموعه به عنوان مثال سرویسهای رتبه بندی برنامه های تلویزیونی،  به منظور تخمین تعداد بینندگان برنامه ای خاص،  به جای مطالعه تمامی بینندگان تنها به بررسی چند هزار خانواده می پردازند. آمار گران تصمیم می گیرند كه ازكجا و چگونه داده ها را جمع آوری كنند، نوع و تعداد گروه های نمونه را مشخص می كنند و به تهیه پرسشنامه های تحقیقی یا فرمهای گزارشی می پردازند. آنها همچنین دستورالعملهائی برای كاركنانی كه به جمع  آوری و جدول بندی اطلاعات می پردازند، تهیه می كنند. در نهایت آمارگران با بكارگیری نرم افزارهای رایانه ای به تجزیه و تحلیل ، تفسیر و جمع بندی  اطلاعات می پردازند.

بررسی وضعیت نیروی انسانی شاغل

در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

ادامه خبرنامه شماره 4

ج )-صفات و ویژگی های پرسنلی

در بررسی صفات پرسنلی کارکنان شاغل در ده بیمارستان مورد مطالعه به تفیک وضعیت سنوات خدمتی ، میزان تحصیلات، نوع استخدام و جنسیت کارکنان مورد مطالعه قرار گرفته است که یافته های زیر قابل ملاحظه می باشند.

1.وضعیت سنوات خدمتی :

از مجموع 1760 نفر کارکنان شاغل که وضعیت سنوات خدمتی آنان مورد مطالعه قرار گرفته است تعداد 531 نفر زیر 5 سال سابقه خدمت داشته اند ( 35%) و تعداد 322 نفر بین 5 تا 10 سال ( 20% ) - تعداد 228 نفر از 10 تا 15 سال ( 14% ) - تعداد 126 نفر 15 تا 20 سال ( 8%) - 276 نفر 20 تا 25 سال (17%) و تعداد 101 نفر نیز بیش از 25 سال سابقه خدمت داشته اند(37/6%) -  تعداد  175 نفر از مجموع 1760 نفر وضعیت سنوات خدمتی آنان به درستی گزارش نشده است . ( این تعداد در محاسبه درصد های فوق اعمال نشده اند ) .

میانگین سنوات خدمتی کارکنان شاغل در بیمارستانهای مورد مطالعه در سال 1382 برابر با 96/9 سال بوده است.کمترین میانگین سنوات خدمتی در بین 10 بیمارستان فوق متعلق به بیمارستان رستمانی گاوبندی با 3 سال و بیشترین مقدار مربوط به بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس با 14/15سال است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

قد دانش آموزان (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات9
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كلاس اول

كلیدی داده ها

167-148-148-163-163-170-173-167-163-152-150-150-170-162

157-168-155-147-160-172-160-170-165-165-170-147

170 169-163-165-166-164-164-168-162-160-164-165-168

172-168-163-157-173-162-160-167-165-162-169-165

163-168-168-155-168-161-165-167-160-165-162-170

158-158-165-158-158-162-163-158-163-160

152-163-148-150-152-158-164-152-158-158-165

148-162-163

 170-169-163-165-166-164-168-162-160-164-165

168-163-157-173-162-160-167-165-162-169-165

161-165-167-160-165-162-170-172

4=k

157=a      173=b

16=157-173         R=b-a

 

 

Fi برابر است با تعداد دفعاتی كه داده تكرار شده است.

Fi/n= اگر Fi فراوانی دسته iام و تعداد داده ها n با r كسر Fi/n را فراوانی نسبی
می گوییم.

Fi: فراوانی تجمعی هر دسته برابر تعداد اشیایی است كه مقدار آن از كران با دای آن دسته كمترند.

R= طول بازه ای كه متغیر در آن تغییر می كند.

طول دسته تفاضل كران بالا و كران پایین را طول دسته می گوییم.

مركز دسته

مد: داده ای كه بیشترین فراوانی را دارد و با x نمایش می دهیم.

میانگین برابر است با جمع تمام داده ها تقسیم بر تعداد آن.

ضریب تغییرات: عبارت از میزان پراكندگی به ازای یك واحد از میانگین كه با cx نمایش می دهیم.

واریانس: میانگین مجذور انحرافات از میانگین است و آن را با نشان می دهیم.

انحراف معیار كه با x نشان داده می شود برابر است با جذر واریانس.

 

 

 

 

Xi

Fi

 

Fi/n

Fi

حدود دسته

5636/170

6081/57

7699/23

5254/179

6409/42

4009/6

1609/2

9209/29

23/6-

53/2-

47/1

47/5

636

1467

1837

1026

159

163

167

171

4

13

24

30

13

30

36

20

13/0

3/0

36/0

2/0

4

9

11

6

(161   157]

(165   161]

(169   165]

(173   169]

467/431

 

 

 

 

 

99

99/0

30

جمع

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

روش های آماری (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل اول: روش های آماری

اهداف این فصل

  • توضیح روش های استنتاج آماری که معمولاً در داده کاوی استفاده می شود.
  • تشخیص پارامترهای آماری مختلف به منظور تقریب سازی اختلاف موجود در داده ها.
  • توصیف مولفه ها و اصول اساسی ممیز کننده های Navia Bayesian و روش رگرسیون Logistic.
  • معرفی مدل های log خطی با استفاده از تحلیل متناظر جداول توافقی.
  • بحث و بررسی در مورد مفاهیم آنالیز واریانس (Anova) و تحلیل ممیزی خطی نمونه های چند بعدی.

آمار علم جمع آوری و سازماندهی داده ها و استخراج نتایج از این مجموعه های داده ها است. سازماندهی و توصیف مشخصات عمومی مجموعه داده ها از اهداف آمار توصیفی و چگونگی استخراج نتایج از داده ها، از اهداف استنتاج آماری است. در این فصل، تاکید روی اصول اساسی استنتاج آماری است و عناوین مرتبط دیگر به طور خلاصه و فقط برای درک مفاهیم اساسی توضیح داده خواهد شد.

دامنه این تحلیل ها از تحلیل داده های یک بعدی تا تحلیل داده های چند متغیره تشکیل شده است. علم آمار روش های مختلفی را برای داده کاوی پیشنهاد می کند که شامل انواع مختلف رگرسیون و تحلیل ممیزی مبین می باشد. ایم بازبینی کوتاه از روش های آماری که فرآیند داده کاوی را پیشنهاد می کند همه روش ها را پوشش نخواهد داد و تکنیک هایی که بیشتر در داده کاوی جهان واقعی استفاده می شود بیان شده است.

 

1. استنتاج آماری

تمام مشاهداتی که در تحلیل آماری مورد استفاده قرار می گیرند، اعم از این که تعداد این مشاهدات متناهی یا غیر متناهی باشند تشکیل دهنده چیزی هستند که ما آن را جامعه می نامیم. این اصطلاح به گروهی از افراد اشیا یا رویدادها اطلاق می شود. تعداد مشاهدات در جامعه به عنوان اندازه جامعه تعریف می شود. عموما جامعه ممکن است متناهی یا نا متناهی باشد، اما در تئوری، جامعه متناهی خیلی بزرگ را نامتناهی فرض می کنیم.

در استنتاج آماری علاقه مندیم هنگامی که مشاهده کلی مشاهدات جامعه غیر ممکن یا غیر عملی است، به نتایجی در مورد جامعه برسیم. به عنوان مثال هنگام مبادرت به تعیین میانگین طول عمر لامپ های روشنایی مارک خاصی، تست همه لامپ ها غیر عملی خواهد بود. بنابراین ما باید به زیر مجموعه مشاهدات جامعه برای تحلیل آماری بسنده کنیم. در آمار مجموعه ای از یک جامعه نمونه نامیده می شود و این بردارهای n بعدی را از مجموعه داده های متناهی توصیف می کند. در سراسر این کتاب ما این زیر مجموعه از جامعه را مجموعه داده ها می نامیم. ما از جامعه یک مدل آماری می سازیم که به ما در تعمیم استنتاج به جامعه مشابه این جامعه کمک می کند و برای این که برداشت ما از مجموعه داده ها درست باشد باید نمونه ای انتخاب کنیم که نماینده جامعه باشند. چنانچه سعی به انتخاب مجموعه ای با مناسب ترین اعضای جامعه را داشته باشیم، از آنجایی که یک شیوه ممکن است منجر به استنتاج نادرست و تعمیم آن به جامعه شود و هر رویه ای که موجب زیاد برآورد کردن یا کم برآورد کردن بعضی مشخصات جامعه شود گفته می شود که به یک طرف متمایل شده است، برای رفع هر گونه انحرافی در روال یا فرآیند نمونه گیری مطلوب است که مجموعه داده ها به طور تصادفی و مستقل انتخاب گردد. هدف اصلی انتخاب نمونه های تصادفی استخراج اطلاعات درباره پارامترهای ناشناخته جامعه است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

جدول فراوانی فوت شدگان سال 86 (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:02
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جدول فراوانی فوت شدگان سال 86( به استثناء اسفند ماه)

N=654

نقطه میانی x’i

مجموع فراوانی ها 

طبقات

5

34

0-10

15

17

10-20

25

39

20-30

35

24

30-40

45

39

40-50

55

39

50-60

65

92

60-70

75

152

70-80

85

189

80-90

95

19

90-100

105

3

100-110

 

Sum=654

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول فراوانی و نمودار هیستوگرام فوت شدگان

فروردین 86

n=58

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تعداد افراد مراجعه کننده به کافی نت (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:01
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات4
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

موضوع: تعداد افرادی كه در طی یك هفته با كافی نت مراجعه می كنند.

هدف ما از این پروژه اندازه گیری و مقایسه ی افرادی كه در طی روزهای مختلف هفته به كافی نت مراجعه می كنند. ما در این پروژه به جامعه و نمونه نیاز چندانی نداریم و
داده های ما از طریق اطلاعات از پیش تعیین شده آماده گردیده است. بدیت ترتیب كه كارت هایی كه در كافی نت وجود دارد تعداد مراجعه كنندگان به كافی نت را در طی روزهای هفته مشخص می كند.

موضوع مورد مطالعه ی ما(متغیر تصادفی) به صورت كمی گسسته می باشد كه نتایج حاصل از پروژه را در نمودارها تصف تحلیل كرده ایم.

پنجشنبه         چهارشنبه          سه شنبه            دوشنبه          یكشنبه             شنبه

روزهای هفته

  15                 13                    12                 11                  9                     12

تعداد مراجعه كنندگان

 11                 17                     9                  13                 12                      20

داده ها:                              11 و 17 و 9 و 13 و 12 و 20 و 15 و 13 و 12 و 11 و 9 و 12

داده ها را در 5 دسته، دسته بندی می كنیم:  3 ≈ 2/2=5-11=k                11=8-20=R

2= 2÷ 4  4= 11-15                                                                              15= 3 * 5

 

 

 

درصد مركزی

فراوانی تجمعی

درصد فراوانی نسبی

فراوانی نسبی

فراوانی مطلق

«مركز رسته ها» «رسته ها»

 

 

 

 

 

 

 

3

7

10

121

142

 

4/21

35

4/21

14

71

 

214%

35%

214%

14%

71%

0

3

4

3

1

1

0

5/5             (7-4)

5/8

5/11

5/14

5/17

5/20

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحلیل محتوا (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:01
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تحلیل محتوا

چكیده:

روش تحلیل در میان روش های تحقیق به عنوان یك روش ارزشمند شناخته شده است. عینیت، انتظام، عمومیت و تا آنجا كه ممكن است كمی بودن از ویژگی های بارز روش تحلیل محتوا می باشند. این روش در حوزه كتابداری به معنای عینیت بخشیدن، كمی كردن، سنجش پذیر كردن پیام ها از طریق نمادهای مشخص است. متن نقطه آغاز برای اجرای تجزیه و تحلیل سند است. مراحل انجام روش تحلیل محتوا عبارتست از: 1. تحدبد موضوع، 2. تعیین جامعه آماری   3. مشاهده آزاد 4. نهایی سازی فرضیه ها و تبدیل آنها به مضمون ها با مقوله ها   5. تمهید معرف ها   6. تهیه پرسشنامه معكوس

هنگامیكه تعداد مقوله ها بسیار زیاد باشند و یا به منظور ایجاد«فرهنگ واژگان» و نیز به منظور صرفه جویی در وقت و كاهش هزینه ها از رایانه می توان استفاده نمود.

قدرت و قابلیت انسان در جهان پرتحول كنونی موجب پیدایش حوزه های متعدد و گوناگونی شده است كه تلاش در جهت حصول دانش و آگاهی بیشتر در این حوزه ها، عصر كنونی را به عصر«انفجار اطلاعات» تبدیل كرده است. حضور انسان در دنیای گسترده اطلاعات مستلزم وجود ابزارها، روش ها و تجهیزاتی است كه دستیابی وی را به آنچه می خواهد ممكن می سازد. وضع استانداردهایی برای نشریات و نیز تحلیل محتوا و تحلیل استنادی راه هایی هستند كه استفاده كنندگان و كتابداران را در جهت شناخت بهتر نشریات كمك می كنند.

روش تحلیل محتوا در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی به عنوان روشی ارزشمند شناخته شده است. از سوی دیگر، این روش دارای قابلیت های زیادی برای جمع آوری و طبقه بندی داده های عینی است، گرچه از این روش نمی توان برای همه انواع مطالعه ها در حوزه های اجتماعی و انسانی سود برد. یا اینكه تحلیل محتوا در گام های اولیه خود صرفا برای توصیف پیام های ارتباطی به كار می رفت، ولی در فرایند تكاملی خود تا بدان جا رسید كه با این روش، از طریق اندازه گیری همبستگی متغیرهای مستقر در متن، می توان به سوال های تحقیق پاسخ داد. «كارت رایت» تحلیل محتوا و رمزگذاری را به طور تبادل پذیری برای ارجاع به توصیف عینی، منتظم و كمی رفتارهای نمادی طرح می كند(1) برلسون نیز تعریف مشابهی دارد: «تحلیل محتوا نوعی تكنیك پژوهش است كه برای توصیف عینی، منظم و تا آنجا كه ممكن است كمی محتوای ارتباطات با هدف نهایی تفسیر داده ها به كار می رود(2) تعریف های مختلفی راجع به تحلیل محتوا داده شده است ولی علی رغم تنوعشان، همه تعریف ها در مورد عینیت، انتظام و عمومیت و تا آنجا كه ممكن است كمی بودن مشترك هستند.

 


(1) objectivity

(2) system

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحلیل داده ها در تحقیقات تجاری صفحه 50 (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:01
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات50
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تحلیل داده ها در تحقیقات تجاری صفحه 50

(جدول 10-2 در ادامه)

GPA دانش آموزانی كه زمینه انسانی دارند(X)

7/6

9/6

5/7

4/6

3/7

2/8

7/6

GPA دانش آموزانی كه زمینه مهندسی دارند(E)

2/7

2/7

9/7

منابع: محاسبات به وسیله نویسنده

مرحله 1:

تنظیم كردن فرضیه تهی و تناوب

H0: آنها اختلافی ندارند در میانگین GPA بدست آمده توسط دانش آموزان MBA با زمینه مهندسی و زمینه غیر مهندسی

Ha: آنها اختلاف قابل توجهی در معدی GPA دارند. میان دانش آموزان MBA با زمینه مهندسی و زمینه غیرمهندسی

مرحله 2:

مرتب كردن نمره های هر دو گروه در ترتیب صعودی با نگه داشتن هویت آن گروه از گروه صعودی، هر نمره ای

نمره CGPA

9/5

1/6

2/6

4/6

4/6

4/6

5/6

5/6

5/6

6/6

گروه 6

x

x

x

x

x

x

x

x

E

x

نمره CGPA

7/6

7/6

7/6

8/6

9/6

9/6

9/6

1/7

2/7

2/7

گروه ها

x

x

x

x

E

x

x

x

E

E

نمره CGPA

2/7

3/7

3/7

4/7

5/7

5/7

5/7

8/7

9/7

9/7

گروهها

E

x

x

E

E

x

x

E

E

E

نمره CGPA

1/8

2/8

3/8

3/8

3/8

5/8

5/8

6/8

7/8

9/8

گروهها

E

x

x

E

E

E

E

E

E

E

 

 

مرحله 3

تصمیم گرفتن تعداد ردیف ها:

نگاه كنید به تناظر گروه برای نمره های مختلف از CGPA ما پیدا می كنیم جمه تعداد از ردیفها طبق متن

E      xxxxxxxx

2              1

محاسن نمونه گیری مستقل صفحه 51

xxx     E         xxxxx

5       4       3  

xx      EE     xx      E           

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه ی آمـــار (آمار)

شنبه 7 بهمن 1396
5:01
جمشید راد
دسته بندیآمار
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل84 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مثال برای متغیر كمی پوسته:

 داده های زیر نتایج بررسی میزان مصرف غذاهای دریایی را در 20 خانوار نشان می دهد. مطلوب است با فرض این كه تعداد دسته ها 5 باشد:

- جدول فراوانی داده ها

- نمودار مستطیلی ساقه و برگ چند بر فراوانی(برحسب انواع فراوانی) و نمودار جعبه ای

- مد، میانه

30 ، 30 ، 29 28 ، 27 ، 26 ، 25 ، 24 ، 22 ، 20 ، 19 ، 18 ، 17 ، 16 ، 15 ، 10 ، 9 ، 8 ، 7 ، 5

 

فراوانی تجمعی

درصد فراوانی نسبی

فراوانی نسبی

فراوانی مطلق

مركز دسته

حدود رشد

4

5

10

13

20

20

5

25

15

35

2/0

05/0

25/0

15/0

35/0

4

1

5

7

0

0

5/7

5/12

5/17

5/22

5/27

5/32

(10-5]

(15-10]

(20-15]

(25-20]

(30-25]

-

100

1

20

-

جمع

 

 میانه                    30 = مد داده ها

- رسم نمودار مستطیلی برحسب فراوانی مطلق:

 
  

 

 

 

 

 

 

 

- رسم نمودار مستطیلی برحسب فراوانی نسبی:

 
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- رسم نمودار مستطیلی برحسب درصد فراوانی نسبی:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir