پروژه کارآفرینی شرکت تولیدی پارس (کامپیوتر و IT)

يکشنبه 24 دی 1396
20:15
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات61
حجم فایل114 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

پارس لن در سال 1378 با هدف ارائه خدمات نوین در زمینه شبکه و تجارت الکترونیک  با همکاری چندی از مهندسین و کارشناسان خلاق شروع به کار نمود. در ابتدا با استفاده از تجارب خود در زمینه فناوری اطلاعات توانست گام مهمی در راه اندازی و عملیاتی شدن چندین طرح ملی بردارد. پس از چندی با تلفیق اطلاعات مهندسین صنایع - شبکه و کامپیوتر و ارائه راهکارهای نوین جهت سیستم های  مدیریت اطلاعاتی توانست به گرایش اصلی خود که همانا طراحی و برنامه نویسی سیستمهای جامع مدیریت اطلاعاتی است دست یابد.

هم اکنون این شرکت با دارا بودن بیش از 10 نرم افزار مهم کاربردی در زمینه های مدیریت - فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی - صنایع - معدن - مدارس - آموزش الکترونیک - نگهداری و تعمییرات - کنترل موجودی و ... و نصب و راه اندازی این برنامه ها در بیش از 43 واحد صنعتی و اداری توانسته است خلاقیت و  تکنولوژی نو را همراه با هم در اختیار واحد های مختلف قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاریخچه شرکت

آشنایی پارس لن با سیستم های مدیریت و استقرار یک تیم مشاور صنایع در محل کارخانه , سازمان و یا کارگاه کارفرما برای ارزیابی توان سیستماتیک سازمان و ارزیابی روش های قابل استفاده ویژه آن مرکز از رموز موفقیت سیستمهای مدیریت اطلاعاتی این شرکت میباشد. در واقع هر سیستم مکانیزه ما با  توجه به نیاز شما خصوصی سازه شده و طی یک دوره آموزشی برای پرسنل و  مدیران سازمان تشریح و آموزش داده میشود . پس از پایان این دوره ها مدراک معتبر راهبری و اپراتوری نرم افزارها صادر میشود . این مدارک توسط دانشگاه رایانه ای ایران صادر و به تایید مراجع معتبر میرسد. ( دانشگاه رایانه ای ایران اولین دانشگاه مجازی با مجوز رسمی از وزارت علوم میباشد )

علاوه بر نرم افزارهای موجود , پارس لن مجری طراحی و پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نو در سازمانها و کارخانجات نیز میباشد . تیم مشاوره و تحلیل

ین شرکت از مهندسین و کارشناسان برجسته صنایع کشور و با مدارک بین المللی در زمینه کنترل کیفیت , استانداردهای بین المللی , کنترل پروژه , ... و نیز کارشناسان کامپیوتر و شبکه با گرایش های مختلف میباشد. این تیم با حضور فیزیکی در کارخانه و مشاهده گردش جریان اطلاعات با استفاده از روشها و تگنیک های مهندسی صنایع شما را در ابتدا به سوی سیستماتیک شدن و سپس با استفاده از طبقه بندی اطلاعات انجام شده در اخد گواهینامه های بین المللی از جمله استانداردهای سری ایزو 9002 و 14001 و OHSAS 18001 یاری مینماید.

 

 

 

صنایع و سازمانها برای رسیدن به سطح قابل قبولی از فن آوری احتیاج به طبقه بندی و مدیریت بر روند جریان اطلاعات در سازمان خود دارند اگر این طبقه بندی و مدیریت بر اساس استانداردهای مخصوص باشد شما با یک بار تجزیه تحللیل درست و منطقی اطلاعات میتوانید به استانداردهای بین المللی نیز دست یابید و راه خود را به بازارهای جهانی باز نمایید. ما با یک دوره حضور در سیستم شما تمامی احتیاجات سازمان را به سیستم های مختلف بر آورده کرده و در کنار تجهیز و توسعه شبکه کاری , نیازهای مستند سازی و ممیزی های لازم را برای شما جهت سهولت در امر  مدیریت منابع , روند جریان , استفاده بهینه از منابع , کنترل کیفیت , بهره وری , اخذ استانداردها,  ارزیابی کار و زمان و ... بر آورده میسازیم .

مشاوره در زمینه های مختلف تولید و نیز تجزیه و تحلیل های آماری و اقتصادی در پروژه های سازمانی و برون سازمانی و نیز کنترل پروژه و نظارت بر روند اجرای آن از دیگر تخصص های گروه مهندسین مشاور ما میباشد.

شما با نظارت صحیح و درست بر روند اجرای پروژه ها توسط یک شرکت ثالث میتوانید با توجه به تخصص های فنی آن گروه و هم فکری های لازم و تبادل اطلاعات دوستانه بین خود و مهندسین مشاور جهت نیل به هدف مشترک که همانا عملیاتی شدن پروژه میباشد دست یابید. گروه مشاور ما شما را از ابتدای قرارداد تا انتهای پروژه همیاری و همراهی میکنند و در صورت لزوم با توجه به صلاحدید کارفرما وارد عمل شده و تذکرات لازم و راهبری سیستم را به دست میگیرند.

 

یکی دیگر از رموز موفقیت ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی و آموزش سیستم های راه اندازی شده میباشد . همان طور که تمامی مدیران و کارشناسان مطلع هستند برای تعویض روش و به روز رسانی سیستمهای داخلی سازمان همواره با مقاومت های نیروهای انسانی در جابجایی روش قدم با جدید  مواجه هستیم . اگر آموزش و جلسات توجیهی برای سیستم جدید به حد کفایت و قابل قبول باشد به تجربه ثابت شده است این مقاومت به حداقل کاهش میابد. حال با توجه و دانش به این مطلب شرکت ما سعی خود را بر این دارد که آموزش کارکنان و توجیه آنها در اولویت کاری باشد.

 

 

اهداف شرکت

به طور کلی خدمات ما به سه دسته اصلی تقسیم میشود

 

گروه اول : خدمات مشاوره و ارائه راهکار های مناسب ویژه کمپانی شما

گروه دوم : تهیه و راه اندازی و نصب سخت افزار ها و بستر سازی مناسب

گروه سوم : خدمات نرم افزاری و ارائه سیستمهای مکانیزه

 

هدف ما جلب رضایت شماست و سیاست اصلی ما فروش نیست بلکه مشاوره و بهبود است.

در ابتدا هدف و سیاست اصلی پارس لن مشاوره و ارائه بهترین و مناسب ترین روش اتوماسیون و روند جریان با در نظر گرفتن خصوصیات ویژه هر کمپانی میباشد. مطالعه صحیح و آنالیز کردن درست و منطقی اطلاعات هر شرکت و ارائه یک سیستم جامع و متناسب , چه از نظر هزینه و چه از نظر کاربرد  ویژه شما از نقاط مثبت کار ما میباشد. سیاست ما,  ترویج و  سوق دادن کارخانجات , ادارات , کارگاه ها , شرکت ها و ...  به سمت تکنولوژی روز میباشد. با به خدمت گرفتن مناسب فن آوری اطلاعات برای کمپانی خود  هزینه ها  را به حداقل و بهره وری را افزایش خواهید داد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شركت كامپیوتری برنامه نویسی (کامپیوتر و IT)

يکشنبه 24 دی 1396
20:15
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل14 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :

دوران تكوینی تمدن انسان از نظر مورخین به مراحل گوناگون تقسیم شده است كه از میان انها چهار عنصر غارنشینی ، كشاورزی ، صنعت و الكترونیك و ارتباطات نقاط عطفی در تاریخ تمدن بشر بوجود آورده اند .

عصرغارنشینی ، تحولات تاریخی انسان را از ابتدای خلقت تا حدود هشت هزار سال قبل از میلاد رادر بر می گرد . در ایندوران تحول چشمگیری در تاریخ بشری رخ نداده وبشر غالباً افراد مصرف كننده ای در جامعه
بوده اند تا اینكه در نقطه ای از تاریخ حدود هشت هزار سال قبل از میلاد انقلاب كشاورزی آغاز شد و جای خود را در كره زمین با گسترش روستاها ، ایجاد زمین های زراعتی و شیوه جدید زندگی باز كرد . از سال 1750 میلادی به عبد این موج نیروی متحرك خود را از دست دادو انقلاب صنعتی عنان اختیار رال در دست گرفت و تمدن صنعتی بر برصه گیتی مسلط شد تا اینكه آن نیز به اوج خود رسید ودر دهه قبل از 1955 نقطه عطفی در تاریخ تمدن بشر بوجود آمد . دهه ای كه در آن ، كامپیوتر و بسیاری از اختراعات دیگر بوجود آمده و گسترش یافتند و بشریت یا جهش كوانتمی و یا عمیق ترین خیزش اجتماعی و خلاقانه ترین نوسازی كه جامعه به خود دیده است مواجه شد .

تاریخچه :

توسعه كامپیوتر برای شمارش و محاسبات ریاضی به هزاران سال قبل بر می گردد . به زمانی در حدود 600 سال قبل از میلاد مسیح ، به زمانی كه چینی ها موفق به ساخت دستگاهی به تام چرتكه شدند . دستگاهی كه بقدری از عصر خود فراتر بود كه امروزه هم كاربردهایی دارد .

در سال 1642 بلیز پاسكال اولین ماشین حساب مكانیكی خود را اختراع نمود بعضی از اصول اساسی و مكانیزم ماشین او هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد . در سال 1953 شركت آی بی ام اولین كامپیوتر خود را با حافظه الكترومغناطیسی ساخت وشركت های سازنده دیگر از قبیل CDC ، NCR ، SRC مشغول ساخت كامپیوتر های بزرگ شدند . و چیزی نگذشت كه رقابت در ساخت كامپیوترهای الكترونیكی باعث پیشرفت های عظیمی در این تكنولوژی شد . در سال 1955 با اختراع ترانزسیتور كه به انقلاب صنعتی الكترونیك معروف است سرعت عملیات به دهها برابر ماشین های غیر ترانیزستوری می رسید .  در سال 1962 ترانزیستورهای كوچك را كوچكتر كردند و با استفاده از مدارهای یكپارچه و عناصر مغناطیسی كامپیوترهائی به بازار عرضه شد كه سرعت محاسباتی را چند صد برابر كردند .

 

تولیدات و مصارف صنعتی :

به طور عمده تولیدات در زمینه علمن كامپیوتر به دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تقسیم بندی شده است . در قسمت نرم افزار هم می توان به عناصر برنامه نویس و كاربرها اشاره كرد . در زمینه تولیدات نرم افزار شركت های معتبری در دنیا مشغول هستند از آن جمله شركت مایكروسافت . بورند ، آلوب و شركت هایی در كشور عزیزمان مانند : مینا ، نوین گستر . در قسمت سخت افزار هم شركت هایی مانند : Philips , TVM , ACER , LG , IBM و ... مشغول به كار هستند .

امروزه در هر مكانی برای انجام سریع و ذخیه سازی اطلاعات و كنترل دقیق از كامپیوتر استفاده می شود . مانند : كنترل كارخانه های ماشین سازی توسط كامپیوترهای بزرگ ، محاسبات ریاضی مربوط به علوم هوا و فضا ، طراحی و ... .

 

فرصت های شغلی :

در زمینه فرصت های شغلی می توان چند مثال را یادآور شد : تقریباً در 6 ماه قبل سران كشور ایتالیا بابوجود آوردن یك شبكه بزرگ در سطح این كشور موفق شدند نزدیك به دو میلیون فرصت شغلی را فراهم‌ آورند كه این یكموفقیت بزرگ محسوب می شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شرکت فرش باستان یزد (تولیدی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:15
جمشید راد
دسته بندیتولیدی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

- ساختمانها و محوطه سازی

1-2- زمین كارخانه از چهار طرف توسط دویار آجری بارتفاع حدود 3 متر محصور شده و كلیه هزینه مربوطه شامل حدود 2500 متر مربع دیواركشی از قرار هر متر مربع 40000 ریال و تسطیح زمین از قرار هر متر مربع 5000 ریال و 2000 متر مربع خیابان كشی و جدول بندی و فضای سبز از قرار هر متر مربع 000/30 ریال جمهاً بمبلغ 426 میلیون ریال كلاً انجام شده است

 

شرح

مساحت زیربنا

هزار ریال/ متر مربع

ا نجام شده

مورد نیاز

حمع  (میلیون ریال)

سالن های تولید موجود

7500

-/300

2250

-

2250

سالن جدید بافندگی در حال ساخت

3960

-/500

1200

780

1980

انبارها

5100

0/300

1530

-

1530

تعمیرگاه و تاسیسات

2500

-/400

1000

-

1000

تاسیسات تهویه جدید در حال ساخت

700

-/500

150

200

350

ساختمان اداری

580

-/400

232

-

232

ساختمانهای رفاهی

420

-/300

126

-

126

نگهبانی

90

-/400

36

-

36

پیش بینی نشده (5% مورد نیاز)

-

-

-

23

23

جمع

21250

 

6554

1173

7727

 

 

لازم بتوضیح است كه از مجموع 250/21 متر مربع ساختمان بشرح فوق 190/16 متر مربع موجود و 5060 متر مربع در سال ساخت می باشد. ساختمانهای در حال ساخت از نوع سوله بارتفاع حدود 7 متر و دیوار آجرنما بندكشی شده و كف موزائیك و كانال كشی زمینی با دیواره سرامیكی می باشد

3- ماشین آلات

1-3- ماشین آلات موجود

صورت ریز ماشین آلات موجود طرح با ذكر جزئیات مشخصات آنها بضمیمه گزارش می باشد كه خلاصه آنها بشرح زیر تفكیك می گردد: (مبالغ / میلیون ریال)

 

شرح

سال ساخت

تعداد

فی واحد

انجام شده

موردنیاز تا تكمیل

جمع

ماشین بوبین پیچی 48 كله

1997-90

4

25

100

-

100

ماشین كیس پیچی

1997

1

50

50

-

50

ماشین چله پیچی بخشی

1977

1

100

100

-

100

ماشین چله پیچی مستقیم

1990

1

800

800

-

800

ماشین بافندگی 350 شانه

1977

4

150

600

-

600

ماشین بافندگی 500 شانه

1990

9

800

7200

-

7200

ماشین پانچ و دوخت

1975

1

100

100

-

100

ماشین پشت پاك كن

1977-90

2

125

250

-

250

ماشین آهارزنی

 

1

500

500

-

500

ماشین تراش

1998

1

3000

3000

-

3000

ماشین دوخت زیگزاگ و كناره

1980

8

 

180

-

180

جمع

 

 

 

 

 

12880

هزینه های نوسازی و بازسازی داخلی ماشین آلات مذكور (6 درصد)

773

جمع كل ماشین آلات موجود (ریالی)

13653

 

2-3- ماشین آلات طرح نوسازی

با توجه به ورود ماشین آلات نوسازی به گمرك و بموجب نامه شماره
7/9326 مورخ 19/8/1381 اداره حقوقی بانك سپه مشخصات ماشین آلات بشرح زیر می باشد.

نوع ماشین: ماشین بافندگی مدل CRT82 ساخت كارخانه وندویل بلژیك تمام اتوماتیك 2 راپیری

تعداد: 4 دستگاه از قرار هر دستگاه 947/704 یورو

مبلغ كل گشایش اعتیار: 819788/2 یورو

مبلغ پیش پرداخت: 979/281 یورو معادل -/792/2 میلیون ریال (10 درصد)

مبلغ تسهیالت: 809/537/2 یورو (90 درصد)

سود مورد انتظار: 503/285 یورو (شامل 380/25 یورو سود قبل از تقسیط و 123/260 یورو سود دوران تقسیط)

مبلغ ثرارداد: 312/823/2 یورو (معادل 362/29 میلیون ریال بنرخ روز هر یورو 10400 ریال)

مدت ساخت واحد: یكسال

مدت تنفس: شش ماه

دوران فروش افساطی: 4 سال

هدف

هدف از اجرای طرح عمدتاً نوسازی ماشین آلات از طریق جایگزینی مدرنترین ماشین آلات روز دنیا از معتبرترین كمپانی سازنده (وندویل بلژیك) بجای ماشین آلات قدیمی 350 شانه كه بیش از دو دهه (سال سلخت 1977) عمر داشته و از نظر ظرفیت تولید، كیفیت، مصرف مواد اولیه و مقبولیت مصرف كنندگان در سطح نازل قرار داشته و بهیچوجه توجیه اقتصادی ندارد. در صورت تداوم تولید با ماشین آلات قدیمی شركت مواجه با كاهش شدید سودآوری و نتیجتاً ناچار به كاهش تولید و بیكار نمودن بیش از نیمی از كاركنان میگردد، لذا با استفاده از طرح نوسازی واحدهای قدیمی نساجی در زمره اولین كارخانجاتی می باشد كه با اخذ مجوز از وزارت صنایع اقدام به گشایش اعتبار 4 دستگاه ماشین آلات جدید نموده و همزمان احداث سالن جدید بافندگی و تاسیسات مربوطه را آغاز نموده كه تعاد 2 دستگاه از گمرك ترخیص و 2 دستگاه دیگر نیز قریباً ترخیص میگردد. با توجه به آماده شدن مراحل نصب و راه اندازی كه بدلیل وجود نیروهای متخصص و باتجربه در كارخانه بسرعت انجام خواهد شد، شورای بازسازی و نوسازی صنایع نساجی وزارت صنایع و معادن در جلسه مورخ 30/7/82 مبلغ 2/2 میلیارد ریال اعتبار از محل وجوه اداره شده به شركت اختصاص داده است و هدف از تهیه این گزارش بررسی توجیه پذیری اقتصادی، فنی و مالی تأمین مبلغ مذكور بعنوان سرمایه در گردش می باشد.

2-2- تولیدات

تولیدات شر كت شامل انواع فرش ماشینی شانه 500، 5 و 6 رنگ و شانه 350، 5 رنگ لظرفیت سالنه حدود 000/1000 متر مربع در 265 روز كاری در سال می باشد.

3-2- مواد اولیه

مواد اولیه اصلی مورد نیاز طرح شامل نخ الكریلیك نمره 5/10 دولا، نخ پلی استر پنبه نمره 20 شش لا، نخ كنف نمره 13 یك لا، نخ ریشه پنبه نمره 10 دوازده لا، نخ زیگزاك و چسب آهار فرش می باشند. میزان ضایعات با توجه به تنوع سه گانه نوع ماشین عمدتاً مربوط به ماشینهای 350 شانه قدیمی و 500 شانه 5 رنگ می باشد و ماشینهای جدید بدلیل وجود سیستم تنظیم ارتفاع نخ تاب و نداشتن نخ اضافی پشت فرش تقریباً ضایعاتی نداشته كه جزئیات مربوطه توضیح داده می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شركت سیمان سازی (صنعتی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:15
جمشید راد
دسته بندیصنعتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات60
حجم فایل106 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:

امروزه با پیشرفت جوامع ورشد روز افزون اقتصادی جوامع كه نتیجه آن نیاز به محصولات جدید كه این مورد خود دلیل مهمی برای تاسیس و راه اندازی این نوع شركت می باشد .

این طرحهای جدید و نو موجب افزایش اشتغال در كشور می باشد و ایین طرحها می تواند زود بازده باشند و در نتیجه آن گسترش دامنه فعالیت می باشد.0

صنعت تولید سیمان صنعتی است كه قابلیت ساخت انواع سیمان مورد نیاز صنایع مختلف را از آمیزه های مختلف دارا می باشد سیمان به دلیل تنوع نوع مصرف دارای موارد استفاده بسیار وسیع می باشد و لذا دارای با زار بسیار خوبی می باشد .

برای انتخاب ظرفیت واحد بر مبنای ظرفیت موجود و نیز كم كردن ریسك سرمایه گذاری پس از صحبت كردن با صاحب نظران در این محدوده ظرفیت تولید بین 20000الی 115000 می باشد كه ظرفیت مورد انتظار و انتخابی برای گام اول 27000 تن می باشد.

بر اساس نرخهای متداول موجود و استعلامهای بدست آمده از صاحبان صنایع و فروشندگان تمام آن ها نشان دهنده سود آوری طرح و حالت بسیار پایدار اقتصادی آن می باشد كه موجب جذب متقاضیان خصوصی برای سرمایه گذاری در این رابطه خواهد داشت.

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش اول:كلیات و شناخت طرح

 

1- 1-سوابق ثبتی مجری طرح

شركت سیمان  .... در تاریخ  10/10/1384 در مشهد با شماره 251 ثبت رسید و شروع به فعالیت می نماید. این شركت با سرمایه ی بخش  خصوصی به مبلغ  862523000ریال

شروع به فعالیت و تولید انواع سیمان  در طرح های مختلف می نماید.

محل این شركت واقع در مشهد- شهرك امیر كبیر – بلوار عطاالملك– بلوك15 – وهمچنین سهام این شركت شامل10000 سهم86523.3 به شرح جدول زیر:

 

مبلغ كل

مبلغ اسمی

تعداد سهام

نام و نام خانوادگی

ردیف

258756900

86252.3

3000

الف

1

258756900

86252.3

3000

ب

 

172504600

86252.3

2000

ج

 

86252300

86252.3

1000

د

 

86252300

86252.3

1000

ه

 

862523000

0

10000

جمع

 

 

1- 2-سوابق تجربی و عملی

 

الف: رییس شركت که خود مدیریت  شركت را بر عهده دارد ،تحصیلات خودرا در رشته شیمی تا مرحله فوق لیسانس انجام داده و بیش از 5  سال سابقه كار و تجربه در این حرفه را دارد.

ب- نائب رئیس شركت كه از دوستان رئیس شركت می باشد تحصیلات خود را در رشته مواد تا مقطع لیسانس انجام داده وحدود 3 سال سابقه كار در این حرفه را دارد .

جدول(5-1)- سوابق عملی و تجربی مدیران

ردیف

نام ونام خانوادگی

سمت

تحصیلات

رشته تحصیلی

سوابق تجربی

1

علی مختاری

رئیس

فوق لیسانس

مواد

7

2

رضا محمدی

معاون

لیسانس

مواد

5

 

 

 

 

 

1- 3-مجوزهای قانونی

مجوز قانونی این شركت كه پروانه آن می باشد با موافقت مسئول شهرك صنعتی امیر كبیر و به دستور سازمان صنایع كوچك طبق قانون مجلس وآئین نامه های مربوطه و برابر موافقت نامه شماره 760/ب مورخه 115/10/1384 كمسیون مربوط صادر گردید .

1- 4-هدف پروژه

هدف این شركت یا پروژه تولید كردن انواع سیمان های  در طرح ها ورنگ های مختلف در یك شیفت كاری تامین قسمتی از نیازهای صنعتی و غیر صنعتی در استان مشهد و سایرنقاط كشور می باشد و در دستور کار قرار داده شده است .

جدول(2-5)- مشخصات و ظرفیت و تولید ماشین آلات

 

ردیف

نوع تولید

نام ماشین آلات

محل خرید   (تعداد)

تولید در ظرفیت عملی

ظرفیت اسمی

ظرفیت عادی

ظرفیت مورد انتظار

1

محصول1

غلطك

نوآوران

3767

11302

3229

2691

2

محصول2

بنبوری

فولاد صنعت

7535

22604

6458

5382

3

محصول3

-

-

7535

22604

6458

5382

4

محصول4

-

-

5651

16953

4844

4036.5

5

محصول5

-

-

13186

39558

11302

9418.5

 

 

              

 

 

              تن 113022=52×7 ×24  × 12.9375 :  ظرفیت اسمی

 

               تن       37674  = 52 ×7× 8 × 12.9375  :  ظرفیت عملی

 

              تن 32292 = 52 ×6 × 8 × 12.9375  : ظرفیت عادی

               تن 26910  = 52 × 5× 8× 12.9375  : ظرفیت مورد انتظار

 

1- 5-نیروی انسانی بخش های مختلف پروژه

با در نظر گرفتن ظرفیت عادی و عملی دستگاههای تولید سیمان  و با توجه به امكانات تولید نیروی انسانی مورد نیازشركت به شرح زیر پیش بینی می شود :

 

نیروی انسانی بخش تولید  :          2 نفر

نیروی انسانی بخش غیر تولید:       2 نفر

  جمع                                   4 نفر


البته با توجه به موقعیت  و محل تاسیس و احداث طرح و فراوان بودن نیروی كار تامین پرسنل مورد نیاز به سادگی امكان پذیر می باشد.

 

جدول(5-3-1) پرسنل قبل از تولید

 

حقوق چهار ماه

حقوق كل

حقوق هریك

تعداد

سمت

محل كار

ردیف

9200000

2300000

2300000

1

مهندس ساختمان

در شركت

1

11500000

2875000

2875000

1

مهندس مشاور

در شركت

2

13800000

3450000

1725000

2

نصب ماشین آلات

در شركت

3

34500000

8625000

6900000

4

جمع

7935000

1983750

1587000

بیمه سهم كارفرما 23%

42435000

10608750

8487000

جمع حقوق و مزایای سالیانه

 

 

 

جدول (5-3-2)- پرسنل بعد از تولید ظرفیت مورد انتظا ر

 

ردیف

محل كار

سمت

تعداد

حقوق ماهانه هر یك

حقوق ماهانه كل

حقوق سالانه (15ماهه)

1

شركت

خط تولید

2

2760000

5520000

82800000

2

شركت

خط تولید

1

1380000

1380000

20700000

3

شركت

اداری

1

920000

920000

13800000

جمع كل

4576000

7072000

117300000

بیمه سهم كار فرما    (23%)

1052500

1626500

26979000

جمع كل حقوق ومزایای سالیانه

5628500

8698500

144279000

 

 

1- 6-معرفی تولیدات كارگاه و پیش بینی ظرفیت تولیدی :

تولیدات شركت فقط تولید انواع سیمان های  با كیفیت مطلوب برای مصرف های صنعتی و غیر صنعتی به میزان 26910تن سیمان  در سا ل در ظرفیت مورد انتظار و در یك شیفت كاری می باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شرکت رب مسما مشهد (خدماتی و آموزشی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:14
جمشید راد
دسته بندیخدماتی و آموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كارآفرین و كارآفرینی:

كارآفرینی یعنی درهم آمیختن ویژگیهای شخصی و ابزار مالی و منابع موجود در محیط با استفاده از تجهیزات، تسهیلات و امكاناتی كه در اختیار داریم.

كارآفرینی كسی است كه توانایی آنرا دارد تا فرصتهای كسب و كار را ببیند و آنها را ارزیابی كند، منابع لازم را جمع‌آوری و از آنها بهره‌برداری كرده و عملیات مناسبی را برای رسیدن به موفقیت پی ریزی نماید.

كارآفرین كسی است كه دارای ابتكار عمل و خلاقیتهای جدید و نوآوری در مقایسه با دیگران و برای رسیدن به هدفهای اقتصادی تلاش می‌كند.

«خصوصیات روحی، حرفه‌ای، ذهنی، شخصیتی یك فرد كارآفرین»

الف: ویژگیهای عمومی:

1) خودباوری 2) ریسك پذیری 3) هدایت و رهبری 4) خلاقیت 5) آینده‌نگری.

ب) صفات بارز:

1) اعتماد به نفس 2) استقلال رای 3) خوش بینی 4) نیاز به كامیابی 5) منفعت شناسی 6) ایستادگی 7) سخت كوشی و پشتكار 8) مردم داری 9) انتقاد پذیری 10) نوآوری 11) ابتكار 12) انعطاف پذیری 14) دوراندیشی 15) اراده 16) پیشقدمی 17) اشتیاق به انجام كارهای بزرگ 18) توانایی ریسك پذیری

 

 

ج) رفتار حرفه‌ای كارآفرینی

1) گزینش درست حرفه 2) الگو قراردادن افراد موفق 3) اصلاح نكات ضعف 4) برنامه ریزی 5) قبول مسئولیت 6) اعتماد به كاركنان 7) داشتن ظاهری مناسب 8) قدرت تصمیم‌گیری 9) در زمان حال زندگی كردن.

 

د) ذهنیت كارآفرین

1) احساس رضایت از كار 2) فعالیت اندیشمندانه 3) محدود نكردن ذهن به فعالیتهای روزمره 4) خوش خلق 5) سازماندهی فكری 6) داشتن ذهنیت مثبت

هـ) پرورش ذهنیت مثبت

1) متمركز كردن ذهن به فعالیتهای مثبت 2) گزینش اهداف مثبت در كار خود 3) معاشرت با كسانیكه اندیشه كارآفرینی داشته و به آنها عمل می‌كند. 4) پرهیز از اندیشه های منفی 5) در دست گرفتن مهار ذهن و باور كردن آن برای بهره‌گیری بهتر 6) گوش به زنگ بودن برای استفاده از فرصتها 7) رها كردن فكرهایی كه نتیجه دلخواه به بار نمی اورد 8) انتخاب محیط زندگی با نیازها 9) باور داشتن استعدادهای خود 10) با فعالیت تنشهای ذهنی را دور ساختن.

و) عادتها و رفتارهای كارآفرین

توجه: ایجاد عادتهای خوب و دشوار است اما همینكه بدست آید به دارایی مهمی تبدیل می‌شود، كار آفرین در وضعیت فشار دائمی به سلامت فكری و بدنی نیاز دارد و برای مواجه با تنشها نكات زیر برای كارآفرین ضرورت دارد.

1) میانه روی در خوردن و آشامیدن 2) استراحت كافی 3) خودداری از استعمال دخانیات 4) جدا كردن امور مهم از امور فوری 5) بیدار شدن از خواب 2 یا 3 ساعت زودتر از حد معمول 6) برنامه ریزی برای فعالیتهای مهم روز بعد قبل از خواب 7) حفظ عاداتی كه كسب نموده است.

امید است با كسب عادات و صفات مذكور و حفظ آن كارآفرینانی موفق بوده شغلی را انتخاب نمایندكه:

1) مورد رضای خداوند متعال باشد 2) مورد نیاز جامعه باشد 3) با فرهنگ جامعه اسلامی مطابقت داشته باشد 4) در توان مادی و جسمی خودتان باشد. 

 

یكی از مهمترین احتیاجات موجودات از بدو تولد نیاز به خوراك می باشد . انسانها از دوران ماقبل از تاریخ برای تهیه خوراك خود تلاشهای زیادی انجام داده اند .

و با گذشت زمان به پیشرفتهایی در زمینه تهیه انواع مواد غذایی و مصرف آن دست یافته‌اند.

اما این امر با مشكلاتی هم روبرو بود از قبیل تارخی مصرف كم و انقضاء زود ، امكانات كم بهداشتی و نفوذ میكروبها و ... كه هریك مانع بزرگی در برابر رفع این نیاز بودند .

با رشد تكنولوژی و صنعت بصورت مدرن امروزی انسانها به علم پاستوریزاسیون دست یافتند و توانستند در كارخانجات و كارگاهها مواد غذایی را بصورتهای گوناگون بسته بندی و كنسرو كنند بطوریكه تا مدتهای زیادی قابل استفاده باشند .

یك نمونه از این محصولات بسته بندی شده رب گوجه فرنگی می باشد كه تقریبا در تمام خوراكیها بكار برده می شود .

ایران در تولید این محصول از اوایل انقلاب به حد خودكفائی رسید و كارخانجات زیادی به آن اقدام نمودند .

ارمغان تكنولوژی

گام نهادن در مسیر خوشبختی و یا تسریع در نابودی حیات و زندگانی ؟

هدف از پیشرفت چیست ؟

همواره انسان خاكی در رسیدن به بهترین ها كه خود آن را پیشرفت نامیده است .

بسیاری چیزها را از كف داده است و اگر این آخری سلامتی باشد به معنای از دست رفتن حیات بشری است دانشمندان و مخترعان از یك سو دائما وسایل راحتی انسان را اختراع و روشهای نوین بهزیستی را معرفی می كنند و از سوی دیگر با معضلات پیش آمده كه با آن مقابله می شود آنهایی اند كه بچشم می‌آیند ولی آنهایی كه از دیده پنهانند آرام آرام ضربات مخرب خود را بر زندگی انسان وارد می كنند .

سمومی كه از راه دسته از معضلات تكنولوژی قرن است كه حیات انسانی را شدیدا به خطر انداخته است . سموم دفع شده از كارخانجات صنعتی پس از ورود به خاك از طریق ریشه گیاهان به نسوج آن نفوذ می كند . گیاهان پر مصرفی ماننده كرفس ، جعفری ، هویج و ... كه عمدتا در غذای روزانه انسان قرار دارد و ماده ای سمی به نام سورالنس دارند كه شدیدا سرطان زا بوده و DNA ( دی ان آ ) را تخریب می كنند .از آخرین خبرها استنباط می شود كه قارچهای خوراكی نیز آرام آرام به غذاهای سمی تبدیل شده اند .

سم یافت شده در این گیاهان گوشتی باعث بروز تورمورهای بدخیم ریه شده است كه میزان آمار آن روز به روز افزایش می یابد و این همه ارمغان تكنولوژی است كه خود به یك مهمان ناخوانده تبدیل شده است و هر روز كه پیش می رویم بر تعداد آنها نیز افزوده می شود .

اساسنامه

اساسنامه در حقیقت قانون اساسی شركت محسوب می گردد و بلكه اصول و ضوابط حاكم بر روابط شركت و شركا و افراد ثالث و اداره و انحلال شركت در آن پیش بینی شده است .

اساسنامه چه در شركت سهامی عام ، در شركت سهامی خاص و چه در شركت با مسئولیت محدود لازم است و بدون اساسنامه شركت تشكیل نمی گردد در حالی كه در سایر شركتها بیشتر شركتنامه جایگزین اساسنامه می گردد طبق ماده 8 قانون اساسنامه شركتهای سهامی باید با قید تاریخ به امضای موسسین رسیده و مشتمیل بر موارد زیر باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شركت تعاونی كاركنان نداجا (خدماتی و آموزشی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:14
جمشید راد
دسته بندیخدماتی و آموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات47
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:

شركت تولیدی وتوزیعی مورد نظر در زمینه های مختلفی از جمله كشتی سازی –تعمیر كشتی- پوشاك- فروشگاه زنجیره ای- تعمیرات خودرو- صادرات سوخت-آموزشگاه رانندگی- بازیافت مواد- كشتی های فرسوده فعالت دارد كه در پروژه های واحدی تولیدی پوشاك با حدود 120نفر پرسنل مورد توجه می‌باشد. واحد مزبور در تولید انواع پوشاك-ملحفه وهم چنین نیازهای نیازهای نیروی مسلح فعالیت دارد كه ماهیانه حدود بیست میلیون تومان حقوق به كاركنان واحد تولید پوشاك پرداخته می نمایددر ضمن سرمایه گذاری اویه شركت در زمینه پوشاك –نیروی كار تجهیزات و فضا بوده كه نیروی كار از دو بخش تشكیل شده است:بخش اول را جمعی از افسران ارشد وفرماندهان بازنشسته نیروی دریایی (ناجا) وفرزندان پرسنل تشكیل می دهند وبخش دوم را خانواده های تحت پوشش كمیته امام خمینی(ره) و فضای كار توسط شهرداری منطقه 15 در اختیار این شركت گذاشته شده است وتجهیزات نیز از طرف شركت تامین شده است.لازم به ذكر است كه این شركت دارای سرمایه نقدی اولیه هم می‌باشد.شركت برای رسیدن به اهدافی از جمله: كارآفرینی وایجاد اشتغال برای كاركنان بازنشسته ناجا و فرزندان آن ها می‌باشد وارائه خدمات به اعضا در حوزه های مختلف به ویژه امور دریایی ودرآمد زدایی

باز شناخت:

واحد تولیدی پوشاك تن در زمینه تولید پوشاك مردانه وزنانه به ویژه پوشاك پرسنل نظامی بر مبنای سفارش فعالیت می نمایند و اصولا مشتریان اصلی این واحد نیروهای مسلح ارتش –سپاه –نیروی انتظامی می‌باشد.

اهداف كوتاه مدت:

  1. كارآفرینی وایجاداشتغال برای كاركنان بازنشسته نداجا وفرزندان آنان
  2. ارایه خدمات به اعضا متناسب با نیازهای آنان
  3. ارائه خدمات به نداجا در جهت رویكرد وكاهش متصدی گری دولت
  4. استفاده از تجربیات كاركنان بازنشسته نداجا در تخصص های مربوط به ویژه تخصص ها ومهارت های دریایی
  5. ارتقاء توان تخصصی ومهارتی كشور در امور تولید كالا و خدمات دریایی
  6. درآمد زایی برای اعضا

اهداف بلندمدت:

1-تاسیس كارخانه بزرگ اوراق كردن كشتی های فرسوده وبازیافت مواد ونیز ساخت كشتی های سبك وسنگین در منطقه محروم سیستان وبلوچستان

2-توسعه فروشگاههای زنجیره در سراسر كشور (در حال حاضر 24 فروشگاه در تهران وشهرستان ها فعالیت دارند)

3-توسعه آموزشگاههای رانندگی وتعمیرگاههای خودرویی در سراسر كشور

4-توسعه فعالیت های ترانزیت مواد سوختی ازكشورهای آسیای میانه و پالایشگاههای داخلی

5-تاسیس شركت خدمات دریایی و خریداری یا ساخت كشتی های مادر جهت ارایه خدمات گوناگون با قایق ها ولنج های ماهیگیری در منطقه محروم سیستان و بلوچستان

6-توسعه خدمات فنی مهندسی به ویژه در امور دریایی

 

تاریخچه تاسیس شركت:

شركت تعاونی كاركنان نداجا كه اختصارا تكن نامیده می‌شود و در سال1379 به منظور استفاده و بهره گیری ازتخصص پرسنل شاغل وبازنشسته نیروی دریایی تاسیس شد كه در جهت توسعه كشور در زمینه تولید وتوزیع وارائه خدمات مختلف در زمینه های صنعت دریا ودریانوردی می‌باشد كه با 540 نفر عضو آغاز درطی یكسال با جذب عضویت ده هزار نفر به موفقیت رسید البته واحد تولیدی پوشاك از سال 1381 آغاز به كار كرده است. در زمان تاسیس شركت 000/000/192 ریال سرمایه شامل پانصد و چهل نفر و هر نفر سیصد وهزار ریال بابت یك سهم و در سال دوم 000/000/000/3 ریال شامل ده هزار نفر هر نفر سیصد هزار ریال و در پایان سال 84 مبلغ 000/000/000/20 ریال شامل سیزده هزار نفر و 5 سهم سیصدهزار ریالی بوده است. افزایش سرمایه شركت طی پنج سال گذشته از محل سود فعالیت ها انجام شده است وموسسین شركت را جمعی از افسران ارشد وفرماندهان بازنشسته نداجا كه دارای تحصیلات وتجربیات مناسب در امور تخصص های دریایی-اقتصادی- مدیریت-مالی-اداری وپرسنلی تشكیل داده اند و تاریخ بهره برداری آن 27/5/79 وتولیدی 27/5/81 می‌باشد.

چرا نام این شركت را این چنین انتخاب شده:

شركت تولیدی تكن نام شركت مورد نظر ما می‌باشد كه این واژه از حروف اصلی تعاونی كاركنان نداجا برگرفته شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی شركت آچاچی (صنایع غذایی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:14
جمشید راد
دسته بندیصنایع غذایی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات53
حجم فایل98 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاریخچه شركت آچاچی

آچاچی نام روستایی در نزدیكی شهرستان میانه از توابع آذربایجان شرقی است و این كارخانه در سال 1357 شروع به كار كرده است كه توس آقای ایرانی كه مدیر عامل و رئیس كنونی شركت است در واحدهای كوچك آغاز به كار كردند و اولین كارگاه شیرینی پذیری در تهران بوده كه به علت نارضایتی افراد و شهرداری به خارج از تهران انتقال پیدا كرده است چون هیچ وقط كارخانه صنعتی نمی تواند در داخل شهر باشد و از به متراژ بالایی دارد و پس از استقراق كارخانه برای توسعة بیشتر و تداوم و استحكام بیشتر با كارخانه ای به نام قافلانكوه متحد شدند كه بعد از مدتی همكاری به علت اختلاف نظر از یكدیگر مجزا شدند هر كدام به صورت مستقل فعالیت می كنند .

و برترین امتیاز این شركت گرفتن اولین پروانه سوخت سوهان و باسلق در ایران است .


مواد لازم جهت تاسیس یك كارخانه شكلات سازی

1)یك قطعه زمین با متراژ بالا و خارج از شهر كه دارای این قسمت ها می باشد :‌

(انبار محل تولید سردخانه اتاق های دارای و نگهبانی)

2)تقاضای كتبی ه اداره كل صنایع غذایی جهت سااخت

3)تهیة دستگاه های مورد نظر جهت تولید محصول مورد نظر

4)تقاضای مجوز از ذرات بهداری

5)باردید بهداری از دستگاه ها‌ و عملكرد آنها

6)گرفتن پروانه بهره برداری یعنی پروانه تاسیس كارخانه

7)صدور پروانه ساخت از وزارت بهداشت

8)مهترین مساله برای ساخت كارخانه مواد غذایی اولا كارت شناسایی از اداره كل صنایع و درما صدور روانه ساخت از وزارت بهداشت باشد و تامین نیروهای متخصص .


وضعیت شركت آچاچی با شركت قافلانكوه .

1)تقسیم كار بین دو شركت به صورتی كه انجام عملیات داخلی اعم از پخت و بسته بندی و دریافت مواد اولیه و باز پرداخت مواد ساخته شده جهت فروش به شركت آچاچی محول شده بود و حذید مواد اولیه و بازار یابی و فروش محصولات و عملیات خارج كارخانه به عهد شركت قافلانكوه بود .

2)معیار فروش با فرمول كیفیت بالا + سود بیشتر با تولید محصول به هرینران + سود مضاعف و بالا .

3)زیاد بودن مشتری

4)عدم جوابگویی به موقع به كاركنان و پرسنل

5)اختلاف نظر بین مدیریت شركت آچاچی و شركت قافلانكوه ( وجود دو مدیر عامل متفاوت )

6)عدم سیستم مرتب اداری

7)تولید محصولات ا تنوع و یكسان نبود تولید

8)روابط عمومی تندی

 

 

قدرتهای كارخانه آچاچی

1)تثبیت قیمت هنگام نوسان افزایش قیمت در بازار

2)تنظیم عضه و تقاضا 

3)پیگری محصولات در بازار از نظر كیفیت - قیمت و طرح نسبت به اجناس مشابه

4)نوآوری درارائه محصولات وارائه محصولات جدید در بازار

5)ساخت مشابه محصولات خارجی

و مهمترین قدرت آنها ثبت قیمت آنهاست با اینكه مواد ا.لیه در فصل های مختلفی بوده در بعضی از فصول قیمت آن نزدلی و در بعضی فصول صعودی بوده ولی هیچ یك از اینها در ثابت نبودن قیمت در این شركت اثر نمی گذارند و همین ثابت ثابت بودن باعث اعتبار بیشتر برای شركت خواهد بود.

6)روابط دوستانه بین مصرف كنندگان

7)بالا بودن میزان مصرف كنندگان به اجناس تولید شده جوابگوی نیاز داخلی نمی باشند ( در بعضی مواقع )

8)صدور محصولات به كشورهای دیگر بصورت غیر مستقییم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی شرق (صنعتی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:14
جمشید راد
دسته بندیصنعتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان طرح کسب و کار: کارخانه تولید گچ

  1. ابعاد و مساحت محل اجرای طرح: کارخانه زمین به وسعت 25 هزار مترمربع مستمرخواهد شد بخشی از ماشین آلات خدا تولید در محوله روباز و بخشی آسیاب و سرند نهایی ریه پوشش قرار خواهد گرفت.
  2. نزدیکتری شهر و فاصله آن تا محل کسب و کار:

فاصله ما بین تربیت و مشهد به فاصله 50 کیلومتر

  1. فاصله محل استقرار کسب و کار تا جاده اصلی، نوع راه و جاده مربوطه

از طریق جاده مرعی به فاصله به جاده اصلی(آسیایی) متصل می شود. 200

  1. امکانات تامین مواد و لوازم در محل هزینه و سرمایه

1. چشم اند از

چه دورنمایی یا آرمانی را برای آینده کسب و کارتان متصور هستید؟

با توجه به افزایش جمعیت و نیاز جامعه برای مسکن و با این دورنما را از احدث این کارخانه داریم که توسعه پیشرفت چشم گیری را در کار خود شاهد باشیم.

2- بیان ماموریت کسب و کار

شما، به این سوال که چرا مشتری این کالا را خریداری می کند جواب دهید:

دسترسی آسان مشتری با توجه به نمایندگی های نسبتا زیاد در شهر و شهرستانها کیفیت و مناسب کالا نسبت به کالاهای دیگر و کالا های مشابه.

 

 

  1. خلاصه مدیریتی
  1. به زبان ساده بگویید در چه کسب وکاری هستید؟ (خدمات، صنعت، کشاورزی، تولیدی و بازرگانی و ...)؟ تولیدی
  2. دقیقا مشخص کنید چه ارزشی را برای مشتری فراهم می کنید؟(به عنوان فرصت شغلی چه نیازی از مشتری را پاسخ می دهید؟) اصولا مشتری بر 3 اصل کیفیت، قیمت ودسترسی آسان به کالا پایبند می باشد و ما سعی و تلاش داریم که این 3 اصل مجمع را به مشتری نمود ارائه دهیم.
  3. ویژگی خاص محصول یا خدمت شما چیست که در محصول دیگر وجود ندارد؟ (مزیت محصول خود را بیان کنید؟)

با توجه به تازه تاسیس بودن کارخانه و با توجه به انیکه از علم و دانش جدید در صنعت گچ بهره می گیریم خاصیت گچ را ارتقا داده و باعث می شود که مشتری رضایت بالایی از این محصول داشته باشد.

  1. مشتریان شما چه کسانی و در کجا هستند؟(جمعیت شناسی مشتریان را توصیف کنید؟)

اصولا مشتریان ما کارگاه های ساختمانی انبوه سازان و تمامی کسانی هستند که در حال اجرا و تاسیس یک بنای ساختمانی هستند.

  1. رقبای شما چه کسانی هستند و شما چه مزینی نسبت به آنها دارید؟

کارخانجات تولید گچ که تعداد آنها به 58 کارخانه در سطح کشور می باشد. از تجهیزات مناسب با روز دنیا استفاده شده و گچی مرغوب و بدون ناخالصی بوده است.

  1. آینده بازار خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ سهم شما در بازار چقدر خواهد بود؟ آینده بازار کار ما ارتباط مستقیمی با افزایش جمعیت و درخواست بناهای ساختمانی برای مردم می باشد و سعی و تلاش ما در این است که بتوانیم جایگاه ویژه ای نسبت به دیگر رقبا داشته باشیم.
  2. موانع و مسائل حقوقی و قانونی(اعم از اخذ مجوز و ...) مرتبط با کسب و کار خود را بیان کنید:

موانع: نبود و ندادن وام های بانکی با بهره کم و استراحت وام

  1. میزان آگاهی خود را با وضعیت گذشته/ حال و آینده صنعت/ خدم مورد نظرتان را در ایران و جهان بیان کنید؟

یکی از این موارد که می توان در این زمینه گفت از گچ بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت و با توجه به اینکه با علم روز دنیا موارد جدیدی در صنعتی ساختمان سازی یاد شده است مقداری از استفاده گچ کمتر شده ولی با توجه به اینکه در کشور ما از این نوع موارد تازه وارد ایران شده و قیمت بالایی نسبت به گچ دارد هنوز گچ سفید جایگاه خود را همچون حفظ کرده است.

تیم مدیریتی خود را مشخص کنید؟(شرح وظایف و مهارت را ذکر کنید.)

شیفت اول

مدیر فنی 1 نفر

تکنیسین 1 نفر(سرپرست شخصیت)

کارگر ماهر 5 نفر (سرپرس بخش های سنگ شکن و کوره)

4 کارگر ساده 7 نفر(سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سیلوها) و آسیاب و کارگرهای متفرقه

- شیفت دوم

تکنسین فنی 1 نفر (سرپرست شخصیت)

کارگر ماهر 3 نفر (سرپرست کوره ها و سوخت و سرپرست تعمیرات و آسیاب)

کارگر ساده 4 نفر (سیلوها و کوزه و کارهای متفرقه)

شیفت سوم تکنسین 1 نفر

کارگر ماهر 2 نفر (کوره ها و تعمیرات)

کارگر ساده 3 نفر (کوره ها، سیلوها و کارهای متفرقه)

  1. برنامه شما برای توسعه محصول تداوم تخقیق و توسعه چیست؟

با توجه به توسعه بازارهای جهانی و فرار بودن این محصول در آینده ای نزدیک نیاز مبرمی به تامین و تجهیز تولید مواد للولوزی را قابل لمس و ملموس می دانیم.

  1. توصیف کسب کار
  1. شکل و کسب و کارتان را توصیف کنید؟ (شخص حقیقی یا حقوقی، سهامداران ونحوه مشارکت) این پروژه از شحص حقیقی آغاز شده و مهمترین آینده آن افزایش جمعیت و تولید منازل و ساختمان می باشد. همچنینی این پروژه مشارکتی است و با استفاده از سهام و فروش سهام به سهام داران واگذار می شود.
  2. نوع کسب و کارتان را بیان کنید؟ (تولیدی یا خدماتی) تولیدات یا خدمات شما چیست؟

تولید گچ سفید و گچ فوق العاده(آج) می باشد.

  1. فرصت های رشد و پیشرفت شما در کسب و کارتان چیست؟

با توجه به اینکه حتما توضیح داده شده پیشرفت کار ما در گرو افزایش ساختمان سازی می باشد.

  1. تحلیل بازار و ارزیابی ریسک

الف: تحلیل محیطی: این بخش خلاصه از از صنعت و اقتصاد عمومی که کسب و کار شما می خواهد در آن فعالیت کند ازدراهم می کند. بررسی می کنیم تغییرات اجتماعی افزایش قدرت، افزایش توقعات، توجه بیشتر مردم به مسائل آموزشی و فرهنگی و از این قبیل تغییرات در کسب و کار شما چگونه تاثیر گذار می باشد.

1. موانع ورود به این صنعتی چیست؟ گرفتن مجوز ندادن وام های بلند مدت و مکان

2.  تغییرات و پیشرفت تکنولوژی چگونه در کسب و کار شما تاثیر گذار می باشد؟

استفاده از موارد جدید سلولوزی که فروش گچ و صنعت گچ  را به مخاطره می اندازد.

3. بسترهای قانونی یا سیاسی مرتبط با کسب و کار شما چیست؟

مجوز باید بگیریم از طریق ارشاد، اتحادیه و ...

4. تغییرات جمعیتی چگونه بر کسب و کار شما اثر گذار است؟وقتی جمعیت بیشتر باشد فروش گچ بیشتر است زیرا ناز به ساختمان سازی پیدا میکند و همچنین تقاضا زیاد میشود.

5-تغییرات اقتصادی(قدرت خرید،مالیات،نرخ سود،جذاب و ...)در کسب و کار شما چگونه است؟ تغییرات اقتصادی که در کشور همراه با واکنش سیاسی و اقتصادی می باشد اثر مهمی در تمام سطوووح مخصوصا در بازار می گذارد مردم بجای خرید مغازه پولی پس انداز میکنند و با توجه به اینکه گچ یکی از مصالح نسبتا ارزان قیمت در تولید ساختمان میباشد لذا عوامل مختلف زیاد تاثیر گذار نمیباشد به روی این صنعت.

6- تحلیل خود را از محیط کسب و کارتان ینویسید؟ (دسترسی به مواد اولیه،الودگی محیط زیست و...)با توجه به وجود معادن گچ در نزدیکی محل احداث کارخانه و با توجه به بررسی های بعمل آمده و نزدیک بودن به جاده اصلی یا اسیایی محل احداث کارخانه محل مناسبی شناخته شده است.

7- موانع ورود به کسب و کار(صنعت)مورد نظر شما چیست؟ شک در بازگشت سرمایه و نگرانی از مسائل سیاسی و نظرات،کمبود مواد سوختی برای کارخانه.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی ریو (صنعتی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:14
جمشید راد
دسته بندیصنعتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان

 

1-روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت عرضه و معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی

 

2-توحید اعتقادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی

 

3-روش تامین منابع مالی اعم از آورده های افراد؛ اخذ وام؛ جهت تامین فضا؛ تجهیزات؛ نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز (حداکثر تا سقف 000/000/150 ریال)

 

4-مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از نظر تخصص و توانایی همراه با تقسیم کار و نحوه مدیریت و ترسیم چارت تشکیلاتی حداکثر برای 10 نفر

 

6-گزارش مختصر بازدید از واحدهای تولیدی یا خدماتی مرتبط با موضوع پروژه جهت کسب تجربه و ایده

 

7-فهرست تجهیزات مورد نیاز با برآورد قیمت مطابق قیمت روز

 

8-فهرست مواد مصرفی مورد نیاز بریا حداقل یکماه مطابق قیمت روز

 

9-برآورد هزینه ای حقوق و دستمزد و همچنین هزینه هیا سوخت (تلفن؛ آب؛ برق و گاز) و اجاره محل کار مطابق قیمتهای روز

 

10-میزان نسبت بین سود و سرمایه

 

11-ابتکاری بودن محصول و یا خدمات ارائه شده از طریق طرح

 

12-میزان مفید بودن طرح برای جامعه

 

13-میزان اشتغال زایی طرح

 

14-گروهی بودن کار در قالب یک شرکت تولیدی و یا خدماتی

 

15-ارتباط موضوع پروژه با رشته مهارتی دانش آموزان

 

 

 


1-روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت عرضه و معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی.

در خصوص روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت معرفی محصول یا محصولات خدماتی از جمله (تعمیرات موتور خودرو، تعمیرات برق خودرو نصب دردگیر، ضبط و باند و سیستمهای صوتی خودرو انجام کارهای دیگر خودرو اعم از تعویض روغن و پنچرگیری و ...

در این روش برای فعالیت نمایندگی، راههای گوناگونی وجود دارد که برای نمایندگی موثر است نظیر شرکت در نمایشگاههای خودرو در قسمت تعمیرات خودرو و در ارگانها و مکانهایی که بیشتر در آنجا احتیاج به تعمیرات خودرو باشد، و دیگر راه تبلیغات برای ارائه خدمات خود را می توان از طریق نیازمندیهای روزنامه استان و یا با پخش کارت انجام داد. و یا نصب پراکنده پوستر و پلاکارد در خیابان ها می توان مردم را به سمت خود جذب کرد.

 

2-توجیه اقتصادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی

توجیه اقتصادی در حالت کلی یعنی سودآوری به نوعی که با سود حاصله بتوان بقا و دوام شرکت یا کارگاههای تولیدی تضمین گردد و دیگر سخن توجیه اقتصادی یک طرح یعنی اینکه فعالیت یا خدمت در موارد طرحی که مورد نظری می باشد ضمن ارائه مقبولیت و جذابیت نیازی بریا افراد و ارگانهای و سازمانها و ... وجود داشته باشد.

توجیه اقتصادی این طرح به دلیل گستردگی بازار ایران و جهان که هر لحظه خودروهای جدید، با تکنولوژی پیشرفته یئ به وجود می اید مساعد می باشد چون با این پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن خودروهای زیبا و با کیفیت بالا باعث می شود که مردم میل و رقبت بالایی در خرید خودرو داشته باشد. هم اکنون در هر خانواده ایرانی حداقل یک خودرو وجود دارد و این خودروها حتماً احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعات پیدا می کنند و ما می توانیم با به وجود آوردن نمایندگی های متعدد این نیاز را برطرف کنیم، با ایجاد این نمایندگی و ارائه خدمات مطلوب به مردم امید به آینده ی داریم که هر خانواده ایرانی با کمال اطمینان بتوانند خودروی برای خود فراهم کنند.

3-روش تأمین منابع مالی اعم از آورده های افراد، اخذ وام، جهت تأمین فضا، تجهیزات با نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز (حداکثر تا سقف 000/000/500/1 ریال)

جهت تأمین این نمایندگی هر یک از شرکا به نسبت مساوی پولی را به عنوان سرمایه اولیه برای شروع درنظر گرفته که عبارت اند از:


 

1-مدیرعامل:

000/000/200 ریال

2-مهندس برق خودرو:

000/000/200 ریال

3-مهندس مکانیک:

000/000/200 ریال

4-گروه صافکاری و نقاشی:

000/000/200 ریال

 

که مجموع آن 000/000/800 ریال می باشد که هر یک از اعضای اصلی نمایندگی از سود نمایندگی سهم مساوی را به دست می آورند و در مرحلة بعدی یا تأسیس نمایندگی جهت دریافت وام خوداشتغالی تا سقف 000/000/400 ریال از دولت ها دریافت نموده و با گرفتن وام از شرکت سایپا به مبلغ 30 میلیون که سرمایه نمایندگی در مجموع به مبلغ 000/000/1500 ریال جهت تامین فضای کاری ابتدا محلی با موقعیت تجاری که حداقل در نزدیکی مرکز شهر بوده که مردم جهت تامین نیازهای خود به این مرکز تجاری مراجعه می کنند در نظر گرفته که جهت خرید آن فضا حداقل مبلغ 000/000/800 ریال احتیاج است که از سرمایه نمایندگی جهت خرید آن استفاده می کنیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه کارآفرینی راه اندازی كتابفروشی (خدماتی و آموزشی)

يکشنبه 24 دی 1396
20:13
جمشید راد
دسته بندیخدماتی و آموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات27
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :‌

طرحی كه برای ارائه تهیه شده در رابطه با یك مغازه لوازم التحریر می‌باشد كه مالكیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 38 متر دایر می‌باشد مكان این مغازه واقع در رجائی شهر كرج می باشدكه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با كسب درآمد برخوردار است

خدماتی كه این مغازه ارائه می‌كند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیك فانتزی فروش انواع كتاب ادبی،رمان، روان شناسی ،كمك درسی، كنكوری وهمچنین فروش انواع بازی فكری وسرگرمی ووسایل كمك آموزشی ساعات كاری این مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 می‌باشد.

مشتریان 1-1coustoner

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنین كودكان ودر كل هر فردی روزی كاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یك رقیب قدیمی در نزدیكی مغازه حركت كند ونامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تكمیل كردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا كرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است كه كار را به جایی برسانیم كد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وكوشش فراوان در تهیه وتكمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر

1-2Managemert مدیریت: مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد كه دراین امر یك نفر بصورت تمام وقت كمك می‌كند و برای افرایش انگیزه در او یك حقوق ثابت بعلاوه یك درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام كه موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به این كار هستم وتقریبا یك سابقه كاری خوب دارم در رابطه با شاخص های كلید ی مالی طرح باید ذكر چند عامل را یادآور  شوم كه یك به یك به آن می پردازیم

key to succesعوامل كلیدی موفقیت1-3

1-جوری جنس:

چون در این شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستیم باید سعی شود كه مشتری بطور كامل لوازم خود را تهیه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند این باعث می‌شود كه مشتری بطور ثابت از یك جا خرید كند در صنف لوازم التحریر به تنهایی هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع این محصولات را به آن اضافه كنیم متوجه خواهیم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستیم ك این البته بجز عناوین كتاب ولوازم جانبی است پس ابتدا باید یك برنامه ریزی برای تهیه جنس و گرفتن نمایندگی از شركت های صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمایندگی از 5 شركت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقی اقلام از بازار رسمی بر رفع نیاز مشتری های خود كرده ایم

2-مذاكره با شركتها –مدارس وكارخانجات بانك ها دفاتر مهندسی مطب های پزشكی ومجتمع های تجاری مبنی  بر تهیه اجناس مورد نیاز آنها با قیمت كمتر وارسال به محل سعی در فروش اجناس عمده با سود كمتر كه بخش وسیعی از فروش مغازه به مشتریانی اینچنین بستگی دارد

3-تبلیغات بصورت نایلون های فانتزی، پخش تراكت، هدایای تبلیغاتی  واهدای آنها بصورت رایگان به مشتری وغیره

4-برخورد مناسب با مشتری وعمل این شعار كه همیشه حق با مشتری است.

5-قیمت مناسب

داشتن تابلو –قفسه های شیك ومرتب ویترینها واستندهای تبلیغاتی وكلا محیطی مناسب برای عرضه و فروش جنس

این عواملی به اختصار شرح آن داده شده میتواند باعث پایداری فروش وتضمین سود داشته باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir