پروژه سیستم های تلویزیون (برق،الکترونیک،مخابرات)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:02
جمشید راد
دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات75
حجم فایل844 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در این پروژه تشریح کامل عملکرد مداری تلویزیون و عیب یابی مداری و ... به طور مفصل توضیح داده شده است.

بخشی از آن بدین شرح است:

 تیونر اولین بخش از قسمت سیگنال است و امواج تلویزیونی – در محدوده VHF یا UHF كه توسط آنتن دریافت می‌شود به‌وسیله یك كابل انتقال مخصوص به این بخش از گیرنده می‌رسد. تیونر همواره شامل سه طبقه تقویت‌كننده RF، نوسان‌ساز محلی، و مخلوط‌كننده بوده و دو كار عمده به شرح زیر انجام می‌دهد:

الف – انتخاب امواج مربوط به كانال دلخواه از بین امواجی كه از فرستنده یا فرستنده‌های مختلف به آن می‌رسد.

ب – تبدیل فركانس VHF یا UHF، به فركانس معین و ثابتی بنام فركانس میانی یا IF.

از آنجا كه انتخاب كانال دلخواه به‌وسیله تیونر انجام می‌گیرد، بنابراین هر تیونر بایستی دارای كلید یا دكمه‌هایی به منظور انتخاب كانال باشد، به‌طوری كه از بیرون دستگاه در دسترس بوده، تا شخص بیننده بتواند با چرخاندن كلید و یا فشار یك دكمه از كانال موردنظر خود استفاده كند....

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اثرات الکتریسیته ساکن دست بر قطعات و بردهای الکترونیکی (برق،الکترونیک،مخابرات)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:01
جمشید راد
دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات24
حجم فایل5.911 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همه ما با الکتریسیته ساکن از طریق چسبیدن استاتیكی هنگام پوشیدن یا درآوردن لباس، جرقه ناشی از لمس دستگیره درب یا دیگر اشیا فلزی و رعد و برق آشنا هستیم. در اوایل دهه1960 مشخص شد که قطعات حالت جامد با فیلم نازک و ضخیم، قطعات نیمه‌هادی اکسید فلزی و بسیاری قطعات الکتریکی گسسته از قبیل مقاومت‌‌های فیلمی، خازن‌ها، کریستال‌ها و آی سی‌‌های دوقطبی، در برابر تخلیه الکتریسیته ساکن تاثیر‌پذیر هستند.

كنترل ESD مورد خاصی از موضوع كلی سازگاری الكترومغناطیسی است. همان گونه كه خواهیم دید، روش‌‌های مورد استفاده در كاهش تاثیرپذیری سیستم‌ها در برابر  ESD، در بسیاری از موارد، مشابه روش‌های كنترل تشعشع هستند. وقتی دو ماده با هم تماس می‌یابند، الكترون‌ها از مواد دهنده به ماده گیرنده منتقل می‌شوند. مقدار بار ایجاد شده علاوه بر نوع مواد به تمیزی و فشار دو سطح، مقدار مالش، سطح تماس، صافی سطح و سرعت جدا شدن بستگی دارد. در اثر تماس دو قطعه مشابه (از یك ماده) و سپس جدا شدن آنها نیز بار ایجاد می‌شود. یك نمونه بارز در این مورد، باز‌كردن كیسه پلاستیكی است. رابطه بین بار، ولتاژ و ظرفیت به‌صورت است. وقتی دو ماده از هم جدا می‌شوند، بار نامتعادل Q‌ ثابت باقی می‌‌ماند؛ بنابراین حاصل ضرب ثابت است. وقتی مواد به هم نزدیك هستند، ظرفیت، کم و در نتیجه ولتاژ زیاد است. وقتی مواد از هم جدا می‌شوند، ظرفیت كاهش یافته و ولتاژ افزایش می‌یابد. به‌عنوان مثال، اگر ظرفیت  75 و بار3 باشد، ولتاژ 40000V خواهد شد.

  این پدیده هنگام جدا شدن یك عایق از هادی نیز رخ می‌دهد، اما زمان جدا شدن دو هادی از هم رخ نمی‌دهد. زمان جدا شدن دو هادی به‌محض شروع جدا شدن، بار به ماده اصلی بر می‌گردد، زیرا تحرك پذیری بار در هادی زیاد است. بنابراین هم هادی‌ها و هم عایق‌ها می‌توانند به‌راحتی به‌وسیله تماس و جدا شدن از عایق دیگر باردار شوند. اتصال نزدیك در همه موارد لازمه رخداد الکتریسیته ساکن است. جدا شدن سریع‌تر منجر به زمان كمتری برای جاری شدن مجدد بارشده و نیز موجب افزایش بار ذخیره شده و ولتاژ می‌شود...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ادبیات و مبانی نظری اثربخشی ارزیابی عملكرد كاركنان (مدیریت)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:01
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات41
حجم فایل51 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ادبیات و مبانی نظری اثربخشی ارزیابی عملكرد كاركنان ( برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : سنجش نظر سرپرستان نسبت به اثر بخشی عملكرد كاركنان در شركت توزیع ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق

فایل اصلی   :  Word

تعداد کل صفحات :  41 صفحه

حجم فایل zip : 52k

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

فصل دوم :‌ ادبیات موضوع

   بخش اول :‌ارزیابی عملكرد

    1-تعریف ارزیابی عملكرد

    2- تاریخچه ارزشیابی

    3- فلسفه ارزشیابی

    4- ماهیت و ضرورت ارزیابی عملكرد 

   5- نگرش به ارزیابی عملكرد

   6- مراحل فرایند سیستم ارزیابی عملكرد

   7- عوامل موثر در انتخاب نوع سیستم ارزیابی عملكرد

   8- خطاهای ارزشیابی

   9- روشهای ارزیابی عملكرد

  10- موانع استفاده از روشهای ارزیابی عملكرد

   11- مشخصات و ویژگیهای یك سیستم ارزیابی عملكرد

   12- ارزشیابی در اسلام

    13- اصول ارزشیابی در اسلام

          بخش دوم : اثر بخشی

   1- مقدمه

   2- تعاریف اثر بخشی

   3- عوامل تعیین كننده اثر بخشی كار

   4- مدلهای اثر بخشی از دیدگاه صاحبنظران

   5- عوامل موثر اثر بخشی سازمان

   6- شاخصها و روشهای سنجش اثر بخشی

   7-  شاخصهای اثر بخشی سازمان

   8- پیشینه مطالعاتی موضوع تحقیق

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ادبیات تحقیق و مبانی نظری بررسی تطبیقی روش‌های موجود تجزیه و تحلیل مالی (حسابداری)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:01
جمشید راد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل44 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ادبیات و مبانی نظری بررسی تطبیقی روش‌های موجود تجزیه و تحلیل مالی ( برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق

فایل اصلی   :  Word

تعداد کل صفحات :  26 صفحه +3صفحه منابع

حجم فایل zip : 45k

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

 

  • مقدمه
  • مفهوم تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
  • آشنایی با تاریخچه تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی از طریق نسبت‌ها
  • صورت‌های مالی و نقش آن در گزارش‌گری
  • خصوصیات كیفی اطلاعات حسابداری
  • نیازهای استفاده‌كنندگان از اطلاعات مالی
  • مراحل و فنون تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
  • كاربرد فنون تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
  • نسبت‌های مالی و طبقه‌بندی آنها
  • نارسائی‌ها و محدودیت‌های تجزیه وتحلیل‌نسبت‌های مالی
  • روش‌های‌متداول‌تجزیه‌و‌تحلیل‌صورت‌های‌مالی‌
  • پیشینه تحقیق
  • فهرست منابع فارسی 
  • فهرست منابع فارسی      

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010 (مدیریت

چهارشنبه 20 دی 1396
19:01
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات68
حجم فایل860 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ادبیات و مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010 ( برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : تحلیل ارتباط مدل تعالی  EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC) به همراه منابع و مواخذ تحقیق

فایل اصلی   :  Word

تعداد کل صفحات :  66 صفحه +2صفحه منابع

حجم فایل zip : 842k

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

فصل دوم: مرور ادبیات در زمینه مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC) ،  مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010  و ادبیات مقایسه  EFQM و کارت امتیازی متوازن و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند
2-1-  کارت امتیازی متوازن ( BSC)    13
2-1-1-  استراتژی                                                                               13
2-1-2-  اهمیت  استراتژی                                                                        15
2-1-3-  مدیریت استراتژی                                                                        16
2-1-4-  مدیریت و برنامه ریزی استراتژیك در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی                           17
2-1-5-  اجرای راهبرد                                                                            20
2-1-6-  کارت امتیازی متوازن نسل اول                                                            21
2-1-7-  کارت امتیازی متوازن نسل دوم                                                            25
2-1-8-  کارت امتیازی متوازن نسل سوم                                                           27
2-1-8-1- فرآیند اول - ترجمه چشم انداز                                                    28
2-1-8-2- فرایند دوم - ارتباط و برقراری ارتباط                                               29
2-1-8-3- فرایند سوم - برنامه ریزی کسب وکار                                                                  29
2-1-8-4- فرایند چهارم -  باز خورد ویادگیری                                                                     29
2-1-9-  نقشه استراتژی                                                                          32
2-1-9-1- منظر مالی                                                                             35
2-1-9-2- منظر مشتری                                                                         35
2-1-9-3- منظر فرآیندهای داخلی                                                             39
2-1-9-4- منظر یادگیری و رشد                                                               41
2-2-  مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)  ورژن 2010    43
2-2-1- ساختار و چارچوب معیارهای مدل EFQM                                                  48
2-2-2- ساختار اجزای مدل  EFQM                                                              49
2-2-3- ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی EFQM                                                                    50
2-2-4- معیارهای مدل تعالی  EFQM , 2010      51
2-2-4-1- رهبری                                                                                  52
2-2-4-2- راهبرد                                                                                   52
2-2-4-3- کارکنان                                                                                  52
2-2-4-4- مشارکتها و منابع                                                                       53
2-2-4-5- فرآیندها ، محصولات و خدمات                                                      53
2-2-4-6- نتایج مشتری                                                                           53
2-2-4-6- الف – برداشت ها                                                        53
2-2-4-6- ب – شاخص های عملکردی                                             53
2-2-4-7- نتایج کارکنان                                                                          54
2-2-4-7- الف – شاخص های  برداشتی                                                               54
2-2-4-7- ب – شاخص های عملکردی                                            54
2-2-4-8- نتایج جامعه                                                                             54
2-2-4-8- الف – مقیاس های اداراکی                                                                  54
2-2-4-8- ب – شاخص های عملکردی                                             55
2-2-4-9- نتایج کلیدی عملکرد                                                                  55
2-2-4-9- الف – دستاوردهای راهبردی کلیدی                                                        55
2-2-4-9- ب – شاخص های عملکردی                                             55
2-2-5- امتیازها                                                                                                                        56
2-3- مقایسه مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)    و کارت امتیازی متوازن ( BSC)   و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند                                                            58
2-3-1-  مقایسه دو مدل                                                                           58
2-3-2-  زمینه هایی که دو مدل EFQMو کارت امتیازی متوازن یکدیگر را پشتیبانی می کنند                  64
2-3-2-1-   زمینه هایی پشتیبانی از نگاه کارت امتیازی متوازن                                                      65
2-3-2-2-   زمینه هایی پشتیبانی از نگاه مدل  EFQM       68
2-3-2-3-   ارائه چارچوبی جهت بررسی کارت امتیازی متوازن در  برابر معیار های مدل  EFQM       71

5-4-  فهرست منابع        144
5-4-1- فهرست منابع فارسی         144
5-4-1- فهرست منابع انگلیسی          145
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آموزش فارسی رضایت مشتری شرکت LG کره (بازاریابی و امور مالی)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:01
جمشید راد
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات86
حجم فایل4.855 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در این آموزش کاربردی و بسیار با ارزش شما با نحوه ارتباط با مشتری و رضایت مشتری از خدمات در شرکت بزرگ و برتر LG کره که به زبان فارسی تدوین شده آشنا می شوید؛و میتوانید با به کار بستن این توضیحات به کسب و کار کوچک و حتی بزرگترین کسب و کار صنعتی خودتون رونق اقتصادی ببخشید...

وقتی شما یک محصول می خرید در واقع شما یک سطحی از انتظارات را که از خدمات پس از فروش دارید را نیز همراه با خود محصول خریداری میکنید . تجربه مشتری و استفاده از محصولات شرکت آنجایی است که آنها با خدماتی برخورد میکنند که به همراه محصول خریداری کرده اند . به همین خاطر است که خدمات مشتریان در واقع خود یک برند است .

انتظار مشتری برای دریافت خدمات با کیفیت و رضایت مندی بسیار بالاتر از هزینه است که برای آن پرداخت میکنند . چون انتظارات مشتریان بسیار سریعتر از سطح خدمات شرکت در حال افزایش است .

درحال صحبت با مشتری هستید موقعیتی پیش می آید که بایستی موضوعی را از رئیس خود بپرسید . به مشتری میگویید : یه لحظه گوشی خدمتتون باشه از مدیرم سوال کنم . فکر میکنید برداشت مشتری از (( یه لحظه ...! )) چقدر زمان است ؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مکانیسم سیستم تعلیق خودرو (فنی و مهندسی)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:00
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات45
حجم فایل2.829 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم تعلیق یا فنربندی (به انگلیسی: Suspension) قسمتی از خودرو است که باعث می‌شود نوسانات حاصل از حرکت خودرو برروی سطوح ناهموار به جِرم معلق که شاملاتاق، شاسی، متعلقات و سرنشینان وارد نشود. سیستم تعلیق از جِرم فنربندی‌شده، فنر، کمک‌فنر و جِرم فنربندی‌نشده تشکیل شده‌است.  سیستم تعلیق خودرو دو وظیفهٔ مهم را برعهده دارد که یکی جذب نوسانات و ارتعاشات وارد به چرخ‌ها بر اثر ناهمواری‌های جاده و دیگری تماس مؤثر لاستیک چرخ‌ها با سطح جاده‌ است. در سیستم تعلیق خودرو همیشه دو مقوله مورد بحث بوده: یکی کیفیت سواری دادن و دیگری قابلیت هدایت و کنترل، که این دو مرتباً در تضاد با یکدیگرند. به عبارت دیگر، بهبود یکی باعث بروز اشکال در دیگری می‌شود.  سیستم تعلیق  سیستم تعلیق قسمت دوم  تعلیق مستقل مک فرسون  در این نوع تعلیق یک طبق در زیر و یک محور نسبتا بلند در بالای اهرم چرخ به کار می رود اهرم زیر  گلگیر به وسیله ی فلانچ یاتاقان می شود و محور میتواند داخل فلانچ چرخش کند از طرف پایین هم  محور چرخ روی سیبکی چرخش می کند بنابراین در مفصل بندی ان فقط یک سیبک قرار دارد  مزایای تعلیق مستقل مک فرسون  الف: ساده بودن ساختمان تعلیق و ارزانی قیمت تمام شده و امکان تغییرات ان   ب: چرخ کم کج می  شود و لاستیک سایی ان زیاد نیست   ج : از بین زوایای مختلف فقط دو زاویه کستر و تواین نیاز به  تنظیم دارد  معایب تعلیق مستقل مک فرسون  الف:  به تکیه گاه زیر گلگیر  جایی  که  فلانچ  بسته می شود  نیروی زیادی وارد می شود از این رو  باید زیر سازی نیرومندی در هنگام ساخت به عمل اید  ب: ضربه های چرخ با وجود قرار دادن لاستیک به اتاق وارد می شود و تولید صدا می کند  ج: نیروهای عمودی و عرضی  وارد شده بر چرخ اهرم مایل بلند را کج می کند و در نتیجه دسته ی  پیستون کمک فنر کج می شود و ضمن ضربه زدن تعلیق لاستیک سایی افزایش می یابد     تعلیق مستقل جلو با اهرم طولی  در این تعلیق  یک یا دو اهرم   نیرومند  طولی قرار می گیرد که یک سر اهرم ها به محور چرخ و سر  دیگرشان  به سیستم فنر بندی  و شاسی متصل  می شود در خودروهای رور(rover) مدل 2000 و  3500 اهرم  طولی به شکل  دو شاخه  است که راس ان به  سیبک و قاعده  ان به  شاسی و فنر  مارپیچی متصل می شود در خودروی ژیان از اهرم طولی  قوس دار که  ژامبون  نامیده  می شود  استفاده شده است فنر بندی اهرم های طولی از نوع مارپیچی است که در داخل استوانه ای قرار  گرفته  است  استوانه خود در طول خودرو  و  زیر رکاب  درهای شاسی قرار داده  شده  است  در  خودروهای فولکس واگن برای هر دو تعلیق جلو و عقب ازتعلیق اهرم طولی دوبل استفاده کرده اند  یک سر اهرم طولی به اهرم چرخ و سر دیگر شان به دسته فنرهای پیچشی متصل می شود  تعلیق مستقل در محور عقب  انواع تعلیق مستقل در محور عقب   1- چهار مفصلی دو دیون( de dion)  و   2- پاندولی  یک و دو  مفصلی  - 3         اهرم های دو شاخه س خم شونده   4        اهرمهای طولی ساده و خمیده  5-هیدرواستاتیکی    6 - هیدرو پنوماتیکی  چهار مفصلی دو دیون  در این روش چهار مفصل در پولوس  به  کار رفته است اما وجود یک محور  ارتجاعی که بار خودرو را تحمل می کند  تا انجا   که خود  محل های  جابجا یی دارند --مانع حرکت  تعلیق می شود برا این اساس تعلیق دو دیون نیمه مستقل می نامند  روش پاندولی دو مفصلی از روش دو مفصلی در تعلیق عقب فولکس واگن های مدل 1300 و 1500  استفاده کرده اند خصوصیات تعلیق دو مفصلی به این شرح است الف:  دو چهار شاخه در نزدیکی  دیفرانسیل قرار دارد  و به علت دور بودن چهار شاخه ها از چرخ های دو طرف شعاع نوسان چرخ زیاد  و چرخ ها در موقع حرکت  به جمع شدگی  تمایل دارند این جمع شدگی از نوع  مضر است  (کمبر  مثبت) و سطح اتکای چرخ ها را  کاهش  داده مرکز دوران  را بالای  دیفرانسیل  می برد این  حالت  واژگونی را افزایش می دهدب: به علت تغییرات زیاد محور لاستیک سایی چرخ های عقب زیاد است  روش پاندولی یک مفصلی معایب تعلیق دو مفصلی با طراحی تعلیق پاندولی یک مفصلی تا اندازه ای  بر طرف شده در این تعلیق یک طرف پوسته ی دیفرانسیل یک پارچه  بوده  طرف  دیگر ان مفصلی  متحرک است برای کنترل حرکت قسمت متحرک محور فنر عرضی نیرومندی کار گذاشته شده است  در این تعلیق حرکت زاویه ای چرخ کم تر است و مرکز دوران در روی دیفرانسیل بوده تمایل به واژگونی  در ان نسبت به نوع قبل کمتر است کار فنر عرضی در ان  متعادل  ساختن دو  قسمت  محور است  تعلیق مستقل عقب با اهرم دو شاخه ی ساده  در این نوع تعلیق دو اهرم دو شاخه ای به کار رفته  که سر تکی ان یاتاقان بندی شده است و از داخل ان پولوس عبور می کند و سر دیگر دو شاخه ای  ان عمود بر محور طولی در دو نقطه ی شاسی یاتاقان بندی بوشی گردیده این تعلیق به علت ساده  بودن سر دو شاخه ی متصل به شاسی فقط در صفحه قائم نوسان می کند و در نتیجه سطح اتکای  چرخ ها در هنگام پیچیدن و شتاب گیری زیاد نمی شود یعنی چرخها کمبر ثابتی دارند بنابراین نقطه ی  واژگونی تعلیق بالا است و در خودروهای جدید کاربرد ندارد     تعلیق مستقل عقب با اهرم دو شاخه ی خم شونده  در این نوع که مانند نوع قبل است محل یاتاقان دو شاخه ای اهرم ها ست به محور عرضی خودرو  تحت زاویه قرار می گیرد با این طراحی در هنگام شتابگیری خودرو وپیچیدن خودرو  چرخ ها با زاویه  کمتر از  90 درجه نسبت به داخل  خودرو حرکت میکنند با خاصیت  نقطه ی واژگونی و دوران پایین  امده  ایمنی در پیچیدن افزایش پیدا می کند  تعلیق مستقل عقب با اهرم طولی  اهرم طولی مستقل در محور عقب مانند محور جلو به صورت اهرم طولی دوبل فولکس واگن و اهرم  خمیده ژیان و غیره بکار می رود دو نوع اهرم خمیده وکجی چرخ به  هنگام  پیچیدن و زیاد شده کمبر  منفی ایمنی حرکت افزایش  می یابد  اما  هر گاه اهرمها موازی باشند  چرخ ها کجی پیدا نمی کند  بلکه فقط در صفحه  قائم نوسان می کنند  تعلیق مستقل هیدرو استاتیک  در این سیستم از جابجایی  سریع روغن و  تراکم پذیری لاستیک استفاده شده است در هر چرخی  یک واحد هیدرو استاتیک وجود دارد که روی اهرم  متصل به چرخ نصب می گردد با حرکت چرخ به  بالا یا پایین اهرمی به دیافراگم هیدرو استاتیک  روی اهرم  متصل به چرخ نصب می گردد با حرکت  چرخ به بالا یا پایین اهرمی به دیافراگم هیدرو استاتیک  نیرو وارد نموده و  روغن پشت ان را جابجا  می کند روغن ارسال شده از  یک چرخ به چرخ دیگر که در همان سمت قرار دارد  فرستاد ه می شود  روغن ارسالی  تحت فشار پس از  رسیدن به واحد هیدرواستاتیک  چرخ از سوپاپ  یک طرفه ان عبور  و پس از تراکم فنر لاستیکی ان دیافراگم را به سمت پایین می فشارد نیروی دیافراگم نیز به اهرم  چرخ  وارد می اید در  نتیجه شاسی را از مقدار عادی بلند تر  می کند  و انرژی پتانسیل درشاسی  برای برگشت به حالت عادی ذخیره  می شود افزون  بر ان  ضربه ی  بین دو  قسمت تعلیق توزیع  می شود و تعادل خوبی را برای اتاق فراهم می سازد        تعلیق مستقل هیدرو پنو ماتیک  در این روش از خاصیت تراکم پذیری هوا و گاز و سرعت انتقال روغن و گاهی از تنظیم اختیاری ارتفاع  تعلیق با کار انداختن هیدرو موتور استفاده شده است  نوع هیدرو گاز ان  رایج تو  است در سیستم  هیدرو پنوماتیک هر چرخ  مستقلا تحت کنترل  است و به وسیله ی  لوله ی روغنی با تعلیق دیگر و  یا پمپ روغن مرکزی ارتباط دارد در سیستم فنر بندی ان یک محفظه اب بندی  شده  وجود دارد که  داخل ان گاز ازت تحت فشار قرارد دارد زیر اتاقک گاز دیافراگم جدا  کننده ای  ایجاد شده و پایین ان  با روغن پر شده است روغن در دو  محفظه  قرار دارد  که به  وسیله ی سوپاپ  ضربه گیری از هم  جدا  شده اند  وقتی چرخ  با مانعی برخورد کند  ضربه ی  اهرم چرخ  دیافراگم زیرین را  حرکت داده  روغن بدون مقاومت از محفظه ی اول  به محفظه ی دوم  را می یابد و روغن محفظه ی بالا گاز ازت  را

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بررسی تاثیر عوامل خانوادگی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان (روانشناسی و علوم تربیتی)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:00
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل157 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر عوامل خانوادگی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

مشاوره تحصیلی,برنامه ریزی تحصیلی,افت تحصیلی,افت تحصیلی دانش آموزان,افت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی,دلایل افت تحصیلی,افت تحصیلی چیست,علل افت تحصیلی دانش آموزان,افت تحصیلی دانشجویان,علت افت تحصیلی,دلیل افت تحصیلی,افت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی

بیان مسئله

نهاد خانواده در مجموعه نهادهای جامعه از نظر اندازه کوچکترین واحد ولی از نظر اعتبار و اثربخشی والاترین و عظیم ترین نهاد اجتماعی است و بدون تردید اساس تحول از خانواده آغاز می شود و بسیار ساده اندیشی است که تمام بار سنگین تعلیم و تربیت را به دوش مدرسه بیافکنیم و نقش خانواده و کارکردهای اساسی این نهاد مقدس را مورد توجه قرار ندهیم کودکان و نوجوانان کشور ما با مشکلات روحی و روانی روبرو هستند و قسمت اعظم این فشارها به خانواده و والدین و روابط آنها باهم و فرزندان برمی گردد. و این خانواده ها هستند که در این زمینه بهترین حلّال مشکلات فرزندانشان هستند و با بینش و درک صحیح است که می توانند در جهت موفقیت و آگاهی دقیق فرزندانشان را یاری نمایند و قدرت درک خود آنها و مشکلاتشان را داشته باشند. (مازلو، آبراهام- نظرات مازلو و رابطه آن با نقش معلمان و مربیان و اولیاء آموزشی، ص 135)

خانواده شرایطی را فراهم می‌آورد که بتواند در زندگی تحصیلی فرزندان نقش اساسی داشته باشد. تجارب خانوادگی، می‌تواند در عمل‌کرد تحصیلی فرزندان مؤثر باشد و از این‌رو در زندگی بعدی او اثر به‌سزایی دارد. ازجمله‌ی این تجارب، می‌توان به از هم گسستگی خانواده، رفتار اقتدارگرایانه، سطح سواد و درآمد والدین اشاره نمود. والدینی که در مواجهه با فرزندان رفتاری خشن و غیردوستانه برمی‌گزینند؛ غالباً به سرزنش و اهانت و تنبیه فرزندان خود تمایل دارند و والدینی که از فرزندان خود مسؤولیت نمی‌خواهند معمولاً نظم و قاعده‌ی خاصی را در تربیت فرزندان خود دنبال نمی‌کنند.

مادران بر روی تحصیل و انتخاب شغل دختران‌شان تأثیری قوی دارند؛ اما، مادرانی که از طبقه‌ی اقتصادی‌اجتماعی پایینی هستند و نسبت به آینده ناامید و از زندگی خود نیز ناراضی و پریشان‌خاطر هستند؛ معمولاً با دختران‌شان در مورد آموزش‌عالی و حرفه‌ی مناسب زیاد صحبت نمی‌کنند؛ در نتیجه، چنین دخترانی حتی وقتی که در دبیرستان معدل خوبی هم دارند، معمولاًٌ به ترک تحصیل خود فکر می‌کنند(به‌نقل از عارفی، 1383: 152).

محیط خانواده، عامل دیگری است كه بر پیشرفت تحصیلی فرزندان مؤثر است. اندرسون(1971Anderson,) در مطالعات خود راجع به فرایند اجتماعی‌شدن خانواده، به این نتیجه رسیده است که تعداد بیش‌تری از متغیرها، مربوط به محیط خانواده بوده و درعین‌حال در پیشرفت تحصیلی فرزندان مؤثرترند؛ این متغیرها عبارتند از: پافشاری خانواده برای پیشرفت فرزندان، راهنمایی‌های تحصیلی، تلاش خانواده، علایق هوشی خانواده و عادات کاری خانواده. سطح سواد والدین و مشکلات خانوادگی نیز از دیگر عوامل خانوادگی است كه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  مؤثر می‌باشد (گلاب‌زاده، 1369؛ خیّر ،1375؛ شریفیان،1381).

هدف اصلی:

بررسی تاثیر عوامل خانوادگی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان

اهداف فرعی:

بررسی تاثیر عوامل فردی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان

بررسی رابطه سطح سواد والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

بررسی رابطه سطح درآمد خانواده و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پراگماتیسم نو (فلسفه و منطق)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:00
جمشید راد
دسته بندیفلسفه و منطق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل44 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 19 صفحه

چكیده

شمار کتابها و مقاله هایی که در سالهای اخیر دربارة پراگماتیسم۱ انتشار یافته است و به بازاندیشی دربارة این مکتب و بررسی شاخة جدا شده ای از آن با نام پراگماتیسم نو۲ یا نو پراگماتیسم پرداخته اند، رقم در خور توجهی را تشکیل می دهد. همچنین اندیشمندانی که از سنتهای دیگر فلسفی در جامعه های دیگر هم به پراگماتیسم و پراگماتیسم نو توجه نشان می دهند، یا به بحث دربارة جنبه هایی از آن می پردازند، رو به افزایش اند. در این مقاله ما به بررسی این رویکرد و نحوه گذر از پراگماتیسم به پراگماتیسم نو خواهیم پرداخت.

 

مقدمه

اندیشمندانی از آمریکا، زادگاه اصلی پراگماتیسم، که به احیا، نقد و اصلاح، یا ایجاد بحثها و گفتمانهای تازه ای در آن پرداخته اند، پرشمار شده اند، به عکس چند دهة پیش که از تنها سنت فلسفی خود روی برمی تافتند و به فلسفه های اروپایی توجه نشان می دادند. این رویکرد از جانب فیلسوفان اروپایی نیز دیده می شود که شاید برجسته تر از بقیه یورگن هابرماس۳ (۱۹۲۹ ـ ) فیلسوف آلمانی باشد. علت این اقبال را باید در زمینه های مختلف جست. شناخت درست این مکتب، به ویژه در جامعه هایی که خود به گونه ای غیرمستقیم و به زعم خود با آن آشنا شده اند، بیشتر ضرورت دارد. این شناخت، به دور از هرگونه پیش داوری و پالوده از تصورات پیشین، برای جامعة ما هم به چند دلیل برای علاقه مندان لازم است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

حرکات نرمشی و ماساژ کونگ فو توآ (آموزشی)

چهارشنبه 20 دی 1396
19:00
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل10.699 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 31 صفحه

ای  جوینده ی علم کونگ فو بنا بر اصولی که پی ریزی کردیم  این  کتابچه  مقدمه ی مو ضوع    «قدم برداشتن» به کونگ فو توآ است بعد از اتمام تمام نکات و پیروی از همه ی مسائل،لازم بذکر است که هیچ نتیجه ای از این کتاب نمیگیرید مگر آنکه رمز اصلی را بیابید و درک کنید و به خود ادغام دهید، در آن زمان سود و نتیجه ی موضوع قدم برداشتن را در خود احساس خواهید کرد و برداشت شگرفی از کتابچه به خود میجوئید بازگو میکنم که رمز در کتابچه دو بار بطور دقیق و کامل آمده است.

کیفیت نرمشهای کونگ فو: *الف- قبل از شروع به نرمشهای کونگ فو موارد زیر را در نظر بگیرید. عضلات بدن داران 4 کیفیت و اندازه گرفتن به شرح زیر است: *1- میتواند نیرو تولید و ارائه کند که به بصورت قدرت عضلانی قابل اندازگیری است. *2- میتواند انرزی ذخیره کند و با استفاده از آن مستقل از جریان خون برای مدت زمان متمادی عمل نماید: «این خاصیت را معمولا طاقت و دوام عضلانی نامند» *3- میتواند با سرعتهای مختلف منقبض شود که بسرعت انقباض عضلانی موسوم است. *4- میتواند کش آمده و دوباره جمع شود و این را قابلیت ارتجاع عضله گویند. «ترکیب کیفیات مذکور را {قدرت عضلانی} نامند»

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dicfiles است. || طراح قالب bestblog.ir