منشائ بزهکاری (علوم انسانی)

شنبه 7 بهمن 1396
2:39
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل35 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود 

 

لیست : 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

.

تعریف جرم

تعریف جرم كار آسانی نیست ،گفته اند جرم عملی است كه نظم اجتماعی را برهم می زند،اما این تعریف نه تنها مشكلی را حل نمی كند ،بلكه یك مشكل را به سه مشكل تبدیل می كند :

1-منظور از نظم چیست ؟

2-منظور از اجتماع كدام اجتماع است ؟

3-تشخیص این امر با كیست ؟ (ستوده،1382،ص65)

«عده ای از حقوق دانان معتقدند كه نقص قانون هر كشوری دراثر عمل خارجی در صورتی كه انجام وظیفه یا اعمال انرا تجویز نكند ومستوجب مجازات هم باشد ،جرم نامیده می شود » (تاج زمان ،1364،ص43)

سهم دوركیم در نظریه پرداری درباره جرم و كیفر بسیار مهم است كه بیشتر در«تقسیم كار در جامعه » و

«قواعد و روش جامعه شناسی» منعكس می باشد.

تحلیل جرم از دیدگاه دوركیم  

 

 

مقیاس :

 

نوع فایل : Word

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

جایگاه سرمایه انسانی در الگوهای رشد اقتصادی (جزوه)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل48 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

منبع  

 

جایگاه سرمایه انسانی در الگوهای رشد اقتصادی

عنوان 

سید حسین امامی

نویسنده 

1387/02/03

تاریخ  

در نظریات اقتصاددانان كلاسیك، انسان تنها به عنوان یكی از نهادهای تولید در چرخه تولید كالاها و خدمات مورد توجه بوده و درعوض انباشت سرمایه، عاملی كلیدی در رشد و توسعه اقتصادی به شمار می‌رفته است.

خلاصه 

روزنامه سرمایه 03/02/87

مرجع

 

 

 

      

 

 

در نظریات اقتصاددانان كلاسیك، «انسان» تنها به عنوان یكی از نهاده های تولید در چرخه تولید كالاها و خدمات مورد توجه بوده و درعوض «انباشت سرمایه»، عاملی كلیدی در رشد و توسعه اقتصادی به شمار می رفته است.

اقتصاددانان مدت ها بر این عقیده اصرار داشتند كه عناصر تشكیل دهنده ثروت یك كشور صرفا سرمایه های فیزیكی هستند، ولی در مطالعه ای كه توسط بانك جهانی در 192 كشور انجام شد، اعلام شد: «سرمایه فیزیكی به طور متوسط تنها 16 درصد، سرمایه طبیعی 20 درصد و سرمایه انسانی 64 درصد ثروت یك كشور را تشكیل می دهند.

در این نوشتار سعی شده جایگاه سرمایه انسانی درالگوهای رشد اقتصادی و سیر تاریخی نگرش به سرمایه انسانی بررسی شود.»

  • تاریخچه نگرش به سرمایه انسانی

در الگوهای رشد دهه 1950، رشد اقتصادی تنها به میزان سرمایه و نیروی كار موجود در اقتصاد ربط داده شده و متغیرهایی مانند كیفیت سرمایه انسانی و سلامت نیروی كار در آن ها عناصر غیراقتصادی انگاشته می شدند.

اما مباحث جدید مدیریتی در موضوع «منابع انسانی» و راهكارهای راجع به ارزیابی این منابع در دهه های اخیر جایگاه و اهمیت ویژه ای یافته است.

اندیشمندان براین اساس معتقدند از یك طرف سرمایه انسانی جزو منابع لایزال تلقی می شوند و از طرف دیگر كم توجهی به آن، تمام منابع دیگر را تحت تأثیر قرار خواهد داد تا جایی كه در حسابداری نوین برای ارزشیابی این دست از سرمایه ها مباحث خاصی نیز مطرح شده است. در واقع امروز به نظر می رسد كه منابع انسانی باید قیمت گذاری شده و به عنوان بخشی از دارایی های شركت ها در ترازنامه انعكاس یابد و استهلاك این منابع به شیوه خاص محاسبه و در نظر گرفته شود.

در بسیاری از كشورها استهلاك منابع انسانی جزو هزینه های قابل قبول تلقی می شود كه این موضوع نیز به نوبه خود سود را افزایش می دهد. دیگر درآمد سرانه كشورها، ملاك خوبی برای سازمان های بین المللی نیست تا با تكیه برآن، وضعیت اقتصادی كشورهای مختلف را بررسی كنند. امروز شاخص توسعه انسانی، مدرن ترین معیاری است كه جای هر كشور را در جدول سازمان ملل تعیین می كند.

پس از شناور شدن نرخ ارز و از میان رفتن ارتباط سنتی دلار- طلا، موضوع نیروی انسانی به عنوان پشتوانه تولید و پول كشورها و به مثابه یك اصل بدیهی مطرح شد.

برای اولین بار آدام اسمیت اظهار كرد كه نیروی كار هر كشور بخشی از ثروت هر ملت است. دیوید ریكاردو درباره نیروی انسانی در قالب ارزش كار نكات برجسته ای را یادآور شده بود كه بعدها كارل ماركس آن را تئوریزه كرد.

مشاركت مردم در فرآیند توسعه اقتصادی و سپس امكان استفاده از بهداشت، آموزش و مواردی از این قبیل به عنوان شاخص های دیگر برای ارزیابی پیشرفت كشورهای مختلف است كه مجموعه آن ها تحت نام شاخص های توسعه انسانی مورد توجه آژانس های بین المللی است؛ اگر زمانی گفته می شد كه درآمد سرانه كشورهای اروپایی به ویژه كشورهای حوزه اسكاندیناوی مانند سوئد، دانمارك، نروژ و همچنین كشورهای دیگر مانند سوئیس، آمریكا و ژاپن بسیار بالا است، آژانس های بین المللی در یك اقدام فوری كشورها را به فقیر و غنی تقسیم می كردند؛ اما امروز به دلیل آن كه توزیع درآمد در داخل كشورها با شكاف عمیق همراه است و همچنین فاصله كشورهای غنی و فقیر روندی فزاینده پیدا كرده، رشد اقتصادی و درآمدهای سرانه به عنوان تنها شاخص توسعه یافتگی با تردید مواجه شده است.

چند سالی است كه تئوریسین های اقتصادی جهان، «انسان» را مبدا توسعه معرفی می كنند و نظریه های نوین رشد متكی بر انسان هاست. به این معنا كه سرمایه گذاری روی ابعاد جسمی و فكری انسان را معتبرترین شرط حركت به سمت توسعه بهینه اقتصادی می دانند.

جوامعی كه بر تشكیل سرمایه انسانی تاكید كرده اند از نظر رشد اقتصادی، اشتغال، كاهش فقر و توزیع عادلانه درآمد عملكرد بهتری داشته اند.

  • تفاوت توسعه انسانی با توسعه منابع انسانی

مفهوم توسعه انسانی با توسعه منابع انسانی تفاوت دارد. در واقع، توسعه انسانی مفهومی عام و گسترده تر است كه توسعه منابع انسانی را در بر می گیرد.

در توسعه انسانی، انسان هدف است نه وسیله، ولی در توسعه منابع انسانی، انسان ابزاری است كه برای افزایش تولید كالاها و خدمات مورد توجه قرار می گیرد. عناصر اساسی در الگوهای توسعه انسانی، بهره وری، برابری، پایایی و توانمند سازی است. در قالب این الگو، بهره وری مشاركت فعال مردم در فرآیند درآمدزایی و اشتغال به شمار می آید.

برابری، به امكان مساوی كسب قابلیت ها و فرصت به كارگیری آن ها مربوط می شود. پایایی به مفهوم امكان ذخیره و جبران هر نوع سرمایه فیزیكی، انسانی و زیست محیطی است؛ توانمندسازی نیز به این معنی به كار رفته است كه توسعه توسط مردم صورت پذیرد.

مفاهیم توسعه انسانی و توسعه منابع انسانی هر دو بر مبنای بهبود كیفیت زندگی افراد جامعه معنا می یابند؛ اگرچه توسعه انسانی و توسعه منابع انسانی هر دو اهدافی جداگانه را مطرح می كنند؛ اما به نتیجه مشابه كه همان رفاه كلی جامعه است تاكید دارند.

  • هدف توسعه انسانی

هدف اصلی توسعه انسانی، خدمت به انسان و بشریت است. پرورش قابلیت ها، توانایی و شكوفایی استعدادها، گسترش فرصت ها و اشتغال، افزایش درآمد، بهبود كیفیت زندگی و برخورداری از زندگی سالم و خلاق در محیط زیستی پایدار هدف نهایی توسعه است. به طور كلی می توان برای توسعه انسانی دو مفهوم كلی را منظور كرد:

  1. تشكیل توانمندی های انسانی از طریق سرمایه گذاری در نیروی انسانی
  2. شیوه به كارگیری توانایی های رشد یافته از طریق مشاركت های اقتصادی و اجتماعی در جامعه.

توسعه انسانی، گسترش انتخاب انسان هاست. اساس گسترش انتخاب ها نیز ایجاد توانایی ها یا توانمندسازی انسان است. در دنیای امروز این نظریه كه آزادی انسان ها و میزان مشاركت آن ها در فرآیند توسعه نقش مستقیمی در رشد شاخص های صنعتی - اقتصادی دارد یك تئوری اثبات شده است كه می توان به جرات گفت همواره زیر بنای اصلی رشد و توسعه اقتصادی كشورهای صنعتی بعد از جنگ جهانی دوم بوده است.

بر همین اساس سازمان های بین المللی وابسته به سازمان ملل متحد «شاخص توسعه انسانی» را در كشورها اندازه گیری و آن ها را بر اساس آن رتبه بندی می كنند.

در این دیدگاه برای نخستین بار در عمل نقش انسان از نقش سرمایه در فرآیند توسعه اقتصادی فراتر رفت و حتی در جایگاهی برتر از آن نشست. با این تعبیر كه توسعه اقتصادی در اصل با توسعه انسانی تحقق می یابد.

توسعه یافتگی نه تنها به دست انسان های توسعه یافته محقق می شوند، بلكه معیار ارزیابی توسعه و درجه پیشرفت برنامه های توسعه نیز بر پایه توسعه انسانی و میزان رشد شاخص های مربوط است. در این دیدگاه، انسان نه تنها ابزار توسعه كه هدف توسعه بود، در حالی كه پیش از آن حتی تاكید بر سرمایه انسانی از بعد ارزش و اهمیت ابزاری آن در فرآیند توسعه صورت می گیرد.

به اعتقاد بسیاری از آگاهان، مطالعات آژانس های بین المللی تحقیقاتی بهترین فهرست را در اختیار كشورهای توسعه یافته قرار می دهد تا با استفاده از آن تجارت بدون مرز خود را شكل دهند.

در این فرآیند چه بسا كشورهایی وجود دارند كه به لحاظ رشد اقتصادی و درآمد سرانه، هر سال صعود بیش تری را تجربه می كنند؛ اما در اقتصاد جهانی به عنوان كشورهای توسعه یافته شناخته نمی شوند، چون عناصر اساسی در الگوهای مراودات اقتصاد جهانی بهره وری، پایایی (امكان ذخیره و جبران هرنوع سرمایه فیزیكی، انسانی و زیست محیطی) آزادی انسان ها و مشاركت فعال آن هاست كه الگوی توسعه انسانی را شكل می دهد و براساس آن كشورهای مختلف حركت رو به جلو تجارت بین المللی خود را آغاز می كنند.

در این بازی اقتصادی كشورهایی كه درآن توسعه انسانی در پس سایه های گنگ به خاك نشسته است، بازنده اصلی هستند. به نظر می رسد امروزه توسعه انسانی به واقعیتی بزرگ تبدیل شده است، واقعیتی كه حتی مبادلات خارج از مرزهای یك كشور و یا مراودات جهانی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

  • نقش های مختلف سرمایه انسانی

در ادبیات رشد اقتصادی، نقش های متعددی برای سرمایه انسانی مطرح شده است: «نخست، از آن عموما به عنوان یك عامل جداگانه تولید یاد می شود مانند آثار «منكیو»، «رومر» و «ویل»؛ دوم منبع و منشأ فعالیت های نوآورانه و در نتیجه نهاده مهمی در پی ریزی دانش پایه مانند «نلسون»، «فلپس» و «ورس پارگن» است؛ سوم، اندوخته یا ذخیره بیش تر سرمایه انسانی، امكان جذب فرآورده ها و اندیشه های كشف شده در جاهای دیگر را برای كشورها آسان تر و در نتیجه امكان بهره برداری بهتر از توان بالقوه رسیدن را فراهم می كند، مانند «نلسون و فلپس»، «استرلین»، «آبرامویتز»؛ چهارم، سرمایه انسانی ممكن است اثرات خارجی مثبتی داشته باشد، به این معنا كه سرمایه انسانی یا دانش یك كارگر ممكن است بهره وری همكاران وی را افزایش دهد، مانند «لوكاس».

در مطالعات مقایسه رشد بین كشورها نیز سرمایه انسانی قدرت توضیحی معناداری داشته است. در این پژوهش های نسبتا اولیه، نرخ نام نویسی در مقاطع آموزشی (یك متغیر جریانی) به عنوان نماگر انباشت سرمایه انسانی مورد استفاده قرار گرفته است.

«ولف» و «گیتلمن» از اطلاعات بانك جهانی برای پی ریزی نرخ دستیابی آموزشی جمعیت 25 ساله و بالاتر در مقاطع ابتدایی، متوسط و آموزش عالی استفاده كرده اند.

آن ها از نرخ های نام نویسی و دستیابی به مدارك آموزشی به عنوان متغیر مستقل استفاده كرده اند. نتیجه اصلی آن ها این است كه باوجود آن كه نرخ دستیابی به مدرك یا به بیانی موفقیت آموزشی به طور منطقی نماگر بهتری برای آموزش به عنوان یك نهاده تولید است، نرخ نام نویسی تقریبا عامل توضیح دهنده قوی تری برای رشد درآمد سرانه است.

توضیح احتمالی دیگر برای این نتیجه آن است كه روابط علت و معلولی دوسویه، نرخ های بالا یا فزاینده نام نویسی شاید خود نتیجه رشد و نه یكی از عوامل تعیین كننده آن باشد.

نتیجه مهم دیگر مطالعه ولف و گیتمن آن است كه اكتساب یا موفقیت آموزشی اثر زیاد و معناداری بر سرمایه گذاری در زمینه سرمایه های انسانی دارد. از این رو ممكن است سرمایه انسانی اثر غیرمستقیم مهمی بر رشد اقتصادی داشته باشد.

«بارو» در سال 1992 با استفاده از متغیرهای تازه سازی در مورد میزان دستیابی آموزشی به عنوان متغیر مستقل رگرسیون های مقدماتی را طرح كرد.(در رگرسیون های او دستیابی آموزشی به صورت میانگین سال های تحصیل افراد 25 ساله و بالاتر اندازه گیری شد و همچنین نرخ رشد محصول ناخالص داخلی به عنوان متغیر وابسته استفاده شد و مجموعه اطلاعات مورد استفاده او دربرگیرنده 73 كشور طی یك دوره پنج ساله بود.)

وی به تأثیر مستقل و قوی میزان تحصیل بر رشد می رسد: 50 درصد افزایش میزان سال های تحصیل یك درصد نرخ رشد را در سال افزایش می دهد. با وجود این، هنگامی كه متغیرهای سرمایه گذاری و باروری به عنوان متغیرهای مستقل اضافه شوند، اثر مستقیم سال های تحصیل تقریبا به نصف كاهش می یابد.

بررسی رگرسیون های بیش تر نشان می دهد كه سرمایه انسانی از طریق عملكرد متقابل و مثبت خود با سرمایه گذاری فیزیكی و عملكرد متقابل و منفی خود با نرخ باروری، تا حدی بر رشد اثر مثبت می گذارد. بنابراین هر دو مطالعه مذكور با استفاده از معیار ذخایر انسانی بر تأثیر غیرمستقیم سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی تأكید می كنند.

تمامی مطالعات ذكر شده بدون استثنا گویای آن هستند كه انباشت سرمایه انسانی برای رشد اقتصادی از اهمیت حیاتی برخوردارند. برخی مواقع این نكته مطرح می شود كه اگرچه به نظر می رسد بین دستیابی آموزشی و رشد رابطه مثبت و چشمگیری وجود دارد، تفسیر علی این رابطه را هنوز باید با احتیاط پذیرفت.

به علاوه این امكان نیز وجود دارد كه سرمایه گذاری در زمینه سرمایه های انسانی خود در اثر رشد سریع اقتصادی افزایش یافته باشد.

با وجود این، «كاتز» نشان می دهد كه پژوهش های اقتصاد خرد و كلان پیرامون روابط آموزش و بهره وری ازسازگاری نسبتا خوبی با یكدیگر برخوردارند واین به خوبی گویای تفسیرعلی یافته های اقتصاد كلان مبنی براثرات سرمایه گذاری در زمینه های سرمایه های انسانی بر رشد اقتصادی است.

سرمایه گذاری در زمینه سرمایه های انسانی بر حسب شمار سال های تحصیل، مخارج آموزشی به صورت سهم از محصول ناخالص داخلی و غیره اندازه گیری می شود؛ اما این یك نهاده و نه ستانده آموزشی است. این كه نهاده های آموزشی تا چه حد می تواند بیانگر ستانده آموزشی باشد، در بین كشورها تفاوت می كند.

تصمیم پیرامون كسب سرمایه انسانی را می توان به عنوان یك تصمیم سرمایه گذاری مجزا در نظر گرفت و به بیان دیگر این تصمیم مبتنی بر تلاش برای كسب و استفاده از سرمایه انسانی به وسیله نرخ بازدهی آن تعیین می شود. این نرخ بازدهی در بین كشورها و برای سطوح آموزشی تفاوت های زیادی دارد.

با توجه به این واقعیت می توان به مواردی برخورد كه منابع اختصاص یافته به آموزش زیاد، ولی اثر اندازه گیری شده بر رشد اندك باشد. از این رو سرمایه گذاری در زمینه سرمایه انسانی ممكن است درون زا باشد، به این معنا كه افراد سرمایه گذاری واقعی خود در زمینه سرمایه انسانی را نسبت به نرخ بازدهی آن كه به صورت نهادینه تعیین می شود، تعدیل كنند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

منبت‌کارى (باستان شناسی)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندیباستان شناسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود 

 

لیست : 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

   منبت‌کارى عبارت است از برجسته‌سازى روى چوب که بوسیله‌ٔ تراشیدن زمینه و برچسته‌سازى نقش صورت مى‌گیرد؛ و از ظرایف هنرهاى دستى ایران است.  

   پیشینه منبت‌کارى 

  بنا به اسناد و مدارک موجود، منبت‌کارى در ایران سابقه‌اى بیش از ۱۵۰۰ سال دارد و حتى عده‌اى معتقد هستد که قبل از دورهٔ ساسانیان نیز منبت در ایران رواج داشته است. در ابتداى دوران اسلامى از اسلوب‌ ساسانى و یونانى در چوب‌برى استفاده مى‌کرده‌اند. قدیمى‌ترین اثر منبت موجود که تاریخ نیمهٔ اول قرن سوم هجرى را دارد، یک لنگه در چوبى متعلق به مسجد جامع عتیق شیراز است و دیگرى یک سردر منبت‌کارى شده از چوب کاج مربوط به قرن چهارم هجرى است که روى آن با ظرافت، خطوط کوفى کنده‌کارى شده است. منابر دورهٔ اسلامى چه در ایران و چه در دیگر کشورهاى اسلامی، هر کدام شکاهکارهایى از هنر منبت‌کارى محسوب مى‌شود. از جمله منبر معروف مسجد قیروان را مى‌توان نام برد. در موزه ایران باستان نیز چندین در چوبى متعلق به قرون ۴ و ۵ هجرى موجود است که داراى کنده‌کارى دقیق به‌‌صورت شاخ و برگ و گل و کتیبه‌هاى مختلف و آیات قرآن مى‌باشد.   

 

 

مقیاس :

 

نوع فایل : Word

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود منار جنبان (علوم انسانی)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل148 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود 

 

لیست : 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

این بنا به‏ صورت یك بقعه و دو مناره است كه بر روى قبر «عمو عبدالله» از زهاد و صُلحاى معروف قرن هشتم هجرى بنا شده است. ایوان منارجنبان یكى از نمونه‏ هاى ابنیه سبك مغولى ایران است و از آن دوره كاشى‏كارى‏هایى هم دارد. مناره‏ ها بعداً و در تاریخى كه درست معلوم نیست و احتمالاً در آخر عصر صفویه به ایوان مزبور اضافه شده و با حركت دادن یكى از آنها، نه تنها مناره دیگر به حركت درمى‏آید بلكه تمامى این ساختمان مرتعش مى‏شود.

شهرت منارجنبان اصفهان از دیرباز به این خاطر بوده است كه هر گاه یكى از  مناره‏هاى طرفین ایوان بنا را مى ‏جنبانده ‏اند این حركت به مناره دیگر هم منتقل مى ‏شده است. چگونگى این حركت و انتقال آن به مناره دیگر - اگر چه دیرگاهى تعجب بسیارى از مردم و بازدیدكنندگان آن را بر مى ‏انگیخته است - از دیدگاه صاحبنظران و آنان كه بر امورى چون معمارى آگاهند

 

 

مقیاس :

 

نوع فایل : Word

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی خصوصیات هیدرولوژی، اقلیمی و ژئومورفولوژی دشت کاشان (منابع طبیعی)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندیمنابع طبیعی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات9
حجم فایل2.641 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

به منظور مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع طبیعی و افزایش بهره وری از منابع آب، مسئله حفاظت از آب و خاک و حفظ و گسترش پوشش گیاهی و شناخت رابطه آب و خاک باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد این مطالعه در مقیاس واقعی و در محدوده جنوبی دشت کاشان انجام گرفته و به بررسی خصوصیات هیدرولوژی و ژئومورفولوژی آن پرداخته است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پلان نقشه های اتوکدی و 3d خانه مسکونی 105 متری (نقشه برداری)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندینقشه برداری
فرمت فایلdwg
تعداد صفحات20
حجم فایل558 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پروژه طراحی یک خانه مسکونی 105متری است که بصورت کامل و با جزئیات کار شده است و کلاً دارای یک طبقه است ضمنا فایلهای مربوطه تحت فایل زیپ فشرده سازی شده اند.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پلان محاسبات سازه فولادی (نقشه برداری)

شنبه 7 بهمن 1396
2:38
جمشید راد
دسته بندینقشه برداری
فرمت فایلdwg
تعداد صفحات20
حجم فایل176 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پروژه طراحی پلان و نقشه های محاسبات سازه های فولادی است که بصورت کامل و با جزئیات کار شده است و کلاً شامل جزئ به جزئ محاسات سازه فولادی است ضمنا فایلهای مربوطه تحت فایل زیپ فشرده سازی شده اند.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پلان و نقشه های یک ساختمان دو طبقه (نقشه برداری)

شنبه 7 بهمن 1396
2:37
جمشید راد
دسته بندینقشه برداری
فرمت فایلdwg
تعداد صفحات20
حجم فایل163 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پروژه طراحی پلان و نقشه های یک ساختمان دو طبقه  است که بصورت کامل و با جزئیات کار شده است و کلاً شامل جزئ به جزئ محاسات سازه است ضمنا فایلهای مربوطه تحت فایل زیپ فشرده سازی شده اند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نقشه و پلان ساختمان مسکونی دو طبقه (نقشه برداری)

شنبه 7 بهمن 1396
2:37
جمشید راد
دسته بندینقشه برداری
فرمت فایلdwg
تعداد صفحات20
حجم فایل60 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پروژه طراحی نقشه و پلان ساختمان مسکونی دو طبقه است که بصورت کامل و با جزئیات کار شده است و کلاً شامل جزئ به جزئ محاسات سازه است ضمنا فایلهای مربوطه تحت فایل زیپ فشرده سازی شده اند.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ترس در میان کودکان و نوجوانان (روانشناسی و روانپزشکی)

شنبه 7 بهمن 1396
2:37
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلrar
تعداد صفحات106
حجم فایل82 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ابهامات گوناگونی در زمینه ریشه ترس وجود دارد. برخی از افراد اعتقاد دارند که ریشه ارثی دارد. در حالی که دیگران بر این باورند که ترس منشأ اکتسابی است و به عنوان یک ویژگی ارثی و خصیصه ای شناخته نمی شود افرادی که به اکتسابی بودن ترس ها تأیید دارند، بر این باورند که ریشه تمامی اختلالات اضطرابی را می توان در اصول دیگری مورد بررسی قرار داد و از طریق قوانین شرطی شدن توجیه منطقی را برای بروز ترس های غیر منطقی ارائه دهند. (شرفی، 1367).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir