پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزیه و تحلیل محیط رقابتی مدیریت استراتژیک پیشرفته (علوم انسانی)

جمعه 29 دی 1396
13:09
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات244
حجم فایل1.563 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

 

 مدیریت استراتژیک

 

آنچه خواهیم آموخت:

 

—چرایی مدیریت استراتژیك

 

—تعریف استراتژی

 

—مفهوم مدیریت استراتژیك

 

—فرایند  عمومی مدیریت استراتژیك

 

—مكاتب استراتژیك

 

—جهت گیری های اساسی در مدیریت استراتژیك

 

—هنر و علم تدوین, اجرا و ارزیابی تصمیمات همه جانبه به منظور توانمندسازی سازمان در دستیابی به اهداف مورد نظر.

 

—

 

—به مجموعه تصمیمات و فعالیتهایی که در راستای تدوین، اجرا و کنترل استراتژی جهت دستیابی به اهداف سازمان رخ می دهند.

 

 

 

—برخی اصل واژه استراتژی را از واژه فارسی ”استربان“ به معنی پیش قراول در لشكر شاهان هخامنشی می دانند.

 

 

 

 

 

 

 

—برخی معتقدندكه اولین بار یونانیها از این كلمه استفاده كردندكه مركب از stratus  به معنی ارتش و ago  به معنای رهبری  است و كاركرد آن بصورت ذیل بوده است:

 

 

 

 

 

 

 

—

راهی است كه رسیدن به هدف را تضمین نموده و جهتگیری سازمانی را برای بكارگیری توانمندی سازمانی و بهرهگیری از فرصتها  فراهم میسازد.

   مقایسهای كه هر سازمانی بین مهارتها، منابع داخلی، فرصتها و ریسكها مینماید و راه مناسب و كارآمدی برای پاسخگوئی به شرایط انتخاب مینماید.

—استراتژیست ها: افرادی هستند که مسئول موفقیت یا شکست سازمان می باشند.استراتژیست ها دارای عنوان های مختلف شغلی هستند مثل مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ، مدیر یا مالکان سازمان. سه مسئولیت استراتژیستها عبارتند از:
—ایجاد یک بستر برای تغییر
—ایجاد تعهد و احساس مالکیت
—ایجاد توازن بین ثبات و نوآوری
—
—بیانیه های مأموریت
—فرصت ها و تهدیدات خارجی
—نقاط قوت و ضعف داخلی
—اهداف بلند مدت
—استراتژی ها
—سیاست ها: سیاست ابزاری است که بدان وسیله می توان به اهداف سالیانه دست یافت.

مینتزبرگ ( 1994 ) تمایز آشكاری بین تفكر استراتژیك و مفاهیمی چون برنامه ریزی استراتژیك قائل است. او اشاره می كند كه برنامه ریزی استراتژیك، تفكر استراتژیك نیست و استدلال می كند كه هركدام از واژه ها بر مراحل مختلفی از فرایند توسعه استراتژی توجه دارند .

از دید وی، برنامه ریزی استراتژیك بر تجزیه وتحلیل تمركز داشته و با تعیین و فرموله كردن استراتژی های موجود سروكار دارد. درحالی كه تفكر استراتژیك بر تركیب تاكید دارد و با استفاده از شهود وخلاقیت یك نگرش منسجم از موسسه ایجاد می كند. او ادعا می كند كه برنامه ریزی استراتژیك فرایندی است كه باید بعد از تفكر استراتژیك اتفاق بیفتد.

—تفكر استراتژیك عبارت از شناسایی استراتژیهای قابل اطمینان كه به خلق ارزش بیشتری برای مشتری منجر می‌شود.
—بر اساس تعریف Bonn,2005 : حل مشکلات استراتژیک در محیطی با پیچیدگی، ابهام و رقابت بالا
—هنری مینزبرگ تفكر استراتژیك را یك نمای یكپارچه از كسب و كار (سازمان) در ذهن می‌داند.

اجزاء تفکر استراتژیک:

.1تفکر سیستمی(دیدن اجزا و ارتباط بین آنها)
.2خلاقیت(خلق محصولات، خدمات، ایده ها و فرایندهای کاربردی و ارزشمند)
.3داشتن چشم انداز
—رهبری استراتژیک فرایندی است برای اثرگذاری بر موفقیت مطلوب چشم انداز که به وسیله رهبران مورد استفاده قرار می گیرد
—رهبری استراتژیک عبارت است از توانایی ایجاد چشم انداز استراتژیک برای سازمان و ایجاد انگیزه در دیگران برای پذیرش آن چشم انداز .

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مدیریت استراتژیک پیشرفته، تعاریف و فرایندهای آن (علوم انسانی)

جمعه 29 دی 1396
13:08
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات54
حجم فایل3.546 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود



—برخی اصل واژه استراتژی را از واژه فارسی ”استربان“ به معنی پیش قراول در لشكر شاهان هخامنشی می دانند.

 

—برخی معتقدندكه اولین بار یونانیها از این كلمه استفاده كردندكه مركب از stratus  به معنی ارتش و ago  به معنای رهبری  است و كاركرد آن بصورت ذیل بوده است:

 

—

راهی است كه رسیدن به هدف را تضمین نموده و جهتگیری سازمانی را برای بكارگیری توانمندی سازمانی و بهرهگیری از فرصتها  فراهم میسازد.

   مقایسهای كه هر سازمانی بین مهارتها، منابع داخلی، فرصتها و ریسكها مینماید و راه مناسب و كارآمدی برای پاسخگوئی به شرایط انتخاب مینماید.

—استراتژیست ها: افرادی هستند که مسئول موفقیت یا شکست سازمان می باشند.استراتژیست ها دارای عنوان های مختلف شغلی هستند مثل مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ، مدیر یا مالکان سازمان. سه مسئولیت استراتژیستها عبارتند از:
—ایجاد یک بستر برای تغییر
—ایجاد تعهد و احساس مالکیت
—ایجاد توازن بین ثبات و نوآوری
—
—بیانیه های مأموریت
—فرصت ها و تهدیدات خارجی
—نقاط قوت و ضعف داخلی
—اهداف بلند مدت
—استراتژی ها
—سیاست ها: سیاست ابزاری است که بدان وسیله می توان به اهداف سالیانه دست یافت.

مینتزبرگ ( 1994 ) تمایز آشكاری بین تفكر استراتژیك و مفاهیمی چون برنامه ریزی استراتژیك قائل است. او اشاره می كند كه برنامه ریزی استراتژیك، تفكر استراتژیك نیست و استدلال می كند كه هركدام از واژه ها بر مراحل مختلفی از فرایند توسعه استراتژی توجه دارند .

از دید وی، برنامه ریزی استراتژیك بر تجزیه وتحلیل تمركز داشته و با تعیین و فرموله كردن استراتژی های موجود سروكار دارد. درحالی كه تفكر استراتژیك بر تركیب تاكید دارد و با استفاده از شهود وخلاقیت یك نگرش منسجم از موسسه ایجاد می كند. او ادعا می كند كه برنامه ریزی استراتژیك فرایندی است كه باید بعد از تفكر استراتژیك اتفاق بیفتد.

—تفكر استراتژیك عبارت از شناسایی استراتژیهای قابل اطمینان كه به خلق ارزش بیشتری برای مشتری منجر می‌شود.
—بر اساس تعریف Bonn,2005 : حل مشکلات استراتژیک در محیطی با پیچیدگی، ابهام و رقابت بالا
—هنری مینزبرگ تفكر استراتژیك را یك نمای یكپارچه از كسب و كار (سازمان) در ذهن می‌داند.

اجزاء تفکر استراتژیک:

.1تفکر سیستمی(دیدن اجزا و ارتباط بین آنها)
.2خلاقیت(خلق محصولات، خدمات، ایده ها و فرایندهای کاربردی و ارزشمند)
.3داشتن چشم انداز
—رهبری استراتژیک فرایندی است برای اثرگذاری بر موفقیت مطلوب چشم انداز که به وسیله رهبران مورد استفاده قرار می گیرد
—رهبری استراتژیک عبارت است از توانایی ایجاد چشم انداز استراتژیک برای سازمان و ایجاد انگیزه در دیگران برای پذیرش آن چشم انداز .

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد

جمعه 29 دی 1396
13:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات26
حجم فایل397 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:26 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

نکاتی که در  تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد

سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی

کاربرد های تحقیقات بازاریابی

مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مساله

تعیین و تنظیم فرضیه ها

طراحی تحقیق

مشخص کردن نوع تحقیق

تعیین منابع کسب اطلاعات

داده های اولیه

داده های ثانویه

انواع تحقیق

 طراحی و انتخاب نمونه

نمونه گیری احتمالی

نمونه گیری غیر احتمالی

نمونه گیری تصادفی ساده

نمونه گیری طبقه بندی شده

نمونه گیری خوشه ای

نمونه گیری منطقه ای

جمع آوری داده ها

مشاهده

نظر خواهی یا نظر سنجی

آزمایش

تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها

نحوه ارائه نتیجه تحقیق

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقالات مدیریت دانش- مجموعه پنجم (مدیریت)

جمعه 29 دی 1396
13:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات173
حجم فایل4.468 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش  می باشند .

مقالات مدیریت دانش  مجموعه پنجم    

این مجموعه  شامل   10مقاله در ارتباط با  مدیریت دانش  می باشد .

فایل کلیه مقالات PDF

لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  

تعداد صفحات مقالات 173

حجم فایل زیپ دانلودی  4.5 MB

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف     عنوان مقاله         تعداد صفحات

3540    نقش و وظایف مدیریت دانش محور در موفقیت مدیریت زنجیره تامین       9

3541    تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن   35

3542    تسهیم دانش و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی (مورد مطالعه: بانک پارسیان)        22

3543    ارائه الگوی توفیق مدیریت دانش      18

3544    بررسی رابطه فرایند چرخه ای دانش و نرخ بازده سرمایه 16

3545    ارزیابی عوامل بحرانی مدیریت دانش در کسب و کار های مبتنی بر پروژه با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری       12

3546    مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت­های کوچک و متوسط    16

3547    تجاری سازی؛ عاملی موثر در رشد بنگاههای دانش بنیان و توسعه اقتصاد ملی        8

3548    تعیین کارایی مراکز و واحدهای پژوهشی تیم محور بارویکرد مدیریت دانش واستفاده ازمدلCAFوDEA       23

3549    ارزیابی زمینه های استقرار سازمان هولوگرافیک در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان     14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقالات مدیریت دانش- مجموعه چهارم (مدیریت)

جمعه 29 دی 1396
13:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات246
حجم فایل3.94 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقالات مدیریت دانش  مجموعه چهارم    

این مجموعه  شامل   10مقاله در ارتباط با  مدیریت دانش  می باشد .

فایل کلیه مقالات PDF

لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  

تعداد صفحات مقالات 246

حجم فایل زیپ دانلودی  3.9 MB

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف      عنوان مقاله            تعداد صفحات

3530      تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان   25

3531      نقش عوامل فناورانه در موفقیت مدیریت دانش در سازمان         20

3532      الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش       27

3533      نقش سرمایه های اجتماعی در تسهیل اقدامات مدیریت دانش     24

3534      بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش        36

3535      بکارگیری سیستمهای دینامیکی جهت تحلیل تأثیر مدیریت دانش بر تعالی سازمان       14

3536      نقش سرمایة اجتماعی در اثربخشی مدیریت دانش (مطالعة موردی)           28

3537      استراتژی مدیریت دانش کسب و کار         15

3538      چارچوبی برای فرآیندهای مدیریت دانش در زنجیره تأمین          33

3539      مقایسه تکنیک های استخراج دانش و ارائه یک متدولوژی ساخت یافته به منظور مستندسازی دانش            24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقالات مدیریت دانش- مجموعه سوم (مدیریت)

جمعه 29 دی 1396
13:07
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات229
حجم فایل4.189 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقالات مدیریت دانش  مجموعه سوم   

این مجموعه  شامل   10مقاله در ارتباط با  مدیریت دانش  می باشد .

فایل کلیه مقالات PDF

لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه  

تعداد صفحات مقالات 229

حجم فایل زیپ دانلودی  4.2 MB

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف      عنوان مقاله            تعداد صفحات

3520      شبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها به منظور ایجاد وتلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش         30

3521      مدل مدیریت دانش در معاونت های نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور         24

3522      رابطه توانمندسازهای مدیریت دانش با فرایندهای مدیریت دانش   24

3523      طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری      22

3524      مقایسه تکنیک های استخراج دانش و ارائه یک متدولوژی ساخت یافته به منظور مستندسازی دانش           24

3525      بررسی رابطه بین تواناسازندههای مدیریت دانش و پاسخگویی در صنعت کاشی و سرامیک ایران؛ پژوهش آمیخته اکتشافی            24

3526      تاثیر شایستگی های اجتماعی افسران بر موفقیت مدیریت دانش ، مطالعه موردی         28

3527      بررسی رابطه اقتصاد مقاومتی، گرایش کارآفرینانه و مدیریت دانش 14

3528      بررسی رابطه آمادگی سازمان برای استقرار مدیریت دانش و عملکرد سازمانی با رویکرد مدل تعـالی سازمان(EFQM)   17

3529      شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در دانشگاه ها     22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تعاریف، قوانین و فرمولهای الکتریسیته (فنی و مهندسی)

جمعه 29 دی 1396
13:07
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل197 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود



الکتریسیته و مغناطیس

 

 

تئوری الکترونی اتم

 

اثر بارهای الکتریکی بر یکدیگر و قانون کولن

 

میدان الکتریکی و شدت میدان

 

میدان الکتریکی یکنواخت

 

اختلاف پتانسیل و تغییرات انرژی پتانسیل

 

خازن

 

شدت جریان و مقاومت الکترکی

 

نیرو محرکه و محاسبه اختلاف پتانسیل و شدت جریان در مدار

 

توان وراندمان

 

مقاومت

 

مدارهای خازن و مقاومت

 

اتصال مدارها

 

مغناطیس

 

مواد

 

آهن ربا

 

نیروی وارد بر بار در میدان مغناطیسی

 

نیروی وارد برسیم حامل جریان در میدان مغناطیسی

 

نیروی حاصل از دویا چند سیم بار دار

 

شدت میدان در یک سیم پیچ

 

جریان القائی و قانون لنز

 

قانون القای الکترومغناطیس

 

محاسبه جریان خود القائی

 

محاسبه ضریب خود القائی

 

جریان متناوب

 

مدار جریان متناوب

 

توان تلف شده در مقاومت

 

 

 

 

 

 

 

تئوری الكترونی اتم

اتم از ذرات كوچكتری به نامهای الكترون-پروتون ونوترون تشكیل شده است كه الكترونها دارای بارمنفی،پروتونها دارای بار مثبت ونوترونها بدون بارند تعداد الكترونها و پروتونهای یك اتم در حالت عادی برابرند پس بار اتم در حالت عادی برابر صفر است

 

 

 

 

تولید الكتریسته بروش مالش

اگر یك میله شیشه ای را به پارچه ابریشمی مالش دهیم هردوجسم الكتریسیته دار می شود زیرا شیشه تعدادی الكترون از دست می دهد و پارچه الكترون می گیرد پس شیشه دارای بار مثبت و پارچه به همان مقدار دارای بار منفی می گردد بار ایجاد شده در شیشه و پارچه در محل تماس باقی می ماند

اجسام رسانا و نارسانا

بعضی از اجسام مانند فلزات كه الكتریسته را به خوبی از خود عبور می دهند رسانا نامیده می شود در این اجسام الكترونهای آزاد اتم براحتی در شبكه بلوری جسم حركت می كنند و عمل رسانایی را انجام می دهند اجسامی كه الكترونهای آزاد برای هدایت الكترونی ندارند و نمی توانند الكتریسیته را ازخود عبور دهند نارسانا یا عایق نامیده میشود

پخش بار الكتریكی در اجسام رسانا

اگر جسم رسانایی بر روی پایه عایقی قرار گیرد و در اثر مالش باردار شود بار تولید شده در آن در سطح خارجی پخش می شود طوریكه در لبه ها و قسمتهای نوك تیز چگالی سطحی بار بیشتر از سایر قسمتها می باشد

چگالی سطحی

مقدار بار الكتریكی موجود در واحد سطح را چگالی سطحی می نامند

مساحت خارجی جسم/مقدار بار = چگالی سطحی

 

 

اثر بارهای الكتریكی بر یكدیگر و قانون كولن

دو بار همنام یكدیگر را دفع و دو بار غیر همنام یكدیگر را جذب می كنند مقدار نیروی دافعه و جاذبه طبق قانون كولن با حاصلضرب اندازه بارها نسبت مستقیم وبا مجذور فاصله دو بار نسبت عكس دارد و به جنس محیط نیز بستگی دارد

 

 

میدان الكتریكی

قسمتی از فضای اطراف یك بار الكتریكی را كه در آن آثارجاذبه و دافعه الكتریكی وجود دارد میدان الكتریكی می نامند

شدت میدان الكتریكی

شدت میدان الكتریكی  در هر نقطه برابر است با نیروی وارد بر واحد مثبت الكتریكی واقع در آن نقطه

 

 

شدت میدان حاصل از یك بار نقطه ای

 

بار نقطه ای  q

در نقاطی به فاصله r

تعیین جهت میدان الكتریكی در هر نقطه

در هر نقطه از میدان الكتریكی برای تعیین جهت میدان می توان بار مثبت آزمون را در آن نقطه فرض كرده جهت نیروی وارد بر آن را تعیین كرد كه همان جهت میدان است

خطوط میدان

خطوطی فرضی هستند كه در هر نقطه مماس بر بردار شدت میدان آن نقطه می باشد و جهت آن جهت میدان را در هر نقطه نشان می دهد

میدان حاصل از چند بار نقطه ای

میدان حاصل از دو یا چند بار نقطه ای عبارتست از بر آیند میدانهای حاصل از بارها در هر نقطه

شدت میدان در یك جسم هادی باردار

در یك جسم هادی باردار شدت میدان در تمام نقاط داخلی و سطح خارجی هادی برابر صفر است ولی در نقاط خارج از جسم میدان وجود دارد

میدان الكتریكی یكنواخت

میدانی است كه در آن شدت میدان چه از لحاظ مقدار وچه از لحاظ امتداد و جهت ثابت باشد مانند میدان الكتریكی دو صفحه موازی نزدیك بهم

اختلاف پتانسیل بین دو صفحه v

   d  فاصله بین آنها  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اختلاف پتانسیل

اختلاف پتانسیل الكتریكی عامل برقراری جریان از نقطه ای به نقطه دیگر است كه همواره جریان از پتانسیل زیاد به پتانسیل كم برقرار است

 

پتانسیل صفر

در هر میدان الكتریكی نقطه ای بعنوان پتانسیل صفر یا زمین الكتریكی تعریف می شود كه پتانسیل نقاط دیگر نسبت به آن نقطه سنجیده می شود

 

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی( فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران

جمعه 29 دی 1396
13:06
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل492 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی( فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:32 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب در حجم 32 اسلاید با عنوان "برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی " می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

سطوح سازمانی شرکتها

برنامه استراتژیک کلان شرکت

فلسفه وجودی شرکت

مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند

شناسایی واحد های خود گردان

تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها

روش گروه مشاوران بوستون

روش جنرال الکتریک

برنامه ریزی استراتژیک واحدها

رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی

فرایند بازاریابی

تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی

 جستجو و انتخاب بازارهای هدف

طراحی استراتژی بازاریابی

 برنامه ریزی برای برنامه های بازاریابی

سازماندهی، اجراو کنترل کلیه فعالیت های بازاریابی

عناصر آمیخته بازاریابی

ماهیت و محتوای برنامه بازاریابی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آموزش ثبت الکترونیکی دادخواست (آموزشی)

جمعه 29 دی 1396
13:06
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات161
حجم فایل1.695 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آموزش گام به گام و تصویری ثبت الکترونیکی دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

در یک فایل PDF  با ١٦١ صفحه به قیمت 7٠٠٠ تومان

شامل:

١-آموزش گام به گام ثبت الکترونیکی دادخواست در سایت عدلیران   http://www.adliran.ir

٢-عنوان ١٨٠ دادخواست قابل ثبت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

٣-شرح ١٨٠ دادخواست قابل ثبت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

٤-مدارك و منضمات مورد نیاز جهت ثبت انواع دادخواست

قابل استفاده برای وکلا و مشاوران و نمایندگان حقوقی و منشی آنها و دفاتر خدمات حقوقی وکلیه اشخاصی که می خواهند دادخواستشان را خودشان ثبت کنند و وقت خود را در صف های طولانی و وقت گیر ثبت دادخواست  تلف نکنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پکیج کامل اموزش کسب درامد ازطریق تلگرام (بازاریابی و امور مالی)

جمعه 29 دی 1396
13:06
جمشید راد
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات35
حجم فایل1.214 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir