پروپوزال (مدیریت)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:23
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل61 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نکات مهم در تهیه پیشنهاد طرح اولیه تحقیق (پروپوزال ) در رشته های مدیریت اجرایی ،مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی

1- دانشجو بایستی موضوع را با هماهنگی و راهنمایی استاد راهنما انتخاب کند .

2- موضوع باید در حوزه تخصصی رشته تحصیلی دانشجو باشد.

3- برای ارتقاءکیفیت و رسیدن به تولیدات بهتر علمی به دانشجویان توصیه می شود اساتید راهنما را از بین اعضای هیات علمی گروه با مرتبه استادیاری و بالاتر انتخاب نمایند و در درجه بعد به اساتیدی که مدرک تحصیلی مدیریت دارند جهت انتخاب استاد راهنما مراجعه فرمایند.

4- مطالب ارایه شده در پیشنهاد اولیه تحقیق (پروپوزال ) بایستی به شیوه APAرفرنس داده شود.

5- عبارات و اسامی لاتین در پروپوزال نباید در متن آورده شود بلکه بایستی زیرنویس شود.

6- مساله تحقیق حتما باید نوآوری داشته باشد.انجام تحقیقات قبلی با تغییر مورد مطالعه تایید نخواهد شد.

7- پروپوزال بایستی تماما با فونت B Zar  تایپ شده تحویل گردد.

8- در صفحه اول پروپوزال تحویلی به گروه استاد محترم راهنما بایستی بر روی نام خود امضا فرمایند در غیر این صورت پروپوزال تحویل گرفته نمی شود.

9-در صفحه دوم پروپوزال که با عبارت 20- تاییدات(این قسمت توسط استاد راهنما تکمیل شود) آغاز می شود تمام قسمت هایی که باید پر شود لازم است تایپ و توسط دانشجو و استاد راهنما از طریق امضا تایید شود.

10- در صفحه سوم پروپوزال بایستی استعلام عدم تکرار ایران داک پیوست باشد.کلید واژگان استعلام ایران داک باید با عنوان پروپوزال همخوانی داشته باشد.

11- پس از تحویل پروپوزال تاریخ دفاع از آن توسط گروه آموزشی به دانشجو جهت حضور در جلسه اعلان می شود.

12- هر پروپوزال باید با دستگاه مخصوص صرفا سیمی شود .

13- در رشته مدیریت اجرایی باید رنگ جلد خاکستری ،در رشته مدیریت اجرایی زرد ،در مدیریت بازرگانی قرمز در مدیریت صنعتی گرایش تولید آبی ،مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات سبز و در مدیریت صنعتی گرایش مالی بی رنگ باشد.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گل ارکیده (گوناگون)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:23
جمشید راد
دسته بندیگوناگون
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات100
حجم فایل286 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گیاه ثعلبی(گل ارکیده)

امروز ما درباره زیبایی و شناخت ارکیده ها صحبت می کنیم، در مورد طبیعت این گل های مهیج.

بیشتر مردم درباره ارکیده ها به عنوان گلی زیبا، با رایحه ای دلپذیر، گل های ارزشمندی که در جنگل های گرم استوایی فکر می کنند. اما این همه داستان ارکیده ها نیست. برخی از این گیاهان در مدار بالای قطب شمال، یافت شده اند، برخی نیز بوی نامطبوعی دارند، همه گونه های آن دوست داشتنی نیستند. و اگر شما بخواهید یکی از اینها بخرید، هزینه آن کمتر نخواهد بود.

          ارکیده ها در میان سایر گروههای گیاهان معمول جهان هستند، اما بعضی از انواع آن ها در معرض خطر از بین رفتن بر روی زمین هستند. ضمناً، ارکیده هایی که در گلخانه ها تولید می شوند، به یک محصول گلخانه ای مهم تبدیل شده اند.

          صنعت فروش ارکیده ها در بعضی مناطق مثل هلند، سنگاپور، تایوان و تایلند به عنوان صنعت مهمی به حساب می آید. مردم از ارکیده ها به عنوان گیاهی تزیینی و شاخه ای بسیار لذت می برند.

ارکیده ها در شکل ها، اندازه ها، طراحی ها، رنگ ها و رنگهای ترکیبی متفاوتی ظاهر می شوند. گل ها معمولاً کوچک یا بزرگ هستند، اما بیشتر آن ها ویژگی های مشابهی دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

یونان باستان جایگاه ویژه ای را در طول قرن ها در تاریخ هنر به خود اختصاص داده است (گوناگون)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:23
جمشید راد
دسته بندیگوناگون
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

یونان باستان جایگاه ویژه ای را در طول قرن ها در تاریخ هنر به خود اختصاص داده است. بیشتر ارزش های فرهنگی یونانیان، مخصوصا تجلیل از بشریت تحت عنوان ((اندازه هر چیز)) از اصول بنیادی تمدن غرب به حساب می آید. این نکاه جهانی به انسان، یونانیان را به سوی خلق مفاهیم دموکراسی رهبری کرد (قانونگذاری به وسیله مردم) همچنین ساختن در زمینه های هنر، فرهنگ و ادبیات و علم. ایده های یونانیان باستان به طور کامل قسمتی از عادات ذهنی مدرن غربی است که بیشتر مردم به ندرت از آن آگاهند و اینکه این مفاهیم اصالتا 2500 سال پیش در یونان به وجود آمده است.

یونانیان یا به گفته خودشان ((هلن ها)) به نظر می رسد محصول اختلاط مردمان مربوط به دریای اژه و اروپایی- هندی های مهاجم باشند. آنها هرگز از یک ملت شکل نگرفته اند اما در عوض مکان های مستقل شهری یا پولیس را پایه گذاری کردند.

دوریان های (Dorians) شمال، که به اعتقاد خیلی ها به تمدن مایسن پایان دادند، در پلوپونس مستقر شدند (نقشه 1-5). لونین ها، در ساحل غربی آسیای صغیر ساکن شدند (ترکیه امروزی) و در جزایر دریای اژه. اصلیت لونین ها مورد مناقشه است. برخی می گویند مهاجمان شمالی لونین هارا به خارج از یونان راندند و آنها از آتن به سمت شرق به خانه های جدید خود رفتند. برخی دیگر معتقدند لونین ها در آسیای صغیر گسترده شدند (بین قرن های یازدهم تا هشتم قبل از میلاد) و بدون اختلاط نژادی ساکنان آن.

اگرچه مردم مناطق مختلف با هر اصل و نسبی، مخصوصا مناطق یونانی زبانی، در سال 776 قبل از میلاد اولین بازیهای جسنواره ای و آداب و رسومی خود را به طور مشترک در المپیاد برگزار کردند. بعدا یونانیان، تاریخ خود را از همین اولین بازی های المپیک- المپیاد اول- حساب کردند. پس از آن، با وجود تفاوت ها و رقابت ها، یونانیان همدیگر را به عنوان شهروندان هلاس (hellas) (نام قدیم یونان) مورد احترام قرار می دادند، برخلاف بیگانگان اطراف که یونانی صحبت نمی کردند. حتی خدایان یونانیان (خدایان و الهه های کوه الپ ص101) نوعا با تمدن های همسایه فرق می کرد. بر خلاف خدایان مصریان و بین النهرین، خدااین و الهه های یونانیان فرقی که با انسان بودند داشتند این بود که آنها جاودان بودند. گفته می شود که یونانیان خداهای خود را از روی انسان و انسان ها را از روی خدا می ساختند. یک فرد کامل ایده آل یونانیان می شد و تصویر انسان های زیبا، کانون توجه بسیاری از هنرمندان یونان می شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تاریخ هنر ایران (سایر گروه ها)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:22
جمشید راد
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل1.97 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاریخ هنر ایران

 


فصل اول : هنر ایران پیش از اسلام

هنر مقوله ای است بسیار ارزشمند و مهم، تا حدی كه از زمان پیدایش و خلقت انسان، رگه ها و اثراتی از رشته های مختلف آن را می توان در تاریخ بدست آورد. هنر نتیجه زحمات انسانها در گذر زمان است و در نتیجه شناخت آن بسیار ضروری و مفید است توجه به تلاش و همت انسانها در بوجود آوردن آثار هنری و تشریح تغییرات و تكامل هنر در دوران مختلف ما را با رابطه بین زندگی و هنر و تحولاتی كه در اثر تغییرات زندگی انسانها در هنر بوجود می آید آشنا می سازد.

 

هنر ایران به دو بخش تقسیم می شود :

هنر ایران پیش از اسلام (هنر ایران باستان) و هنر ایران پس از اسلام به طور كلی زمینه های مختلف این هنر عبارتند از :‌ پیكرسازی و برجسته كاری، سفالگری ، نقاشی ، فلزكاری،خوشنویسی،وتذهیب،تجلید،قالیبافی،ونساجی.
در فصل اول : هنرهایی چون پیكر سازی، سفالگری ، نقاشی ، فلزكاری، موزائیك سازی در دوران ایران باستان، هخامنشی ، اشكانی،‌ساسانی و ... بررسی می گردد.
در فصل دوم : سایر هنرها در دوران پادشاهان دیگر از جمله دوران سلجوقی، عهد مغول، عهد تیموری ،عهد صفویه، قاجاریه به اطلاع میرسد.
مطالعه دقیق تاریخ هنر ایران یك هدف كلی را دنبال می كند و آن آشنایی جوان با تاریخ هنر ارزشمند ایران از دوران باستانی تا قرن معاصر می باشد كه امید است در پایان توضیحات این مطالب، دستیابی به این هدف نائل آید.

 

فصل اول : هنر ایران پیش از اسلام

1-1- كلیاتی درباره ی تمدن و هنر ایران باستان :
هنر ایران به دوره ای مربوط می شود كه پیش از تاریخ آغاز شده و تا قرن هفتم میلادی ادامه،مییابد.
در بررسی هنر ایران باستان با مشكلات مختلفی از قبیل كمبود اسناد، در دسترس نبودن آثار بدست آمده و عدم توجه به كاوش و تحقیق كه از گذشته به ما رسیده روبرو هستیم.
هنر ایران باستان به دلایل مختلف مورد توجه بسیاری از محققین جهان بوده و هست. از دلایل بارز این توجه، پیدایش یكی از تمدنهای كهن جهان در این منطقه بوده است. در حدود پنج هزار سال قبل در جوار فلات ایران، دولتهای سومر آكو بابل و آشور در بین النهرین (بین دو رود دجله و فرات) بوجود آورند و سپس حدود سه هزار سال پیش در فلات ایران دولت عیدمیان ایجاد شد. پس از آن مهاجران آریایی با ایجاد دولت ماد و سپس هخامنشی ، حكومتهای عیلام و بین النهرین را از بین بردند. دولت هخامنشی نیز با حمله یونانیان به سرداری اسكندر از بین رفت و آنگاه دولت سلوكی و اشكانی به دنبال هم بوجود آمدند. پس از اشكانیان دولت ساسانی روی كار آمد كه با فتح ایران بوسیله اعراب مسلمان از بین رفت.
از دلایل دیگر توجه محققین به هنر ایران باستان این است كه دولتهای قدرتمند ایرانی در عهد باستان با استفاده از قدرت خود هنرمندان كشورهای مختلف را به خدمت گرفته و با در اختیار گذاشتن امكانات بیشتر ، رشته های مختلف هنری را از رشد قابل توجهی می ساختند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اکپرسیونیسم انتزاعی 70 ص (گوناگون)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:22
جمشید راد
دسته بندیگوناگون
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات70
حجم فایل1.189 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                  صفحه

مقدمه ....................................................................................................................................................... 1

فصل اول : ( سبک هنری اکسپرسیونیسم (Expressionism ) )

پیشینه...................................................................................................................................................... 4

اکسپرسیونیسم Expressionism) )........................................................................................ 5

موضوع و مضمون آثار اكسپرسیونیستی Expressionisti) ) :......................................... 6

عقاید اكسپرسیونیست ها Expressionistha) ):................................................................ 6

 قالبهای ادبی و هنری:......................................................................................................................... 7

اكپرسیونیسم در آلمان ....................................................................................................................... 8

گراوورهای اکسپرسیونیستی ........................................................................................................ 11

 

فصل دوم : هنرمندان سبک اکسپرسیونیسم Expressionism) )

ونسان ویلِم ون گوگ ......................................................................................................................... 14

ادوارد مونک........................................................................................................................................... 17

جیمز انسور............................................................................................................................................ 22

ژرژ رئو..................................................................................................................................................... 27

امیل نولده............................................................................................................................................... 31

گروه «پل».............................................................................................................................................. 34

ارنست لودویک کیرشنر...................................................................................................................... 36

اریش هگل............................................................................................................................................. 38

اوتومولر.................................................................................................................................................... 38

ماکس پکشتاین..................................................................................................................................... 39

کارل اشمیت- روت لوف.................................................................................................................... 39

گروه سوار آبی....................................................................................................................................... 40

واسیلی کاندینسکی.............................................................................................................................. 40

فرانتس مارک........................................................................................................................................ 47

اگوست ماکه........................................................................................................................................... 50

الکسی فن یاولنسکی........................................................................................................................... 51

 

فصل سوم : سبک اکپرسیونیسم انتزاعی(      ( Abstract Expressionism

پیشینه..................................................................................................................................................... 54

اکپرسیونیسم انتزاعی      Abstract Expressionism............................................. 55

هنرمندان .............................................................................................................................................. 56

ویژگی ها................................................................................................................................................. 57

نقاشان معاصر امریكایی و گریز از فلسفه ...................................................................................... 58

تداخل در بوم........................................................................................................................................ 62

مكاشفه.................................................................................................................................................... 65

نتیجه گیری ......................................................................................................................................... 67

فهرست منابع و مآخذ......................................................................................................................... 69

فهرست اینترنتی................................................................................................................................... 70

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آشنایی با مسابقه و نتها (موسیقی)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:22
جمشید راد
دسته بندیموسیقی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب:

عنوان

1-  مقدمه

2-  بیان مسأله

3-  بیان اهداف

4-  بیان فرضیات

5-  مطالعه پیشینه

6-  گفتگو با یك موسیقیدان

7-  تعریف مفاهیم اساسی موسیقی

8-  تعریف سبكهای موسیقی

9-  ابزار جمع آوری اطلاعات

10-  روش تحقیق

11-  معرفی جامعه

12-  معرفی نمونه

13-  تعاریف عملیاتی

14-  جدول زمانبندی و بودجه بندی

15-  فهرست منابع

 

 

 

مقدمه

موسیقی یكی از هدفهای زیباست كه از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است كه انسان به یاری آن می تواند كما بیش آنچه رادر ضمیر مكنون و مكتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است كه یك موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه كه نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مكنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سركوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینك بی مناسبت نیست اندكی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.

بعضی از هنرمندان خواسته اند هنرهای زیبا را با هم مقایسه كنند و شدت تأثیر یكی را بر دیگری بیان نمایند ( خصوصاً در تأثیر شعر و موسیقی و اهمیت یكی بر دیگری سخنها گفته اند ولی انگار تأثیر موسیقی در عموم بیش از شعر است و اگر شعر با موسیقی توأم شود و اثرش به مراتب بیش از موسیقی تنها و شعر بی آهنگ است.

توجه خاص جوانان ایرانی به موسیقی و شنیدن آهنگهای بی محتوا كه متأسفانه بیشترین بخش موسیقی رادیوئی و تلویزیونی ما را تشكیل می دهند از طرفی و فراهم نمودن وسایل و موجباتی كه بتوان موسیقی حقیقی را به گوش مردم رسانید از طرف دیگر مرا بر آن داشت كه وضع این هنر را با روشی كه دانشته و تغییراتی كه به ندرت در آن راه یافته مورد تحقیق و بررسی قرار داده و نتایج آن را در اختیار خوانندگان علاقه مند به این هنر قرار دهم.

بیان مسأله

امروزه یكی از مهمترین یكی از مؤثرترین عوامل تفریحی و سرگرم كننده برای جوانان ایرانی گوش دادن به موسیقی است. گرایشات مختلفی نسبت به انواع موسیقی در بین جوانان ایرانی وجود دارد.

جوانان امروز، داستان گذشته موسیقی ما را نمی دانند زیرا در این باره كتابی نوشته نشده است كه بخوانند. موسیقی ما در محیطی اختصاصی به وجود آمده كه چندان به مزاج اجتماع امروز نمی سازد. جوانان نغمه و آهنگی را طالبندكه به آن دل ببندند و سرگرم شوند. ولی چیزی را كه می خواهند نمی جویند. پس دست به دامان موسیقی غربی می شوند. اما چون در همه كس مایه كافی برای فهم آن نیز پیدا نمی شود  به ساده ترین نوع آن كه همان جاز است دل خوش می دارند. ( خالقی ، 1372 )

نوازندگان و خوانندگان هم كه رگ خواب آنها را پیدا كرده اند آن سبك را به گوش ایشان می رسانند و به این ترتیب موسیقی ما را ضایع می كنند ( خالقی، 1366 )

آن چه كه یك شنوندة موسیقی ـ شنونده ای كه خود موسیقیدان نیست ـ از موسیقی دریافت می كند در واقع احساسی است تا تعقلی. با این حال هرچه او دربارة روابط و تأثیرهای متقابل موسیقائی، آگاهی همه جانبه تری كسب كند. این آگاهیها او را بیشتر به دریافت این هنر یاری خواهد رساند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی طبیعت در كارهای ون گوگ امپرسیونیسم (سایر گروه ها)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:22
جمشید راد
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات80
حجم فایل2.451 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

تنها چند عبارت از كتاب تازه‌ای كه از وان گوگ انتشار یافته است نقل می‌كنم. و آن مجموعة نامه‌هائی است كه او به دوستش وان را پارد، نقاش دیگر هلندی نوشته است.

در یكی از نامه‌ها می‌نویسد : «من و شما یك خصیصة مشترك داریم و آن این است كه انگیزه‌های خود را در قلب مردم می‌جوئیم. و یك چیز مشترك دیگر نیز در میان ما هست و آن تمرین كردن از روی نمونه‌های زنده است، از روی واقعیت.»

او كه می‌خواست ترجمان زندگی مردم ساده باشد، در خطاب به آنها می‌گوید:‌ «وظیفة هنر نقاشی آن است كه روشنائی وجود شما را در جهان برپا كند.» و باز می‌نویسد : «انسان‌ها را به كجا می‌خواهم رهبری كنم؟ به سوی فضای آزاد و مرامی كه می‌خواهم به آنها تبلیغ نمایم چیست؟ این است: ای انسان‌ها بیائید تا در راه مقصود خود، وجود خود را وقف كنیم، كار بكنیم با تمام قلبمان، و دوست بداریم آنچه را كه دوست می‌داریم.»

ساده ترین زندگی‌ها را زندگی روستائیان می‌دانست، و بدین جهت بیش از همه به آنان دلبسته بود. می‌نویسد:‌ «چه خوب است كه زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است كه زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است، در برگ‌های زرد. و چه خوب است كه زمستان باشد، توی برف. و پائیز چه خوب است، در برگ‌های زرد. و چه خوب است تابستان، در گندمزارهای رسیده؛ و بهار چه خوب است، لای علفها. آدم در میان دروگرها و زنهای دهقان باشد؛ در تابستان زیر آسمان، در زمستان زیر دودكش سیاه، و بداند كه همیشه اینطور بوده و همیشه همینطور خواهد بود»...

«عقیدة من این است كه یك زن روستائی زیباتر از یك «خانم» است، زن روستائی با آن دامن و ارخالق آبی رنگش، پوشیده از گرد و خاك وصله دار، كه فرسودگی و باد و آفتاب، در آن هزار ریزه كاری ایجاد كرده‌اند؛ ولی همین زن، آن لباس زرق و برق دار «خانم» را بر او بپوشانید، اصلیت خود را از دست می‌دهد.»

«اگر یك تابلو كه دهقانی را نقاش كرده، بوی روغن سوخته، بوی دود، بوی بخار سیب زمینی آب پز از آن متصاعد شود، این خوب است. این نا سالم نیست كه طویله بوی كود می‌دهد. این خوب است. خاصیت طویله همین است. اگر مزرعه بوی خوشة رسیده، یا بوی سیب زمینی، یا بوی فضله یا پهن می‌دهد، این در واقع طبیعی و سالم است. خصوصاً برای شهرنشین‌ها دیدن این تابلوها لازم است. ضرورتی ندارد كه تصویر یك روستائی را آدم عطر آگین بكشد.» و به دنبال آن می‌آورد: «درست است كه من غالبا در بدبختی به سر می‌برم؛ با این حال، نوعی هنجار و تعادل آرام و خالص در وجود من است. من موضوع نقش‌ها و طرح‌های خود را در فقیرترین كلبه‌ها پیدا می‌كنم، و در كثیف ترین كومه‌ها، و با جاذبه‌ای مقاومت ناپذیر به جانب آن مكان‌ها رانده می‌شوم...»

و دوستش وان راپارد، خاطرة‌خود را از وان گوگ پس از مرگ او چنین بیان می‌كند: «ادراك او از زندگی و از هنر، عظیم و فارغ از خودخواهی بود. از این جهت نیز رعب انگیز و زیبا بود. اینكه سرانجام كار او به شوریدگی كشید، نه برای آن بود كه می‌بایست بر ضد عدم تفاهم دیگران و یا حقارت و كوته بینی دیگران به نبردبپردازد، و نه برای آن بود كه تصوراتش دربارة عظمت، به ناكامی برخورد كرده بود؛ نه، علت اینها نبود. علت در خارج از وجود او قرار نداشت، در خود او بود. آنچه ونسان طالب آن بود یك هنر عظیم بود، و نبرد سهمناكی كه او برای دست یافت به آن در پیش گرفته بود، هر هنرمندی را از پای درآورد.»

«من تصور می‌كنم كه هیج طبیعتی نمی‌توانست در برابر این كشش عاطفی و عصبی كه هر لحظه آمادة پاره شدن بود مقاومت ورزد.»

همان احساسی كه وان گوگ در نامه‌هایش كرده، تا حد زیادی روشنگر محتوای آثار اوست و خوب می‌نماید كه چرا این نقاش بی سر و سامان هلندی توانسته است تا این پایه در دوران بعد از خود، در سراسر دنیا نفوذ بگذارد؛ زندگی‌اش نه كمتر از اثرش.

وان گوگ بیان كنندة عمیق انسانیت انسان است؛ بی هیچ خود نمائی، بی هیچ منت گذاردن، با كمال خضوع و بی لحظه‌ای آرام گرفتن. و خود اعلام می‌دارد كه در عین رنج، لذتی وصف ناپذیر از آن می‌برده و در واقع محكوم به این لذت و این رنج هر دو بوده. جز این كاری نمی‌توانسته 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کنترل فرایند PHD وبلاگ نویسی (کامپیوتر و IT)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:22
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات80
حجم فایل209 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

وبلاگ نویسی

 

مقدمه:

 

هدف از استفاده از کنترل تطبیقی (Adaptive control)‏ آن است که کنترلر طراحی شده بدین روش، بتواند در مقابل تغییرات آرام در سیستم و همچنین خطاهای مدل‌سازی پاسخ مناسب بدهد. ‫تفاوت کنترل تطبیقی و کنترل مقاوم آن است که در کنترل تطبیقی نیازی به دانستن بازه کاری سیستم و یا میزان خطای پارامترها نیست. به عبارتی، طراحی از دیدگاه کنترل مقاوم به کنترلری می‌انجامد که در بازه مشخصی به پایداری سیستم می‌انجامد بدون آنکه نیازی به تغییر قوانین کنترلی باشد، ولی، با روش کنترل تطبیقی می‌توان قوانین کنترلی را به گونه‌ای با تغییر شرایط تطبیق داد که سیستم پایدار شود. کنترل تطبیقی به دو روش مستقیم وغیر مستقیم تقسیم بندی می شود که امروزه اکثر مقالات بر روی کنترل تطبیقی مستقیم تمرکز دارد.

مدیریت نصب و راه اندازی و کنترل از وظایف اساسی و اصلی ساخت سیستم های خودکارمی باشد،   در کنترل فرآیند یکی از عمده ترین وظایف مدیریت نصب و راه اندازی و کنترل است. در سیستم های ساختمانی نیز کنترل حلقه بسته در بسیاری از فرآیندهای کنترل شده اجرا شده است. برای دستیابی به کنترل پایدار در حلقه بسته، صدها نفر  الگوریتم های کنترل جدید اختراع کرده اند. با این حال، مشاهده شده است که در بیش از 80 درصد از موارد  الگوریتمهای کنترل حلقه بسته در کاربردهای صنعتی استفاده می شود. در ساختمان ها، این درصد ممکن است حتی بالاتر باشد.

در این فصل ارائه ویژگی های کنترل حلقه بسته، کنترل متناسب، کنترل انتگرال، کنترل مشتق شده، کنترل PID، روش های تنظیم از حلقه های PID و توابع کنترل PID دیجیتال، و همچنین مباحث پیشرفته مربوط به کنترل حلقه بسته، از جمله تنظیم خودکار، کنترل افزایش برنامه ریزی و کنترل خود تنظیم است.

7.1 حلقه های کنترل بسته

بسته به نوع اطلاعات مورد استفاده برای تولید اعمال کنترل در یک سیستم کنترل، سیستم های کنترل را می توان به دو نوع اساسی، حلقه باز طبقه بندی شده و حلقه (بازخورد) بسته شده تقسیم کرد.

شکل 7.1 بلوک دیاگرام تابعی از یک سیستم کنترل حلقه باز را نشان می دهد. در سیستم های حلقه باز، متغیر خروجی فرایند (به عنوان مثال متغیر کنترل شده) توسط اثرات ترکیبی از ورودی اختلال و ورودی های دستکاری شده (به عنوان مثال انرژی و / یا مواد) بدست می آید. که توسط دستگاه راه انداز در پاسخ به سیگنال های دریافتی متنوع کنترل پذیرفته میشود. کنترل کننده، با توجه به مقدار مورد نظر متغیر کنترل شده، یک سیگنال کنترل تولید میکند.

روند اختلال در فرآیند

 

 

ارزش متغیر مورد نظر کنترل

 

 

کنترل

 

 

 

دستگاه

عملگر

 

 

فرآیند

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طراحی و توسعه مسیر BlueBee برای پروتکل ¬های بی¬سیم بلوتوث و ZigBee (کامپیوتر و IT)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:21
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

طراحی و توسعه مسیر BlueBee برای پروتکل ­های بی­سیم بلوتوث و ZigBee

چکیده- حضور همه جانبه­ی نسل­های جدید دستگاه های موبایل با قابلیت بیسیم تعبیه شده در آنها یکی از فناوری های رو به رشد در زمینه شبکه های بیسیم کوتاه برد است. در این مقاله ما پیشنهاد میکنیم که برای طراحی یک ابزار مسیر قدرتمند برای سامانه­های نهفته (embedded systems)، توابع و قابلیتهای پروتکل بیسیم مانند بلوتوث با پردازش داده­ی ساده شده­ی فن آوری­های ZigBee تلفیق شود: یعنی همان سامانه BlueBee. بعلاوه، رویکرد ما طراحی را بر اساس دیاگرام های UML انجام میدهد. همچنین شامل ترکیبی از گره BlueBee است بطوریکه یک پلت فرم منعطف با قابلیت گسترش عملکرد را ارائه میدهد.

کلمات کلیدی- بلوتوث، ZigBee، سامانه­ی نهفته، شبکه­های بیسیم برد کوتاه.

معرفی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

الگوریتمی موثر در یافتن مناطق چگال برای کاوش قوانین ارتباط کمی (کامپیوتر و IT)

يکشنبه 1 بهمن 1396
21:21
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات32
حجم فایل846 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

الگوریتمی موثر در یافتن مناطق چگال برای کاوش قوانین ارتباط کمی

الگوریتم­های بسیاری برای کاوش قوانین روابط بولی ارائه شده است، با این حال، کار اندکی در زمینه کاوش قوانین ارتباط کمی صورت گرفته است. اگرچه ما می­توانیم ویزگی های کمی را به ویژگی های بولی تبدیل کنیم، این رویکرد موثر نبوده و افزایش مقیاس برای موارد ابر ابعاد مشکل است و نیز ممکن است منجر به بسیاری از قوانین ارتباطی نادرست شود. الگوریتم­های تازه طراحی شده برای قوانین ارتباط کمی هنوز بوسیله مشکلات عدم مقیاس پذیری و اختلالات تحت تاثیر هستند. در این تحقیق، الگوریتمی مناسب، DRMiner، با استفاده از نظریه «چگالی» برای در برگرفتن مشخصات ویژگی­های کمی و رویه­ای کارا برای قرار گیری« مناطق چگال» پیشنهاد شده است، DRMiner نه تنها قادر به حل مشکلات رویکردهای قبلی است، بلکه دارای قابلیت افزایش مقیاس مناسبی برای موارد ابر بعد می­باشد. ارزیابی­ها بر روی DRMiner با استفاده از پایگاه­های داده مصنوعی انجام گردید. نتایج نشان داد که DRMiner موثر بوده و دارای قابلیت افزایش مقیاس خطی با افزایش تعداد ویژگی­ها است.

  1. 1.     مقدمه

داده کاوی، کشف موثر ارتباط میان داده­های اساسی در پایگاه­های داده بزرگ، به عنوان یک منطقه مهم برای تحقیق پایگاه داده به رسمیت شناخته شده و نیز توجه بسیاری را با توجه به کاربردهای بسیار در بخش­های بازاریابی، مالی و خرده فروشی در صنعت جذب کرده است. یکی از معمولترین ارائه­ها برای نمایش این روابط قوانین ارتباطی نام دارد که در  منبع 1 توضیح داده شده است (1). در این مدل، مجوعه  مجموعه­ای از داده­ها و ویژگیها است. پایگاه داده DB از مجموعه­ای از تراکنش­ها تشکیل شده است که در آن هر تراکنش زیرمجموعه­ای از عناصر در است. یک دستور ارتباطی ایجابی از فرمبا و است.

معنی دستور این است که تراکنش دارای عناصر در   به احتمال فراوان دارای عناصری در   خواهد بود به طوری که برای مثال استراتژی بازاریابی می­تواند از این ایجاب مشتق شود. برای سنجش مناسب بودن یک دستور ارتباطی از دو سنجه استفاده می­شود: پشتیبانی و قطعیت. دستور ارتباطی ،   را در    پشتیبانی می­کند اگر % از تراکنش­ها در   دارای عناصری در  باشند. دستور ارتباطی یکسان گفته می شود که دارای قطعیت است اگر در میان تراکنش­های دارای عناصر در، از آنها دارای دارای عنصری درنیز باشند. بنابراین، مسئله پیداکردن همه دستورات ارتباطی است که در حداقل قیدهای پشتیبانی و حداقل قیدهای قطعیت از پیش تعیین شده صدق کند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir