گزارش کارآموزی در محل احداث پارک ناز (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش کارورزی در محل احداث پارک ناز

محل پروژه : منطقه 22 شهرداری – میدان امیر کبیر – خ هوا نیروز – محل احداث پارک ناز

کارفرما: شهرداری منطقه 22

پیمانکار : شرکت آرمه تاب بنیان

ماشین آلات و وسایل مورد استفاده: مساحت پارک 12.000 متر مربع

لودر: برای انجام خاکبرداری های اولیه و تسطیح اولیه سطح خاک

بیل بکهو: برای اجرای کنده کاری کانال ها و تراشه های حمل کابل ای برق ، چراغ های پارک

تراکتور بیل: برای تسطیح خاک در محل های خاکریزی معابر پیاده رو

بتونیر: برای ساخت بتن، برای اجرای جدول کاری و بتن ریزی فونداسیون دفتر پارک

کامیون: برای محا مصالح (شن ، ماسه ، خاک ، کف پوش بتونی و ...)

نیسان وانت: برای حمل سیمان پاکتی و حمل آهن آلات و سایر مصالح در ابعاد کوچک

جرثقیل: برای حمل و جابجایی کانکس دفتر اجرایی

غلتک دیزل یا تن: برای متراکم سازی خاک های دستی ریخته شده  در محل زیر جداول و همچنین فیرهای اجرائی کپوش بتنی برای جلوگیری از نشت خاک

دستگاه جوش برقی : برای اجرای اسکلت فلزی ساختمان دفتر پارک

ویبراتور بنزینی : برای ویبره کردن بتن فونداسیون دفتر پارک

بیل و کلنگ و فرغون و انبر آرماتوربندی و ... نیز سایر وسایل مورد استفاده   می باشند.


قاب فلزی : جهت قالب بندی کنار جدول برای بتن تقویتی و پایه چراغ های بتنی اقدامات مورد نیاز برای اجرای موضوعات پیمان:

اجرای جدول کاری

اجرای کفپوش بتنی

اجرای سنگ کاری

اجرای ساختمان دفتر پارک با جزئیات زیر :

اجرای فوندانسیون

اجرای اسکلت فلزی

اجرای دیوار آجری

نصب چارچوب درب و پنجره ها 

لوله کشی و تاسیسات

اجرای سقف کاذب رابیس

اجرای گچ و خاک دیوارها

سیم کشی برق و تلفن

سفید کاری

اجرای کاشی و سرامیک و تاسیسات مربوط به سرویس

حفر چاه های فاضلاب و ارت

شرح جزئیات :

 

برای شروع کار ابتدا عملیات نقشه برداری برای بدست آوردن سطح اولیه کار پروژه توسط دوربین های نقشه برداری نیوو و تئودولیت انجام شد و پس از بدست آوردن سطح مناسب عملیات خاکبرداری توسط لودر انجام شد و خاکهای مازاد برداشته شد و به محل گود انتقال یافت و سپس در محل های لازم خاک جدی مرغوب ریخته شد. به دلیل وجود آسفالت در قسمت های مختلف زمین ، خاک برداشت شده نامناسب تشخیص داده شد و به گود انتقال پیدا کرد و قابلیت استفاده مجدد برای --- مورد نظر را نداشت و به همین سبب مجبور به حمل توسط پیاده سازی نقشه و گچ ریزی در محل توسط بیل انجام شد و خاک های حاصل از این خاکبرداری در کنار تراشه های مذکور قرار گرفت تا پس از عملیات کابل کشی مجدداً به داخل محل ها برگردادنده شود.

البته عملیات کابل کشی مجدداً به داخل  محل ها برگردانده شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش کارآموزی کارگاه شرکت زیمنس قسمت روتور (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات68
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

به نام خدا

گزارشی که مقابل روی شما می باشد ماحصل بازدید اینجانب به همراه چند تن از مهندسین و تکنسین ها از شرکت زیمنس در کارگاه Rotor می باشد.

در تهیه این گزارش سعی بسیار شده تا مطالب از ترتیب و نظم خاصی برخوردار باشد تا خواننده این گزارش از روند انجام کار بصورت گام به گان مطلع گردد. جهت حصول به این مهم از روش مشاهده و نحوه انجام کار و ترتیب انجام کار و انطباق مشاهدات، دستورالعمل (EMD) استفاده شده است.

در این گزارش سعی بسیار شده مطالب و تصاویر از هماهنگی خاصی برخوردار باشد تا خواننده را در درک مطالب یاری دهد.

مطالب مطرح شده در این گزارش بر اساس (EMD) 1470/000 می باشد. در ضمن یا هماهنگی هایی که مسئولین محترم در آلمان انجام دادند اینجانب توانستم علاوه بر دوره بلیدگذاری روتور مدتی زمان کوتاهی هم در قسمت سیل زنی و دیبور آموزش دیده و تجربه جدیدی کسب کنم.

متاسفانه زمان آموزش دیبور روتور بسیار کوتاه بود و اینجانب موفق به دیدن دیبور کردن روتور E-Type نشدم، بلکه روتور از نوع H را مشاهده کردم. و هیچ مدرک و سندی در اختیارم قرار داده نشده  و اپراتورها در جواب سوال من می گفتند که پلیسه گیری کاری تجربی و چشمی است و اینجانب هم تمام توان خود را به کار برده تا بتوانم از این دانش بهره مند شوم.

در پایان از تمام مسئولین قدردانی و تشکر می نمایم که این فرصت را به اینجانب داده اند تا بتوانم از دانش روز بهره مند شوم.

  1. مشخصات روتور توربین بخار E-Type

1-1 آشنایی :

این روتور دارای شفتی به طول mm6239  می باشد که برروی این شفت 31 ردیف بلید از نوعهای مختلف می نشینند.

بلیدهای روتور به 3 دسته تقسیم می شوند.

1-TX  blades

2-F  blades

3-ND  blades

بلیدهای TX که 28 ردیف اول را شامل می شوند.

بلیدهای F فقط ردیف 29 را شامل می شوند.

Nd blades with fir-Tree Root هم ردیف 30 و 31 را شامل می شوند.

ردیف 1-24 روتور را پوسته innere casing را پوشش می دهد که HP blades گفته می شود (طبق گفته EMD به آن IP می گویند).

و ردیف 25 تا 29 را پوسته quide blade carrier شامل می شود که به LP می گویند.

و ردیف 30-31 را پوسته Stationary blade ring شامل می شود که LP تقسیم بندی می شوند.


2-1 قسمتهای روتور

1-کاور سر شفت

2-دندانه های سر شفت

3-محل قرارگرفتن یاتاقان

4-محل قرار گرفتن سیگمنت out cassing

5-محل قرارگرفتن سیگمنت inner cassing

6-پوسته inner cassing   (st 1-24)

7-سوراخ بالانسینگ

8-پوسته گایلد بلید کریر guid blade carrier (st 25-29)

9-پوسته stationary blade ring (st 30-31)

10-محل بالانس کردن پره ها

11-شفت سیل cassing

12-بیرینگ سیل casing

13-انتهای شفت نشیمنگاه یاتاقان

 


3-1 تفاوت بلید F و TX:

بلید TX از سمت Pressure Surface صاف و از سمت Suction surface به صورت مخروطی است در نتیجه بلید TX دارای زاویه Conus (مخروطی) می باشد. و شراد از رو به رو به شکل متوازی الاضلاع می باشد.

بلید F: از دو جهت حرکت Root به شراد، دارای 2 زاویه Conuse می باشد.

و شکل شراد آن به صورت Z می باشد.

و دو نوع بلید فوق در Root با هم تفاوتی ندارند.

 

4-1 تفاوت بلیدهای R و L و روش شناسایی آن ها (blade):

دو نوع blade ثابت در توربین بخار مورد استفاده قرار می گیرد که blade راست (R) و blade چپ (L) می باشد. اگر blade را طوری در مقابل خود برروی میز قرار دهیم قسمت ریشه blade (Root) مقابل ما و قسمت شراد یا caver plate دورتر از ما قرار گیرد و قسمت سطح فشار blade، Soction Surface در پایین و قسمت Pressure Surface در بالا بماند.

اگر خمیدگی به سمت راست باشد یعنی بخار را به سمت راست هدایت کند و blade از نوع R می باشد و اگر خمیدگی به سمت چپ باشد یعنی بخار را به سمت چپ هدایت کند blade از نوع L می باشد.

در توربین بخار E-type همه bladeها از نوع R می باشند.

5-1 تعریف شراد یا cover plate:

منظور از cover plate یا شراد در هر blade به قسمت انتهای blade گفته می شود که بعد از مونتاژ bladeها برروی شیار stage مخصوص خود این cover plateها با یکدیگر تشکیل یک Ring دایره ای شکل می دهند که بعد از تیریم سطح شراد و درآوردن شیار seal، سیل زنی آغاز می شود در Rotor سطح شراد بلندتر از سطح Root می باشد. (برعکس استاتور)

سنگ زنی ما برروی suction surface می باشد.


2- DIBOR

پلیسه گیری (DIBOR) شامل:

1-معرفی ابزار

2-نحوه کار

3-نکات ایمنی

 

1-2 معرفی ابزار

انواع فرز انگشتی 3mm

مینیاتوری 90 

گرندر بلند

دستکش

لباس مخصوص سفید رنگ

شیلد

اسکاچ

پرچمی

انبردستی

شلنگ باد و ارگان

سمباده P80

2-2 نحوه کار:

اپراتورها باید با پوشیدن لباس مخصوص (سفیدرنگ) و دستکش و زدن شیلد و آماده کردن وسایل و ابزار مشغول کار می شوند.

شفت برروی فیکسچرهای مخصوص گذاشته، این شفت بوسیله غلطک هایی بر روی فیکسچرها می چرخد و با فشار دادن یک اهرم پایینی این کار انجام می شود.

اپراتورها ابتدا با انبردست مشغول کندن پلیسه های بلند می شوند

برای زدن تمام پلیسه ها اپراتور در یک سمت نشسته و با چرخش شفت برروی فیکسچر براده برداری می کند و در پایان به سمت دیگر شفت رفته و مشغول گرفتن پلیسه ها به همین طریق می شود.

برای زدن پلیسه ها:

1-GROOVE: ابتدا باید به طریق صحیح نشست به طوری که GROOVE در راستای سینه ما قرار بگیرد و برای زدن GROOVE دست به 3 وضعیت گرفته می شود.

وضعیت دست: DIBOR

الف: بار اول هدف گرفتن پلیسه های کل است، پس تقریباً مینیاتوری 90 موازی ریشه کاجی قرار می گیرد. شکل 572

ب: بار دوم کمی زاویه به مینیاتوری داده و هدف زدن پخ اولیه برروی سطح می باشد.

ج: بار سوم زاویه 45 تا 60 به مینیاتوری داده و زدن سطح و درآوردن شکل مطلوب.

***

نحوه زدن out و in در GROOVE:

الف) حرکت از لبه GROOVE: تا لبتدای برآمدگی کاجی.

ب) از پایین برآمدگی کاجی یک مرتبه به سمت بالا رفته و تا لبه بر آمدگی دوم کاجی حرکت می کنیم و همین کار برای برآمدگی بعدی انجام می دهیم.

ج) در مرحله بعدی یک مرتبه تا انتهای GROOVE می رویم.

د) در آخر هم با فرز مخصوص پولیش می زنیم.

پلیسه گیری سرریشه Fir-tree: براده برداری در حد حرکت یکبار مینیاتوری برروی سطح؛ پلیسه گیری جزئی می باشد.

پلیسه گیری محل نشستن لاک پین یا کلم: پلیسه گیری با مینیاتوری 90 و مقدار براده برداری هم به صورت پخ زیاد یا همانند ریشه کاجی می باشد

پلیسه گیری محل قرارگرفتن پلیت ها: پلیسه گیری در حد تمیز کردن و جزئی می باشد.

پلیسه گیری لبه های شفت (Shaft):

برای پلیسه گیری لبه های سوراخ سر و ته شفت و مشابه آن از فرز انگشتی مخروطی استفاده می کنیم.

پلیسه گیری سطح دندانه:

سطح دندانه های سر شفت هم با مینیاتوری 90 و پخی در حدود mm1 زده می شود.

پلیسه گیری سوراخ های بالانسینگ:

به وسیله فرزگرندر و پرچمی لبه های سوراخ های بالانسینگ در حد جزئی پلیسه گیری و پولیش می شد.

نکته: در ادامه باید گفت کد اپراتور تاکید بسیار به گرفتن مینیاتور با دو دست داشت تا از قلاب و لرزش مینیاتور جلوگیری شود.

سنباده 80 برای شیارهای (innercasing) و سطح دندانه های شفت (shaft) استفاده می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش کارآموزی دادگاه عمومی (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات284
حجم فایل160 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

     گزارش شماره 1

فصل اول

نام مرجع کارآموزی : دفتر کرج شعبه 13 دادگاه عمومی   

نام سرپرست : آقای حسینی مدیر دفتر شعبه

مساله مطروحه مربوط به : دفتر دادگاه بدوی

نام و مساله مورد کارآموزی : ثبت دادخواست و تکمیل آن و صدور قرارداد دادخواست توسط مدیر دادگاه .

شماره پرونده : 83/48ع/13

طرح و نتایج حاصله از پرونده و اقدامات جاری : خواهان مریم دادخواستی به خواسته مطالبه مهریه به طرفیت خوانده رحمان به دادگاه تقدیم نموده و دادگاه د ر خصوص دعوی خواهان با توجه به دادخواست تقدیمی و مندرجات آن و اینکه خوانده عندالمطالبه ملزم به پرداخت مهریه بوده و دلیلی بر عدم پرداخت ارائه ننموده است مستنداً به مواد 198 قانون آئین دادرسی مدنی و مواد 1119 و 1120 و 1121 قانون مدنی خوانده را به پرداخت مهریه مقرر در عقدنامه محکوم نمود آقای رضا در دادخواستی تقاضای اعسار از هزینه دادرسی و پرداخت نقدی محکوم به را نموده است دادگاه با توجه به دادخواست نامبرده و اظهارات وی مبنی بر اینکه از پرسنل سپاه می باشد و غیر از یک منزل مسکونی و یک ماشین دارایی دیگری ندارد و این اظهارات مورد تائید شهود وی قرار گرفته و خوانده دلیلی بر ملائت خواهان ارائه ننموده است مستنداً به مواد 502 و 505 و 506 قانون آئین دادرسی مدنی حکم به اعسار وی از هزینه دادرسی و پرداخت نقدی محکوم به تقسیط آن به اقساط ماهانه 60 هزارز تومان صادر نمود. در ضمن آقای رضا در این پرونده دادخواست دیگری به خواسته ابطال اجراییه به طرفیت خانم مریم به دادگاه تقدیم نمود که به دلیل عدم شناسایی خواهان در محل و نامعلوم بودن محل اقامت وی بر دادگاه دفتر به موجب ماده 56 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دادخواست وی را صادر نمود.

شماره پرونده:  83/24ع/13

طرح و نتایج حاصله از پرونده و اقدامات جاری : خواهان احمد دادخواستی به خواسته صدور قرار تأمین خواسته به طرفیت خوانده اصغر به دادگاه تقدیم نموده است در تاریخ 22/1/83 اخطار رفع نقصی برای خواهان فرستاده شد که ظرف 5 روز رونوشت مدارک استنادی خود را به تعداد خواندگان بعلاوه یک نسخه به انضمام اضل مدارک به دفتر دادگاه تقدیم نماید و چون خواهان در مهلت مقرر قانونی مبادرت به تکمیل پرونده ننموده است طبق ماده 85 قانون آیین دادرسی مدنی دفتر قرار  رد دادخواست نامبرده را صادر نمود. مقرر شد ظرف 10 روز پس از ابلاغ اعتراض در همین دادگاه می باشد.

نتیجه گیری و تجربیات کارآموز : در مورد هر دادخواست پس از الصاق تمبر قانونی و پرداخت هزینه دادرسی و ثبت در واحد رایانه توسط معاونت قضایی به یکی از شعب حقوقی ارجاع می گردد. مدیر دفتر دادگاه پس از وصول دادخواست تاریخ تسلیم را قید می کند تاریخ رسید دادخواست به دفتر تاریخ اقامه دعوی است سپس د ادخواست را از نظر پرداخت هزینه دادرسی و هزینه های لازم دیگر ورعایت موارد قانونی و منظمات آن بررسی نموده در صورت ناقص بودن دادخواست اگر نقص از نظر همان دادگاه است و در صورت ناقص بودن از جهات دیگر اخطار رفع نقصی برای خواهان می فرستد در صورتی که خواهان ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ رفع نقص ننماید مدیر دفتر قرار رد دادخواست صادر می نماید که این قرار هم ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در همان دادگاه است.

مهر شعبه                          امضای سرپرست

 

 

    گزارش شماره 2

نام مرجع کارآموزی : دفتر شعبه 13 دادگاه عمومی

نام و سرپرست : آقای حسینی مدیر دفتر شعبه

مساله مطروحه مربوط به : دفتر دادگاه بدوی

نام و مساله مورد کارآموزی : انواع اوراق قضایی

پس از تکمیل پرونده مدیر دفتر پرونده را به دادگاه می فرستد دادگاه در صورت کامل بودن پرونده آن را با دستور تعیین وقت به دفتر اعاده می نماید. مدیر دفتر دو نوع وقت در مورد هر پرونده تعیین می نماید : 1- وقت رسیدگی معین و مقرر وقتی است که دادرس به دعوی رسیدگی نموده در صورت آماده بودن پرونده رای مقتضی صادر وگرنه وقت رسیدگی دیگری تعیین می گردد. 2- وقت احتیاطی: در صورتی که پرونده آماده برای صدور رأی نباشد و استعلامی باید از ثبت  شود یا شهود باید شهادت دهند یا هزینه کارشناسی باید پرداخت با قرار اجرا شود وقت احتیاطی تعیین می شود و این وقت به طرفین ابلاغ نمی شود و منظور از وقت احتیاطی این است که تا انجام اقدامات مورد نظر دادگاه و فراهم آمدن مقدمات کار نظارت دفتر بر پرونده باقی بماند و پرونده از جریان رسیدگی خارج نشود. 3- خارج از نوبت که به دستور قانون یا مقامات ذیصلاح بدون رعای نوبت دفتر اوقات تعیین می شود.

مدیر دفتر اوراق قضایی را صادر و دریافت و برای ابلاغ ارسال و بر نحوه ابلاغ نظارت می نماید. اوراق قضایی هر کدام جزئی از محتویات پرونده را تشکیل می دهند و عبارتند از :

1- دادخواست : فرم چاپی مخصوص و مهمترین برگ قضایی است که بوسیله آن خواهان به طرفیت خوانده اقامه دعوی یا خواسته ای را نزد مرجع قضایی صالح مطرح می نماید.

2- اظهارنامه : اوراقی که هر کس قبل از تقدیم دادخواست می تواند حق خود را به وسیله آن از دیگری مطالبه نماید.

3- اخطاریه : دعوتنامه ای است که بوسیله آن طرفیت دعوی گواهان و سایر اشخاصی که حضورشان در دادگاه لازم است دعوت می شوند و در آن نام و نام خانوادگی محل اقامت اخطار شونده وقت حضور تاریخ حضور علت حضور قید می شود.

4- احضاریه : ورقه ای است رسمی که در آن قاضی به حضور کسی اعم از متعم مطلع به دادگاه امر می نماید.

5- برگ جلب : ورقه ای است رسمی که بوسیله آن متهم جلب می شود.

مهر شعبه                         امضاء سرپرست

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گزارش کار‌آموزی کارگاه ریخته گری (گزارش کارآموزی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل56 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

عنوان                                  صفحه

  1. مقدمه..................................... 6
  2. آشنایی با کارگاه ریخته گری................ 8
  3. ماهیچه سازی............................... 15
  4. عناصر اصلی ذوب............................ 17
  5. بازرسی و کنترل کمی و کیفی.................. 19
  6. انواع قالب های ریخته گری.................. 20
  7. عیوب ریخته گری............................ 22
  8. خواص عمومی ماسه های قالب گیری............. 23
  9. مواد قالب و ماهیچه ها برای قالب های دائمی. 25
  10. بررسی ماسه های ریخته گری ایرانی.......................... 28
  11. چدن خاکستری   31
  12. عملیات حرارتی چدن ها ........................................
    موضوع :  گزارش کار – کار آموزی ................     ................................... تابستان : 87-86

من دورة کار آموزی خود را که به مدت 288 ساعت بود و به مدت دو ماه طول کشید را در کارگاه ریخته گری جهاد دانشگاهی مشهد واقع در دانشگاه فردوسی گذراندم.

این کارگاه صنعتی تولید قطعات کارخانة کمباین سازی اراک را برعهده داشت.

این کارگاه از قسمتهای مختلفی از قبیل : کارگاه ریخته گری، کارگاه مدل سازی، کارگاه تراش کاری، کارگاه جوش، آزمایشگاه مصالح قالبیگری، آزمایشگاه متالوگرافی و آزمایشگاه کنترل کیفیت و انبار قطعات تشکیل شده بود. این کارگاه دارای 20 نفر پرسنل بود که در قسمتهای مختلف کارگاه مشغول به کار بودند.

  • اهم فعالیت هایی که ما در کارگاه انجام می دادیم به شرح زیر است :
  • شارژ کوره : ابتدا کوره را روشن کرده و به مدت 20 دقیقه کار می کند تا پیش گرم شود سپس kgr 120 چدن به صورت ترکیبی از قراضه و شمش به آن اضافه می شود.
  • پرس قطعات : دو قطعه توسط پرس به هم متصل می شوند به طوریکه پس از قرار دادن قطعات زیر دستگاه پرس هرگاه نیرو به kn 700 رسید، قطعات پرس می شوند.
  • ریختن مذاب از کوره به پاتیل : ابتدا قبل از اینکه مذاب آماده شود، پاتیل را به مدت min 15 پیش گرم کرده، سپس دریچة کوره را که قبلاً با ماسه بسته شده بود باز کرده، کوره چرخیده و مذاب به پاتیل منتقل می شود.
  • اضافه کردن سلاکس به منظور خالص سازی مذاب و آخال گیری : ابتدا سلاکس را به داخل پاتیل ریخته، به مدت چند ثانیه مذاب هم خورده و سرباره خارج می شود.
  • سپس مذاب آمادة ریختن در داخل قالبها می باشد، باید توجه داشت که مذاب باید به آرامی در داخل قالب ریخته شود.
  • قبل از ریختن مذاب در داخل قالب به دلیل اینکه چدن نیروی زیادی را به درجة بالایی وارد می کند، روی قالبها شمش چدن قرار داده تا از بلند شدن قالب جلوگیری شود.
  • عملیات حرارتی قطعات دیسکی شکل : ابتدا منطقه ای از قطعه که تحت فشار زیاد در کار قرار دارد توسط شعله تا دمای (700 – 600) گرم شده و سپس با آب سریع سرد می شود.
  • جدا کردن لاتون ها از یکدیگر : لاتون ورقه های مسی بسیار نازکی هستند که بین دو دیسک قرار گرفته و پس از پرس قطعات باعث جوش و متصل شدن دو قطعه می شود.
  • یکی از قطعاتی که جزو اصلی ترین قطعات تولیدی در کارگاه بود، بدنة اصلی نام داشت که پس از اینکه تراشکاری، رنگ کاری و بقیة کارهای قطعة بدنه اصلی تمام شد باید برای آن بوش گذاشت.
  • به نحویکه ابتدا یک بوش توسط گیج کوبیده شده و یک بوش دیگر را توسط گیچ دیگر می کوبند.
  • رنگ کاری قطعات بشقابی : پس از عملیات تراشکاری و سنگ زنی توسط پمپ رنگ قطعات رنگ کاری می شوند.
  • قطعة بدنة اصلی شامل چند سوراخ می باشد که این سوراخ ها توسط ماهیچه هایی به وجود می آیند که این ماهیچه ها از جنس ماسة co2 می باشد.
  • پرسنل کارگاه عبارتند از :
  1. مدیریت مجموعه : جناب مهندس صادقی
  2. مدیریت کارگاه : جناب آقای مدرس

مقدمه

بنا به تعریف ریخته گری عبارتست از هر نوع تغییر شکلی در فلزات و آلیاژها از طریق ذوب فلز (آلیاژ) و ریختن آن در محفظه ای به نام قالب. از تعریف فوق استنباط می شود که شکل دادن فلزات از طریق اکستروژن و یا Metallurgy Poeder را نمی توان ریخته گری دانست.

از طرف دیگر تعریف فوق فقط شکل مهندسی قطعه . ابعاد آن را مورد نظر قرار داده است، در حالیکه قطعات صنعتی علاوه بر شکل و اندازه باید خواص مکانیکی فیزیکی و شیمیایی معینی را در حد تغییرات مجاز داشته باشد بدیهی است خواص مذکور به ترکیب شیمیایی آلیاژ نوع ساختار و حضور ناخالصی، آخالها و عیوب درونی دیگر بستگی دارد و بنابراین تعریف ریخته گری علمی نیازمند تأکید بر چنین مشخصاتی نیز می باشد لذا :

ریخته گری عبارتست از شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب فلز (آلیاژ) و ریختن آن در محفظه ای بنام قالب تاپس از انجماد و عملیات لازم بعدی، شکل، اندازه و خواص مورد نظر و خواسته را ایجاد نماید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آموزش اسکای درایو (آموزشی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:41
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات14
حجم فایل1.084 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مرجعی کامل برای آموزش SkyDrive همراه با تصاویر قدم به قدم .

اسکای درایو یکی از سرویس های اینترنتی مایکروسافت لایو است که با استفاده از آن می توانید هر فایلی را آپلود کرده و از طریق ویندوز خود به آن دسترسی داشته باشید...

حجم کتاب: 1.2 مگابایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پلان نما برش ویلایی دوبلکس (معماری)

سه شنبه 26 دی 1396
13:40
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلrar
تعداد صفحات1
حجم فایل537 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

یک نمونه کار استاندارد از یک ویلایی دوبلکس آماده از نظر نما برش پلان های مبله . لایه بندی شده

یک نمونه کار مناسب  برای طراحی معماری 1 .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پلان نما برش کیان سنتر 2 مشهد (معماری)

سه شنبه 26 دی 1396
13:40
جمشید راد
دسته بندیمعماری
فرمت فایلrar
تعداد صفحات1
حجم فایل3.112 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مجتمع واقع در خیابن جانباز مشهد دارای قسمت های مختلف از جمله  فود کرت ‚سالن تفریحی کودکان ‚هایپر مارکت و .... میباشد که  تمام پلان های موجود مبله و قابل تغییر هستند. امیدوارم نمونه خوبی در اختیارتان مخصوصا برای دروس طرح 4 کارشناسی گذاشته باشم.

wink

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آموزش کامل Java Script (آموزشی)

سه شنبه 26 دی 1396
13:40
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات102
حجم فایل536 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی مبتنی بر کد است که جهت پویایی سایت های HTML مورد استفاده قرار میگیرد. این زبان با زبان برنامه نویسی جاوا تفاوت دارد.

کتاب فوق شامل 20 جلسه ی آموزشی مفید و کامل آموزش زبان برنامه نویسی Java Script می باشد.

حجم فایل : 566 Kb

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم در زندان (مدیریت)

سه شنبه 26 دی 1396
13:40
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل162 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر  یادگیری جرم در زندان

زندان محلی است که در آن متهمان و محکومان با قرارحکم کتبی مقام قضائی موقتا" یا برای مدت معین ویا به طوردائم به منظور اصلاح وتربیت ودرمان نارساییهاوبیماریهای اجتماعی موثر بر  با تحمل کیفر نگهداری میشوند .(طباخ شیرازی:1379،روزنامه همشهری)

با توجه به تعریف ارائه شده به این نکته میرسیم که یکی از اقداماتی که برای مقابله با جرم در جوامع مختلف بشری از آن استفاده می کنند زندان است.پس می توان گفت زندان یک مکانیزم اصلاحی برای تربیت آدمی میباشد.(احمدی:1383-82،پایان نامه کارشناسی ارشد)

افراد جامعه و اعضای خانواده فرد زندانی انتظاردارند بعدازآزادی اززندان با یک انسان درستکارواصلاح شده رو به رو شوند.وحال آیا فرد خاطی بازندگی در زندان گاه به مدت های طولانی و گاه کوتاه اثراصلاحی زندان را دریافت می کند و یا با یکسری مشکلات جدیدتری به آغوش جامعه باز می گردد؟

اثرزندان به لحاظ ماهیتش نه تنها بازدارنده نیست بلکه امروزه به دلیل تنوع جمعیت زندان اثرات برنامه های اصلاحی کم رنگ شده و خطرتکرارجرم افزایش یافته است.(همان منبع)

زمانی که شخص برای اولین بار دست به رفتار انحرافی می زند به زندان راه پیدا می کندبعدازگذشت مدتی وارد شبکه یی از روابط اجتماعی موثر بر  منحرفین میشود که شاید در میان آنها رفتار انحرافی تشدید و تشویق میشود و بعد از گذشت روزهاروابط هم سلولیان صمیمی میشود و با توجه به اینکه هر گروهی هنجار و قواعد خاص خود را دارد با نزدیک شدن روابط افراد به یکدیگر آنها رابطه یی فراوان و مکرر با یکدیگر خواهند داشت و آلام و دردهای روحی خود را در گروه بیان می کنند و با عمیق شدن این رابطه هاو همنشینی های هر روزه صمیمیت در میانشان بیشتر میشودوگاهی در مورد ارتکاب جرم خود و یانحوه ی دستگیری خود را تعریف می کنندوامکان دارد توسط پیش کسوتان گروه راهنمایی شوند تا بار دیگر جرم خود را حرفه ایی تر انجام دهند تا امکان دستگیری شان پایین بیاید.(هاشم  نژاد :  1384نشریه حمایت)

می بایست به این مورد توجه کرد،شخص جدیدی که وارد شبکه اجتماعی موثر بر  زندان می شود مایل به تعامل مس باشد و دوست دارد از جانب دیگران پذیرفته شود و در نتیجه اوهنجارها ومقیاسهای ارزشی زندانیان را می پذیرد و خود را با آنها مقایسه میکند و تمایل دارد از جانب آنها تشویق شود.(همان منبع)

اگر فرد زندانی در بدو ورود مدتی را حداقل یکماه را در قسمت پذیرش و تشخیص تحت آزمایش های پزشکی-روان پزشکی-آزمونهای روان شناسی وشناخت شخصیت و استعدادی قرار بگیرند و میزان اطلاعات علمی،مذهبی،فنی آنها بررسی و تعیین شود و خدمات روانشناسی و مددکاری بر روی آنها به طور مکرر برای شخص و شناخت روحیات فرد خاطی صورت بگیرد .آیا می توان کمی به کاهش یادگیری جرم در میان زندانیان رسید؟ (شامبیاتی: 1372،ص130)

اگر چه در زندانها برنامه های فرهنگی-ورزشی-تفریحی و خدمات اشتغال زایی وجود دارد تا به نوعی اوقات آنها پر شودولی بار دیگر چه شرایطی ایجاد می شود که به جای یادگیری موارد مثبت فرد مجرم با میزان بالایی از جرائم فرا گرفته شده در زندان این محیط را ترک می کنند و به جا است که مارک آنسل می گویدزندان ضمن آنکه باید ابزار اصلی واکنش در برابر بزهکاری باشد از همان آغاز به صورت یک مدرسه تکرار جرم بوده و یا به آن تبدیل شدهاست.

هدف اصلی:

بررسی عوامل اجتماعی موثر بر  یادگیری جرم در زندان

اهداف فرعی:

1- نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تكوین جرم

2- بررسی میزان تأثیر و تأثر عوامل اجتماعی در بروز جرایم

3- بررسی عوامل موثر در بروز جرم

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان (روانشناس

سه شنبه 26 دی 1396
13:40
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات35
حجم فایل176 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان

سؤال‌های مرتبط با هویت در زندگی بسیاری از مردم حیاتی و مهم است به ویژه زمانی كه آن‌ها از كودكی به بزرگسالی منتقل می‌شوند. نوجوان ممكن است مدّت‌ها این سؤال را از خود بپرسد من چه كسی هستم؟ اندیشه‌ها و اهداف من چیست؟ چه چیزی مرا از سایر مردم متفاوت می‌كند؟ و چون انسان موجودی است كه نیازهای فراوان و مختلفی دارد. در پی تلاش فراوان برای یافتن این نیازهاست. از جمله این نیازها یافتن شخصیتی با ثبات و شایسته است تا بتواند در اجتماع خصوصی و عمومی تعاملات رفتاری درستی داشته باشد (آقا سلطانی، 1378).

از جمله عواملی كه بر ایجاد یك هویت درست و موفق تأثیر می‌گذارد، روابط والدین با نوجوانان است. نوجوانانی كه در حالت آشفتگی هویت هستند بیشتر احتمال دارد كه والدین طردكننده یا نادیده گیرنده داشته باشند كه ارتباط صمیمی با آن‌ها ندارند و افرادی كه در حالت‌های هویت موفق و تعلیق قرار دارند، به نظر می‌رسد پایه‌های محكمی از عاطفه همراه با آزادی زیاد برای ابراز نظریات خود را دارند. این ویژگی با سبك فرزندپروری آزادی‌خواه و صمیمی مشابه است و به نظر می‌رسد در این گونه نوجوانان، یافتن هویت موفق و مقابله‌های تنیدگی‌زدایی نیز، قاعدتاً، بیشتر خواهد بود تا مفهوم استواری و عزّت‌نفس را به دست آورند (گروتوانت و كوپر، 1986).

در واقع، كنار آمدن مسئله محور، شامل راهكارها و تلاش‌های مسئله محور جهت تغییر فعالانه‌ی موقعیت بیرونی می‌باشد. كنار آمدن، عمدتاً به صورت یك مفهوم روان‌شناختی تعریف می‌شود، یعنی مبارزه‌ای با تقاضاها، تعارضات و هیجانات. این یك فرآیند همیشه در حال تغییر و تلاش شناختی و رفتاری برای مدیریت تقاضاهای خاص درونی و یا بیرونی می‌باشد (لازاروس و فولكمن، 1984).

نوجوان ما در آینده، یك خانواده كوچك از یك جامعه بزرگ را خواهد ساخت. برای این كه در آینده جامعه سالم و بهنجاری داشته باشیم باید در محیط‌های آموزشی و فرهنگی نظیر مدرسه شیوه‌های كسب هویت مثبت و مقابله با تنش‌های این دوره را به نوجوانان یاد بدهیم و در كنار آن والدین نیز باید شیوه‌های صحیح فرزندپروری را تجربه كنند تا از طریق سبك صحیح فرزندپروری و كسب هویت موفق، نوجوان بتواند در مقابله با تنیدگی و هیجانات این دوره حساس، درست اقدام و تصمیم‌گیری نماید.

تغییرات اساسی كه در خلال سال‌های نوجوانی رخ می‌دهد مانند تغییرات بیولوژیك ناشی از بلوغ، ورود نوجوان به یك رشته ارتباطات وسیع‌تر با همسالان و شروع تصمیم‌گیری‌های بلند مدت در ارتباط با آینده، همگی نوجوان را با این چالش روبرو می‌سازد كه او كیست؟! بدین معنی نوجوان تلاش می‌كند تا هیجانات افكار و رفتار خود را با ثبات كند به طوری كه از یك موقعیت به موقعیت دیگر تغییر چندانی در آن ظاهر نشود. نوجوان در این حال كوشش می‌كند تا مرزهای هویت خود را جستجو كند و احساس یكپارچه‌ای از خودش و بسیاری از نقش‌هایی كه ارتباط با جوانی و بزرگسالی است ارائه دهد.

اگر چه تا اینجا مشخص شده است كه هویت چه نقشی در زندگی آینده فرد می‌تواند داشته باشد. باز جای این سؤال باقی است كه اهمیت هویت در چیست؟ اریكسون دو جنبه از رفتار را مرتبط با هویت می‌داند: نقش‌های جنسیتی (نقش‌های جنسیتی الگوها و كلیشه‌هایی برای انواع رفتارها است.) و انتخاب شغل .

دوره‌ای كه همراه با تنش‌ها و استرس‌های كم و بیش و حس استقلال و فردیّت، نوجوان را وادار می‌كند كه از سیطره خانواده آزاد شود و اینجاست كه تعارض بین والدین با فرزندان و اجتماع شكل می‌گیرد. مثلثی كه می‌توان آن را با ایجاد نظامی هماهنگ در راستای رابطه بین سبك‌های فرزندپروری، هویت‌یابی و مقابله‌ای در نوجوانان به سمت و سویی كاملاً هدفمند سوق داد تا نهایتاً آینده‌ای روشن پیش روی این عزیزان باشد (آقا سلطانی، 1378).

مسئله اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین سبك‌های فرزندپروری والدین با سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای نوجوانان دبیرستانی رابطه‌ وجود دارد؟

فرضیه اصلی:

تفاوت معناداری بین سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبك‌های هویت‌یابی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

2- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

3- بین سبك‌های فرزندپروری و سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد.

4- بین سبك‌های فرزندپروری با سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان پسر رابطه معناداری وجود دارد.

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir