دانلود پرسشنامه فراشناختی ولز (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:14
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه فراشناختی ولز

این مقیاس خود گزارشی 30 سوالی، که توسط ولز در سال 1997 ساخته شده، باورهای افراد را درباره تفکرشان مورد سنجش قرار می‌دهد. پاسخ­ها بر اساس مقیاس چهار درجه­ ای لیکرت محاسبه می ­شوند. پرسشنامه مذکور دارای 5 خرده مقیاس است که شامل: باورهای مثبت درباره نگرانی، باورهای منفی درباره کنترل­ پذیری افکار و خطرات مربوط به نگرانی، عدم اطمینان شناختی، نیاز به کنترل افکار و فرایندهای فراشناختی خودآگاهی شناختی را ارزیابی می ­کنند.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                 30  

تعداد مولفه :                5  مولفه  (باورهای مثبت درباره نگرانی، باورهای منفی درباره کنترل­ پذیری افکار و خطرات مربوط به نگرانی، عدم اطمینان شناختی، نیاز به کنترل افکار و فرایندهای فراشناختی خودآگاهی شناختی)

روایی و پایایی :             دارد 

نحوه نمره گذاری :         دارد 

منبع :                            دارد 

نوع فایل :                     word  و قابل  ویرایش

تعداد صفحات :              3

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود آزمون شخصیتی بندر – گشتالت (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:13
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات13
حجم فایل294 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

این آزمون دارای 9 کارت به اشکال گوناگون هندسی به ابعاد 6Î4 اینچ می باشد که توسط خانم لورتابندر  از آزمون و رتهایمر اقتباس شده است. اشکال این آزمون را تعدادی نقطه ،خطوط مستقیم منحنی ها و زوایا تشکیل می دهند. هرفردی اشکال نه گانه را با توجه به تفاوت هایی که در نحوه ادراک آنها وجوددارد به شیوه ای کاملاً شخصی و متمایز ادراک می کنند.

خانم بندر و سایر استفاده کنندگان از این آزمون در اثر مطالعات و تحقیقات تجربی خود، با توجه به اشتباه درترسیم و کپی کردن اشکال ، دامنه مجازی از حدود اشتباه راتعیین کردند که تفاوت ادراک افراد بهنجار در زیر این حد جای دارند و تجاوز از دامنه مجاز ، حالت بیمار گونه ادراکی را مشخص می کند.اشتباه آزمودنی درترسیم اشکال را ناشی از انحراف کنش های عادی ذهن ،عدم ثبات عاطفی ، تحریف در ادراک ، غیرمنطقی بودن بازخوردها ،مشکل درارضاء ،الگوی نابهنجار رفتار و عدم تعادل مکانیزم های دفاعی می دانند.

تاکنون روشها و دستورالعمل های مختلفی از این آزمون ارائه شده است . ازجمله : هات ، بیلینگزلی، هین پاسکال و ساتل روشهایی را برای نمره گذاری این آزمون پیشنهاد کرده اند . روش پاسکال و ساتل به علت سادگی روش نمره گذاری و اطلاعات وسیعی که از نظر بالینی دراختیار آزماینده قرارمی دهد. رواج بیشتری دارد. آنها آزمون بندر گشتالت را وسیله مناسبی برای بررسی نا هم آهنگی های موجود در شیوه ادراک چگونگی واکنش نسبت به محرکها و اجرای عمل می دانند و اعتقاد دارند که اشتباه در کپی کردن اشکال هندسی نشانگر نقض در کنشها ی شناختی یا عاطفی  است. در روش نمره گذاری پاسکال و ساتل نخست تعداد اشتباهاتی را که درترسیم اشکال وجوددارد مشخص می کنند ، سپس به کمک فرم مخصوص نمره گذاری ،نمره خام را تعیین نموده و سپس با مراجعه به جداول نرم ،نمره میزان شده رامحاسبه می کنند.

برای استفاده از این روش درهرکشوری نیاز به محاسبه دامنه بهنجار اشتباه در جمعیت آن کشور می باشد.

ویژگی های آزمون

این آزمون در 13 صفحه ورد می باشد که شامل تمامی کارتها، تفسیر نمره گذاری و ... می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982 (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:13
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات4
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین 1982

این پرسشنامه دارای ۴۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان باورهای ارتباطی غیر منطقی در رابطه زناشویی از ابعاد مختلف (باور به مخرب بودن مخالفت، باور به عدم تغییر پذیری همسر، توقع ذهن خوانی، کمال گرایی جنسی، باور درمورد تفاوتهای جنسیتی است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده ....

پرسشنامه دارای پنج بعد بوده :

باور به مخرب بودن مخالفت (D)، توقع ذهن خوانی (M)، باور به عدم تغییر پذیری همسر (C)، کمال گرایی جنسی (S) و باور درمورد تفاوتهای جنسیتی (MF)

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

40

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله ترجمه شده کشاورزی پایدار: گیاه شوره زار (سایر گروه ها)

يکشنبه 24 دی 1396
22:13
جمشید راد
دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات12
حجم فایل250 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فایل لاتین: 11 صفحه
فایل ترجمه: 12 صفحه
مقاله مربوط به سال 2014
گیاه شوره زار، یک گونه ی گیاهی شوری زی برای کشاورزی پایدار در مناطق بیابانی:
عنوان لاتین: Saltgrass, a True Halophytic Plant Species for Sustainable Agriculture in Desert Regions
چکیده:

بیابان زایی مداوم از زمین ‌های قابل کشت به دلیل شهرنشینی ، گرم شدن کره زمین، آب و استفاده از آب‌هایی با درجه شوری کم برای آبیاری، به خصوص در مناطقی که کمبود آب را تجربه کرده‌اند، است. استفاده از آب با درجه شوری کم برای آبیاری، بیشتر در مورد گیاهانی است که با خاک‌های شور و کمبود آب در این مناطق تحت فشار هستند. بنابراین نیاز فوری برای پیداکردن گونه‌های گیاهی مقاوم در برابر شوری یا خشکسالی برای زنده ماندن یا حفظ شدن تحت چنین شرایط سختی، وجود دارد. چون‌که گیاهان بومی تقریبا تحت چنین شرایطی رشد می کنند، و با این تنش ها (یا فشارها) سازگار هستند، آنها بهترین و مناسب ترین انتخاب برای استفاده تحت چنین شرایط سختی هستند. اگر گونه‌های مقاوم در برابر فشار یا تنش، از این گیاهان بومی به طور موفقیت‌آمیزی شناسایی شوند، استفاده از آنها توسط تولیدکنندگان باعث صرفه جویی‌های قابل توجهی در درآمدها خواهد شد و باعث صرفه جویی قابل توجهی در پول کشور خواهد شد. تحقیقات من در دانشگاه آریزونا در مورد گیاهان شوره زار، گونه‌های گیاهی شوری زی، نشان داده است که این گیاه یک مقاومت عالی در برابر شوری و خشکی و یک توان بسیار عالی برای چنین شرایط سخت دارد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تاثیر رنگ بر حافظه كودكان (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:13
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات90
حجم فایل655 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 
فصل اول : مقدمه
مقدمه 1
بیان مسئله 4
هدف پژوهش 4
اهمیت موضوع 4
فرضیات پژوهش 5
متغیرهای اساسی پژوهش 5
تعاریف عملیاتی 6
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مفهوم رنگ 8
پیدایش رنگها 11
دسته بندی رنگها 14
رنگ شناسی کودکان 21
رویت رنگ 25
طبیعت رنگها 26
آمیزش رنگها 27
اختلالات رویت رنگ 30
فیزیولوژی رنگ 32
عنوان صفحه
تقویت درک رنگ 33
حافظه 34
رشد حافظه در نوباوگی 40
حافظه چیست ؟ 42
انواع حافظه 46
حافظه کوتاه مدت 47
حافظه بلند مدت 49
اندازه گیری حافظه (یادآوری با فرایندشناسی بازآموزی) 53
حافظه سازنده 56
عوامل موثر بر یادگیری وتقویت حافظه 57
تداعی اندیشه ها 59
درباره فرایند به خاطر سپردن 61
حافظه و فراگیری 63
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
جامعه آماری 69
روش تحقیق 69
نمونه 69
حجم نمونه 69
روش نمونه گیری 70
عنوان صفحه
ابزار تحقیق 70
روش و چگونگی اجرا 70
روش آماری 71
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل
جدول شماره 1 و 2 برای گروه رنگی و بازشناسی همراه با نمودار 73
جدول شماره 3 برای گروه سیاه و سفید همراه با نمودار 74
جدول شماره 4 برای بازشناسی گروه سیاه و سفید همراه با نمودار 75
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
خلاصه مطالب 82
محدودیتهای پژوهش و پیشنهادات
منابع
ضمایم
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

برسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش آموزان (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:13
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات62
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب
فصــل اول
كلیات
1- مقدمه
2- بیان مسأله
3- اهمیت و ضرورت مسأله
4- اهداف تحقیق
5- سؤالات و فرضیات تحقیق
6- روش تحقیق
7- تعریف واژه‎ها و اصطلاحات
فصــل دوم
ادبیات تحقیق
مقدمه
الف: پیشینه نظری تحقیق

ب: تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از آن

فصــل سوم

روش تحقیق
1- مقدمه
2- روش تحقیق
3- جامعه و نمونه
4- روش نمونه‎گیری
5- ابزار اندازه‎گیری
6- چگونگی گردآوری داده‎ها
7- روش آماری

فصــل چهارم

یافته و نتایج تحقیق
مقدمه
یافته‎ها 
فصــل پنجم
بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل آنها
فهرست منابع و ضمائم
ضمیمه الف
فهرست منابع
ضمیمه ب

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطۀ بین حمایت اجتماعی و سلامت روان دانشجویان (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:12
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات60
حجم فایل285 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل اول: كلیات تحقیق
مقدمه 2
بیان مسئله 4
ضرورت مسئله 7
فرضیه ها 8
اهداف تحقیق 8
اهداف جزئی 7
تعریف نظری 8
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مباحث نظری 10
سلامت روانی 10
بخش اول: بازخوردهای مزبوط به خود شامل 12
اصول بهداشت روانی 15
ملاک های سلامت روان 15
سلامت روان از دیدگاه مکاتب گوناگون 16
عوامل موثر سلامت روان 17
نقش خانواده در سلامت روان 19
مفهوم سلامت روان در نظریه اسلام 20
مفهوم سلامت روان و بهنجاری از دیدگاه نظریه پردازان 21
پیامدهای سلامتی 25
حمایت اجتماعی 25
سنجش حمایت اجتماعی 26
انواع حمایت 27
مدل های حمایت اجتماعی 29
حمایت اجتماعی و سلامتی 30
حمایت اجتماعی و تغییرات فیزیولوژیک 31
تغییرات ایمنی بدن 32
حمایت های اجتماعی و رفتارهای بهداشتی 32
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق 35
جامعه آماری 35
روش نمونه گیری 36
سلامت روان 36
ویژگی های روانسنجی GHQ29 37
روش کمی سازی و نمره گذاری 37
ابزار اندازه گیری حمایت اجتماعی 38
روایی ابزار پژوهش 38
پایایی ابزار پؤوهش 38
شیوه اجرا 38
روش تجزیه و تحلیل داده ها 39
روش گردآوری اطلاعات (میدانی، کتابخانه ای و غیره) 39
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی داده ها 41
توصیف استنباطی داده ها 47
فصل پنجم: نتیجه گیری
نتیجه گیری 51
ملاحضات و مشكلات تحقیق 53
محدودیت های پژوهش 55
پیشنهادات 56
منابع و ماخذ 57

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه بیگانگی شغلی (بیگانگی از کار) (روانشناسی و علوم تربیتی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:12
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات3
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه بیگانگی شغلی (بیگانگی از کار)

 

روش نمره گذاری و تفسیر

 

 

این پرسشنامه دارای 22 عبارت بوده که با اقتباس از پژوهش صداقتی فرد (1388) طراحی گردیده است. هدف اصلی این پرسشنامه بررسی میزان از خودبیگانگی شغلی در افراد مختلف می باشد. نحوه امتیازدهی به سوالات این پرسشنامه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

گزینه

هرگز

به ندرت

گاهی اوقات

اکثر اوقات

همیشه

امتیاز

1

2

3

4

5

 

 

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، امتیاز بدست آمده از تک تک سوالات را با هم جمع نموده و به عنوان میزان بیگانگی از شغل فرد پاسخ دهنده در نظر می گیریم. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر ازخودبیگانگی شغلی بیشتر فرد پاسخگو خواهد بود و برعکس.

 

 

 

روایی و پایایی

 

در پایان نامه شریف پاشا (1390) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از مدیران و کارشناسان (لیسانس و فوق لیسانس به بالا) توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری پژوهش (سازمان­ها و شرکت­های دولتی) توزیع شد.

 

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه بیگانگی شغلی برابر با 79/0 می باشد.

 

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

 

تعداد گویه ها:                   22

 

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

 

روایی و پایایی:                 دارد

 

نحوه نمره گذاری:             دارد

 

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت اسکلت بندی بدن انسان (تربیت بدنی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:12
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات77
حجم فایل3.393 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت اسکلت بندی بدن انسان

اسکلت بندی

—       اسکلت داربست بدن است.

—       تمام قسمت های بدن انسان با ظرافت خاصی روی اسکلت قرار گرفته اند.

—       تعداد استخوان های بدن انسان206 قطعه است.

اسکلت بندی بدن انسان

—       استخوان بندی محوری       Axial Skeleton 

—       استخوان بندی ضمیمه ای S     Appendicular

 

عناوین اسلایدها

    اسکلت بندی بدن انسان

کاسه سر Calvaria

Internal Skull

استخوان های صورت

استخوان لامی

ستون مهره ای

وظایف و اعمال

ساختمان مهره

قوس خلفی

انحناهای ستون مهره ای

دیسک های بین مهره ای

مهره های گردنی

اطلسAtlas     

The Atlas

The Axis

Articulated Atlas and Axis

مهره های سینه ای Thoracic v

مهره های کمری  Lumbar V

خاجی  Sacrom

دنبالچه   Coccyx

   قفسه سینه     Thorax      

جناغ   Sternum

دنده ها    Ribs

Vertebrocostal joint

غضروف دنده ای

—       دنده ها از لحاظ نحوه آرایش

اسکلت اندام فوقانی

skeleton of the upper limb

کمربند شانه ای

استخوان بازو

استخوان های ساعد

استخوان بندی دست

مفاصل کمربند شانه

مفصل جناغی چنبری

مفصل آخرومی ترقوه ای

مفصل قفسه صدری کتفی

مفصل شانه  

مفصل آرنج

مفصل زند زیرین و زبرین

مجموعه مفصلی مچ دست

The Bones of the Wrist and Hand

پایداری مچ دست

مفصل مچی کف دستی

The Bones of the Wrist and Hand

مفاصل ناحیه تنه و ستون مهره

مفاصل بین مهره ای

رباط های ستون مهره ای

منابع(ذکر گردیده )

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت پپتیدهای هیپوتالاموسی کاتابولیک و کاهش دهنده اشتها (تربیت بدنی)

يکشنبه 24 دی 1396
22:12
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات106
حجم فایل1.647 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پپتیدهای هیپوتالاموسی کاتابولیک و کاهش دهنده اشتها

)سازگاری های غدد با ورزش(

 

با توجه به اینکه هیپوتالاموس بواسطه هسته ها و نرونهایی که درون هسته های آن وجود دارد تنظیم کننده اصلی اشتها و خوردن در پستانداران می باشد لذا بدنیست قبل از پرداختن به پپتیدهای مترشحه از نرونهای موجود در هیپوتالاموس که برخی  نقش کاتابولیک و کاهش اشتها دارند و برخی نقش انابولیک ومحرک اشتها دارند نگاهی به آناتومی آن انداخته می شود.

بطورکلی هیپوتالاموس درتنظیم یکپارچه 5 نیاز فیزیولوژیکی اساسی بدن مشارکت دارد که شامل:

کنترل فشار خون ومیزان الکترولیتها

تنظیم دمای بدن از طریق تاثیر بر سیستم عصبی خودکار

تنظیم متابولیسم انرژی از طریق اثر بر خوردن، هضم و میزان متابولیسم

تنظیم تولید مثل و حاملگی و شیردهی از طریق کنترل هورمونی

پاسخ مستقیم به استرس از طریق اثر بر جریان خون در بافتهای ویژه  و از طریق تحریک ترشح هورمونهای استرس از ادرنال

 

 

 

عناوین برخی اسلایدها

مقدمه

بطورکلی هیپوتالاموس درتنظیم یکپارچه 5 نیاز فیزیولوژیکی اساسی بدن مشارکت دارد که شامل:

آناتومی هیپوتالاموس

هسته های پاراونتریکولار دارای دو نوع سلول:

پاراونتریکولار

ماگنوسلولار(Magnocellular):

مسیرهای کنترل پاسخهای اتونومیک

تنظیم تعادل انرژِی در بدن

نحوه کنترل مصرف غذا بوسیله هیپوتالاموس

مطالعات اولیه در خصوص هیپوتالاموس نشان میدهد که نرونهای موجود در بخش ventromedial  در پرخوری و چاقی نقش دارند.

نرونهای موجود در بخش لترال هیپوتالاموس درگرسنگی نقش دارد و مخالف بخش ventromedial عمل می کند.

مدل هموستاز انرژی که بوسیله عوامل محیطی و مرکزی تنظیم می شود

عوامل کاتابولیک مربوط به هیپوتالاموس

پپتیدهایی که در تعامل با سیستم POMC عمل می کنند شامل:

سیستم POMC

در مورد کنترل رفتار تغذیه ای مهمترین این پپتیدها عبارتند از :

گیرنده های ملانوکورتین (MCRs)

MC4R and MC3R

MSHs

اثرات لپتین روی سیستم عصبی هیپوتالاموس

لپتین وسیستم POMC

انسولین و POMC

AGRP و ملانوكورتین

Peptide YY and POMC

VGFand POMC

Galanin and POMC

Melanocortin-opioid interactions

Nesfatin-1, α-MSH and the PVN

POMC and the lateral hypothalamus

MCH and POMC

Orexins and POMC

BDNF, TrkB and POMC neurones

POMC and the periventricular nucleus of the


hypothalamus

سیستم های پپتیدی که باعث کاهش اشتها و وزن بدن می شوند

Galanin-like peptide(GALP)

Cocaine- and amphetamine-regulated transcript(CART)

CART

CRF))Corticotropin-releasing factor

CRF

نقش مالونیل کوا در تنظیم هموستاز انرژی

The central role of hypothalamic malonyl-CoA in regulating food intake and energy expenditure.

اثرات تمرین روی سطوح هورمونهای مربوط به تنظیم اشتها

 

خلاصه نتایج برخی تحقیقات انجام شده روی هورمونهای تنظیم کننده اشتها

منابع

  1. J. P. H. Wilding, Neuropeptides and appetite control. 2002
  2. STEPHANIE M.et al, A Role for Galanin-Like Peptide in the Integration of Feeding, Body Weight Regulation, and Reproduction in the Mouse, Endocrinology 144(3):813–822,2003.
  3. Schwartz, Michael W et al, Central nervous system control of food intake. Nature, Volume 404(6778).April 6, 2000.661-671.
  4. Janette Seres et al, Corticotropin-Releasing Hormone System in Human Adipose Tissue. J. Clin. Endocrinol. Metab. 2004 89: 965-970, doi: 10.1210/jc.2003-031299.
  5. Jan Bilski1& et al, EFFECTS OF EXERCISE ON APPETITE AND FOOD INTAKE REGULATION, Med Sport 13 (2): 82-94, 2009.
  6. Sarah F.&et al, Hypothalamic control of energy balance: different peptides, different functions, Peptides 25 (2004) 473–504.
  7. Michael J. Wolfgang and M. Daniel Lane1, The Role of Hypothalamic Malonyl-CoA in Energy Homeostasis , BIOLOGICAL CHEMISTRY VOL. 281, NO. 49, pp. 37265–37269, December 8, 2006.
  8. George WM Millington, The role of proopiomelanocortin (POMC) neurones in feeding behaviour, Nutrition & Metabolism 2007.
  9. WILLIAM J. KRAEMER AND ALAN D. ROGOL, THE ENDOCRINE SYSTEM IN SPORTS AND EXERCISE, 2005 International Olympic Committee ,Published by Blackwell Publishing Ltd(book).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir